خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی دزاشیب

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی دزاشیب

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید ساز دزاشیب، ایزی کلید با افرادی مجرب که از بهترین ابزار ها برای کلید سازی استفاده می کنند این افراد ما در هر ساعت از شبانه روز و با بهترین قیمت و در کمترین زمان به شما خدمات ارائه می دهند. برای استفاده از این خدمات شبانه روزی فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

کلید سازی شبانه روزی شمال تهران اماده خدمت رسانی و ارائه خدمات کلید سازی در تمامی مناطق شمال تهران در کمتر از 30 دقیقه می باشد.

کلید سازی شبانه روزی دزاشیب

ممکن کن است شب کلید خونه ی خود یا سوئیچ درب خودرو خود را گم کرده باشید و در همان لحظه به دنبال کلید ساز بگردید، دیگر نگران نباشید چون ایزی کلید به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته و حتی روز های تعطیل هم آماده به ارائه خدمات کلید سازی در دزاشیب به شما در کمترین زمان است.

قفل ساز ها ایزی کلید به صورت سیار خدمات رسانی میکنند افراد ما در تمام نقاط تهران مستقر هستند از شمال تهران تا جنوب از غرب تا شرق تهران آماده به خدمات رسانی به شما هستند.

کلید ساز های ایزی کلید در افرادی با تجربه هستند که دانش کافی برای قفل سازی دارند، افراد ایزی کلید از بهترین و با کیفیت ترین ابزار ها برای خدمات کلید سازی استفاده می کنند تا مشکل شما را به نحو احسنت انجام دهند.

دزاشیب در شمال تهران در تجریش واقع شده است این محله از شمال به جماران، از غرب به خیابان شریعتی، از جنوب به تپه های قیطریه میرسد.

خدمات کلید سازی سیار در دزاشیب

خدمات ایزی کلید در دزاشیب به صورت شبانه روزی با بهترین افراد صورت می گیرید که این خدمات با بهترین قیمت و در کمترین زمان به شما ارائه می شود.

انواع خدمات کلید سازی:

  • باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی
  • انواع گاوصندوق
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • نصب انواع قفل ها
  • باز کردن قفل کتابی و آویز، قفل سوئیچی، قفل کارتی قفل دکمه ای
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت درب پارکنگ، مغازه و…
  • بازکردن قفل انواع درب مجتمع، محل کار، منزل، سوله یا کارگاه، درب های ضد سرقت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206