خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب آزرا

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب آزرا

باز کردن درب آزرا کمی سخت و نیاز به مهارت است چون این خودرو حدود 15 سال از ساخت آن می گذرد ولی از اخرین تکنولوژی روز دنیا بهرهمند است به همین دلیل باز کردن درب آزرا آن هم بدون کلید واقعا کار سختی است، امنیت این خودرو به شدت بالاست و باز کردن درب این نوع از خودرو کار هر کسی نیست ولی جای نگرانی نیست چون در ادامه به شما انواع روش های باز کردن درب آزرا رو به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

باز کردن درب آزرا بدون کلید

یکی از روش ها که احتمال دارد درب ماشین باز شود باز کردن درب آزرا با استفاده از ابزار اسلیم جم است. پیدا کردن این وسیله ممکن است یکم کار سختی باشد. و البته باید درب ماشین شما جوری باشد که کمی بتوانید بین درب و بدنه فضایی ایجاد کنید. اگر ماشین شما این قابلیت را داشت می توانید از این روش استفاده کنید.

به شما توصیه میکنم قبل از اجرا روش ها برای باز کردن درب ازرا آن هم بدون استفاده از کلید حتما از خدمات کلید سازی ماشین ایزی کلید استفاده کنید تا به مشکل بر نخورید

باز کردن درب با اسلیم جم: اسلیم جم یک ابزار حرفه ای باز کردن درب ماشین است که کاملا برای این کار ساخته شده است. در مرحله ی اول شما باید از کسی کمک بگیرید تا درب را به سمت خودش بکشد. اگر هم کسی پیشتان نیست بین درب و بدنه فضایی ایجاد کنید و یک شئی نرم وارد فضایی که ایجاد کردید بکنید تا درب بسته نشود. مراقب باشید که آن شئی زیاد صفت نباشد که به ماشین شما صدمه ای وارد کند. بعد از ایجاد فضا، اسلیم جم را وارد ماشین کنید و به سمت اهرم قفل ببرید و زمانی که به اهرم قفل رسید اسلیم جم را بکشید تا قفل باز شود.

نکته: ممکن است این روش زیاد کار ساز نباشد و نیاز به شرایط خاص دارد. ولی اگر می خواهید این روش را انجام دهید باید بدانید که با دفعه ی اول نمی توانید و ممکن است چند بار طول بکشد تا بتوانید درب ماشین را باز کنید.

اما اگر روش بالا نتیجه نداد و شما نتوانستید درب ماشین را باز کنید. باید بگوییم نیاز به یک روش تخصصی است که شما با یک متخصص تماس بگیرید که با تماس با ایزی کلید می توانید افرا متخصص را پیش خود بیاورید که باز کردن درب آزرا را به راحتی و در سریع ترین زمان برای شما انجام دهند.

در صورتی که موفق به باز کردن درب ازرا بدون کلید نشدید میتوانید از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید تا درب خودرو را برای شما باز کند.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو استفاده می کنند. تا هم به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و هم درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز تحت پوشش افرادی که در تهران هستند با بهترین قیمت قرار می گیرید. و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

علت باز نشدن درب صندوق آزرا

برای باز کردن درب صندوق آزرا شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. مثلا می توانید از ریموت ماشین استفاده کنید. یا با استفاده از کلید طراحی شده بر روی کنسول ماشین می توانید درب صندوق را باز کنید. اگر در منطقه شمال تهران هستید میتوانید از خدمات کلید سازی سیار شمال تهران استفاده کنید این خدمات به صورت شبانه روزی بوده و تمامی مناطق شامل تهران را شامل می شود.

اگر این دو روش را تست کردید و باز هم صندوق باز نشد حتما کلید قفل صندوق فعال است که باید آن را غیر فعال کنید. کلید قفل صندوق در بالای داشبورد قرار دارد. یعنی درب داشبورد را باز کنید و به سمت بالا داشبورد نگاه کنید کلید می بینید که آن همان کلید قفل داشبورد است روی کلید فشار دهید و بعد با استفاده از ریموت درب صندوق را باز کنید. و حالا می بینید که درب صندوق به راحتی باز می شود.

بهترین روش باز کردن درب آزرا

هیوندا آزرا(گرانجور) ماشینی ساخت کره ی جنوبی است. این ماشین از نسل پنج وارد ایران شده است که محبوبیت نسبتا خوبی هم دارد.

اگر سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید و می خواهید درب ماشین را باز کنید می توانید از ریموت یدک ماشین استفاده کنید. اگر ریموت اصلی ماشین در دسترس بود ولی کار نمی کرد. یک دکمه ای پشت ریموت است که باید آن را فشار دهید و قسمت بالایی ریموت را بیرون بیاورید تا یک کلید از ریموت در بیاید. با آن کلید می توانید درب ماشین خود را باز کنید.

نکته: این قابلیت در همه ی ریموت ها به کار نرفته فقط در بعضی از ریموت ها کلید برای باز کردن درب ماشین وجود دارد.

اگر هم ریموت در دسترس ندارید و می خواهید درب ماشین خود را باز کنید باید ادامه ی مطلب را بخوانید تا بتوانید روش باز کردن درب آزرا را یاد بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206