خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن مغزی قفل و دستگیره درب خانه

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن مغزی قفل و دستگیره درب خانه

مغزی قفل یکی از واسیل مکانیکی است که بعد از مرور زمان دچار مشکل می شود وبه این مورد حتما باید رسیدگی کرد. قفل ها دارای طول عمر مشخص است و بعد از سپری کردن زمان طولانی نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا میکنند.

در این مقاله قراره در مورد نحوه تعویض و باز کردن مغزی قفل درب خانه رو قدم قدم به شما اموزش بدیم تا در صورت بروز مشکل با قفل درب خانه به سرعت وارد عمل بشید و در سریع ترین زمان ممکن خودتان مغزی قفل درب رو تعویض کنید.

آموزش باز كردن مغزی قفل درب بدون کلید

در این بخش قراره مراحل تعویض مغزی قفل در رو بدون کلید به شما اموزش بدیم تا شما هم در صورت بروز مشکل با قفل درب خانه، درب حیاط و انواع درب بتوانید به سرعت با چند ابزار ساده قفل را تعویض کنید.

اندازه گیری دستگیره و قفل

اگر به ساختار دستگیره درب دقت کرده باشید متوجه می شوید که قسمت جلو و پشت قاب قفل به یک اندازه ساخته نشده. برای شروع کار بهتر است که حتما قاب قفل ها رو برسی کنید.

علت اندازه گیری این است که قفل با دستگیره درب تناسب داشته باشد. اگر قفل و دستگیره با هم هماهنگ نباشد به این معنی است که شما با تعویض قفل با مشکل رو به رو شدید و باید از یک کلید ساز کمک بگیرید. در صورت بروز همچین مشکلی به شما توصیه میکنم از خدمات کلید سازی انلاین ایزی کلید استفاده کنید

باز کردن پیچ دستگیره

برای شروع کار ابتدا باید بخش درونی دستگیره رو بیرون بیارید سپس تمام پیچ ها رو باز کنید. برای باز کردن پیچ های قفل بهت است از یک پیچ گوشتی برقی استفاده کنید. استفاده از پیچ گوشتی برقی کار شما رو ساده تر می کند.

در صورت عدم وجود پیچ گوشتی برقی باید هنگام باز کردن بدنه قفل درب را محکم نگه دارید. دقت داشته باشید که بعضی از پیچ های قفل به صورت مخفی بوده و شما باید اچار آلن نیز داشته باشید.

باز کردن دستگیره

پس از باز کردن تمام پیچ ها و اتمام مرحله قبل شما باید دستگیره رو از درب جدا کنید. باز کردن دستگیره به سادگی انجام می شود ولی مراقب باشید که درب بسته نشود. در صورت بسته شدن شما نیاز به کلید سازی سیار ایزی کلید دارید تا در سریع ترین زمان ممکن خودش را به شما برساند و بازکردن مغزی قفل را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام بدهد.

تعویض قفل درب (مغزی قفل درب)

بعد از این که دستگیره درب رو باز کردید باید پیچ مرکزی قفل را که میان درب قرار گرفته رو باز کنید تا قفل درب آزاد شود. برای این کار حتما باید قفل بسته باشد تا مانعی برای خروج قفل از درب وجود نداشته باشد. بعد از خارج کردن قفل ان را با قفل جدید تعویض کنید و پیچ مرکزی قفل را ببندید تا قفل در جای خود به درستی قرار بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206