خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب هیوندا جنسیس

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب جنسیس

باز کردن درب ماشین های خارجی بدون کلید سخت است که این شامل باز کردن درب هوندا جنیسیس هم می شود. شما برای باز کردن درب هیوندا جنیسیس باید تخصص لازم را داشته باشید که هم در وقت شما صرفه جویی شود و هم به ماشین آسیبی وارد نشود. اگر تخصص لازم برای باز کردن درب ماشین خود ندارید با خواندن ادامه ی مطلب می توانید از روش های باز کردن درب هیوندا با خبر شوید.

نحوه ی باز کردن درب جنسیس

هیوندا جنسیس ماشین ساخت کره که از سال 2008 به تولید رسیده است. هیوندا جنسیس از امنیت خوبی برخوردار است که این یعنی اگر بخواهید درب ماشین را بدون کلید باز کنید کار سختی را در پیشرو دارید.برای باز کردن درب جنسیس اگر ریموت اصلی ماشین در دسترس نبود می توانید به کمک ریموت یدک درب ماشین را به راحتی باز کنید. اما اگر ریموت در دسترس بود و کار نمی کرد ممکن است مشکل از ریموت شما باشد.

باز کردن درب جنسیس بدون کلید

اگر هم به هر دلیلی ریموت یدک نداشتید و ریموت اصلی هم کار نمیکرد. باید از روش های دیگری برای باز کردن درب ماشین استفاده کنید. برای باز کردن درب جنسیس می توانید از ریموت اصلی ماشین استفاده کنید. دکمه ای در پشت ریموت قرار گرفته است که با فشار دادن آن کلید قفل ماشین را میتوانید بیرون بیاورید.

اما روش بالا برای بعضی از ریموت ها کار ساز است. اگر ریموت ماشین شما این ویژگی را نداشت باید از یک متخصص کمک بگیرید که بدون دردسر اضافی این کار را برای شما انجام دهد.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو استفاده می کنند. تا هم به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و هم درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز تحت پوشش افرادی که در تهران هستند با بهترین قیمت قرار می گیرید. و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

علت باز نشدن درب صندوق جنسیس

شما برای باز کردن درب صندوق عقب جنسیس می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید. یکی از روش ها استفاده از ریموت ماشین است. که شما باید دکمه ی صندوق که روی ریموت ماشین قرار دارد را فشار دهید تا درب صندوق باز شود.

یکی دیگر از روش های باز کردن درب صندوق از داخل ماشین است. اگر شما داخل ماشین نشته اید و می خواهید درب ماشین را باز کنید فقط کافی از دنبال دکمه ی صندوق که روی کنسول ماشین پیدا کنید و روی آن فشار دهید تا درب صندوق باز شود. البته در بعضی از ماشین ها دکمه ی صندوق زیر درب ماشین طراحی شده است.

اما اگر هر دو روش بالا را تست کردید و باز هم درب صندوق باز نشد باید کلید قفل صندوق را بزنید. برای پیدا کردن این کلید باید درب داشبورد ماشین را باز کنید. به بالای داشبورد نگاه کنید یک کلید می بینید که باید به سمت باز آن کلید فشار دهید تا قفل درب صندوق باز شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206