خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب ال نود

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب ال 90

باز کردن درب ال نود ممکن است کمی دشوار باشد چون ال نود نسبت به ماشین های ایرانی دیگر کمی امنیت و استقامت بالا تری دارد اما اگر کلید خود را گم کردید و درب ماشین هم قفل شد. این مقاله می تواند به شما برای باز کردن درب ال نود کمک کند تا به سادگی درب ماشین خود را بدون صدمه به ماشین و در کمترین زمان باز کنید.

چگونه قفل ال نود را باز کنیم

ال نود یکی از محبوب ترین و ایمن ترین ماشین های ایرانی است که سالانه فروش خیلی خوبی دارد در ماشین ال 90 تنها امنیت باعث این محبوبیت نشده بلکه جادار بودن این ماشین و راحت بودن در سفر های طولانی هم باعث محبوبیت این ماشین شده.

شاید برای شما هم این موقیعت پیش آمده که سوئیچ ال نود خود را گم کرده اید و حتی سوئیچ یدک هم ندارید و درب ماشین هم قفل شده است، در ادامه به شما نحوه ی باز کردن درب ال نود را می گوییم:

روش اول:

مرحله ی اول: در روش اول شما باید ابزار مناسب این کار را پیدا کنید که از ساده ترین ابزار هایی مثل نخ، بند کفش، برف پاکن، چوب لباسی، اسلیم جم می توانید استفاده کنید

مرحله ی دوم: نخ یا بند کفش را از وسط گره می زنیم جوری که وقتی دو طرف بند را می کشیم گره سفت شود شما در این روش باید کمی حوصله به خرج بدهید و با آرامش این کار را انجام دهید.

بعد از کسی کمک بگیرید تا درب را برای شما به سمت بیرون بکشد یا خودتان درب را به سمت بیرون بکشید تا فضایی بین درب و بدنه ایجاد شود بعد از ایجاد این فضا گره از بغل ها به آرامی وارد ماشین کنید تا جایی که به سمت اهرم قفل برود بعد از اینکه گره وارد اهرم شد هر طرف گره را بکشید تا گره سفت شود.

بعد از اینکه مطمعا شدید سفت شده است بند را به سمت بالا بکشید تا قفل باز شود، همان طور که گفته شد این کار در دفعه اول ممکن است اتفاق نیوفتد و نیاز به چند بار تلاش دارد.

روش دوم :

مرحله ی اول : در مرحله ی اول باید از ابزار اسلیم جم استفاده کنید که اگر در دسترس نبود از چوب لباسی استفاده کنید، با استفاده از یک دم باریک یا سیم چین چوب لباسی را از هم بازکنید به چوب لباسی شکل دهید که مثل یک گیره شود بعد با استفاده از یک اهرم یا با دست بین درب فاصله ایجاد کنید و یک چیزی بین فضای ایجاد شده قرار دهید تا درب بسته نشود.

مرحله دوم: از فضایی که بین درب و بدنه ایجاد شده است اسلیم جم یا چوب لباسی را رد کنید و به سمت اهرم قفل ببرید تا درب را بتوانید باز کنید، باید اعتیاد کنید تا به درب و بدنه اسیبی وارد نشود و این کار هم نیاز به چند بار تلاش دارد.

روش آخر :

اگر تمام این روش ها برای باز کردن درب جواب نداد و هر چه تلاش کردید به نتیجه ای نرسیدید باید بگوییم آخرین راهی که میتوانید به شما پیشنهاد کنیم تماس با متخصص سیار است که این کار را برای شما انجام دهد البته باید بگویم که متخصص بهترین نتیجه را بدون هیچ آسیبی به بدنه ی خودرو را به شما آرائه می دهد.

شما باید با یک متخصص تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خودش را برساند و با حرفه ای ترین امکانات کار شما را انجام دهد.

چگونه صندوق عقب ال نود را باز کنیم

ال نود جز ماشینی هایی است که صندوق جاداری دراد و این امر باعث می شود چیز های زیادی اون پشت بگذارید، اگر زمانی خواستید درب صندوق عقب ال 90 را باز کنید از چه راه هایی می توانید استفاده کنید، اولین راه این است که از ریموت استفاده کنید تا درب را باز کنید توی هر ریموت نحوی باز کردن با هم دیگر فرق می کنید توی بعضی از ریموت ها باید روی دکمه صندوق عقب فشار دهید و توی بعضی از ریموت ها هم باید چند بار کلیک کنید روی دکمه. روش بعدی استفاده از کلید یدک برای باز کردن درب صندوق ال نود استفاده کنید تا درب باز شود این کلید فقط درب ها را باز می کند و نمی تواند ماشین را روشن کند.

نحوه باز كردن صندوق عقب ال ٩٠ از داخل

اگر داخل ماشین نشته اید و می خواهید درب صندوق عقب را بدون سویچ یا کلید یدک باز کنید باید بگوییم که یک روش بسیار ساده برای باز کردن صندوق وجود دارد، استفاده از ضامن آزاد کننده ی صندوق، این ضامن در زیر صندلی شما قرار گرفته است با کشیدن این ضامن به بالا درب صندوق شما باز می شود

باز كردن صندوق عقب ال ٩٠ بدون کلید

ال 90 ماشین ایمنی است و به احتمال زیاد کار یک آدم معمولی نیست که درب صندوق را بدون سوئچ باز کند پس بهترین راه این است که یا ماشین را پیش یک تعمیر کار ببرید یا زنگ بزنید یک متخصص بیش شما بیاید، متخصص می توانید بهترین و کم ضرر ترین کار را به شما ارائه دهد تا دیگر به ماشین شما ضربه ای وارد نشود.

مکانیزم قفل صندوق عقب ال نود

مکانیزم قفل صندوق عقب جوری طراحی شده است که هر کسی نتواند آن را باز کند، این کار برای امنیت زیاد هستش تا از وسایل شما که در صندوق عقب وجود دارد محافظت شود در مکانیزم قفل صندوق عقب یک سری اهرم ها و فنر ها وجود دارد که برای باز و بسته شدن قفل است. اگر این مکانیزم خراب شود دیگر درب صندوق بسته نمی شود و شما دچار مشکل می شوید که سریعا باید این مشکل را برطرف کنید تا دردسر برای شما ایجاد نشود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206