خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب پاترول

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب پاترول

باز کردن درب پاترول می تواند نسبت به ماشین های خارجی دیگر کار آسان تری باشد چون این ماشین از امنیت خیلی خوبی برخوردار نیستند. اگر سوئیچ این ماشین را گم کردید و یا سوئیچ داخل ماشین جا ماند و درب ماشین هم قفل شد. میتوانید با روش های که در پایین مطلب گفته شده از درب نیسان پاترول خود را باز کنید.

روش های باز کردن درب پاترول

نسان پاترول ها طی سال های 64 تا 82 وارد بازار ایران شدند این ماشین های ماشین هایی قدیمی هستند که امکانات خیلی پیشرفته ای ندارند و برای مناطق ناهنوار مثل جنگل و صحری مناسب هستند. اما زمانی ممکن است شما با این ماشین به جنگل یا صحرا رفته باشد و سوئیچ این ماشین را کنید و درب ماشین هم قفل شود.حالا با خود فکر می کنید که راه چاره چیست، باید به شما بگوییم اصلا نگران نباشید برای باز کردن درب پاترول فقط کافی است ادامه ی مطلب را بخوانید.

پاترول هایی که وارد بازار ایران شدند از امنیت چندان خوبی برخوردار نیستند به دلیل اینکه این ماشین ها قدیمی هستند. پس اگر سوئیچ ماشین را گم کرده اید یا سوئیچ داخل ماشین ماند و درب ماشین هم قفل شد نگران هیچ چیزی نباشید چون با روش هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم میتوانید درب ماشین خود را به راحتی باز کنید.

باز کردن درب نیسان پاترول بدون کلید

در مرحله ی اول شما باید از ابزار هایی برای باز کردن درب استفاده کنید که این ابزار های شامل: یک طناب بلند یا بند کفش، سیم یا چوب لباسی که شما باید یک یا دوتا از این ابزار ها را دم دست داشته باشید تا بتوانید درب را باز کنید

روش اول: طناب یا بند کفش را بر میداریم به صورتی این بند کفش را گره میزنیم که با کشیدن بند، گره ی ای که زدید سفت شود، بعد از ایکه گره زدیم باید از یکی کمک بگیرید تا درب ماشین را کمی به سمت بیرون بکشد تا فضایی بین درب ماشین ایجاد شود. بعد از ایجاد فضا بند را وارد فضای ایجاد شده بکنید و به سمت قفل ببرید تا جایی که قفل داخل گره بیفتد.

بعد از آن هر طرف بند را به گوشه ها ببرید و به آرامی بند را بکشید تا گره ی دور قفل سفت شود بعد بند را به سمت بالا بکشید تا درب ماشین باز شود.

روش دوم برای باز کردن درب پاترول: اگر چوب لباسی دم دست داشتید باید آن را از هم باز کنید و به شکل یک سیم بلند در بیاورید که با استفاده از سیم چین می توانید این کار را انجام دهید. بعد از که چوب لباسی را به شکل سیم در آوردید باید یک طرف سیم را به شکل قلاب در بیاورید جوری که سیم به قفل گیر کند.

بین درب و بدنه فاصله ایجاد کنید و به آرامی سیم را وارد کنید تا به قفل برسد سیم را دور قفل بندازید و به طرف بالا بکشید تا درب ماشین باز شود.

نکته: روش اول روش بهتری است و ممکن است بیشتر جواب بدهد اما در هر دو روش نیاز به دفعات انجام زیادی است و ممکن است با دفعه ی اول درب ماشین باز نشود.

روش اخر: اگر دو روش بالا  برای باز کردن درب نیسان پاترول جواب نداد در چنین مواقعی شما باید با یک متخصص یا کلید ساز تماس بگیرید که ایزی کلید در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت می تواند درب پاترول شما را باز کند.

باز کردن صندوق عقب نیسان پاترول

شما برای باز کردن درب صندوق عقب پاترول می توانید از سوئیچ استفاده کنید. اگر هم داخل ماشین هستید پاترول از اون ماشین هایی است که از داخل ماشین به صندوق راه دارد و شما می توانید از صندلی های عقب به صندوق عقب دسترسی داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206