خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی نیاوران

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی نیاوران

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

برای کلید سازی در نیاوران فقط کافی است با کارشناسان ما تماس برقرار کنید که کارشناس ما بر اساس کار شما بهترین کلید ساز که مطابق کار شما حرفه ای تر است انتخاب می کنند تا پیش شما بیاید و کار شما را به بهترین حالت انجام دهد قفل ساز ها ایزی کلید یکی از حرفه ای ترین افراد در این کار و با بهترین تجربه کلید سازی هستند . برای داشتن این خدمات در نیاوران فقط کافی است با ما تماس داشته باشید. ما به صورت شبانه روزی به شما خدمات میدهیم از این بابت خیالتان راحت باشد ایزی کلید همیشه به مشکلتان در سریع ترین زمان رسیدگی میکند.

خدمت نوین از ایزی کلید، ارائه خدمات کلید سازی نزدیک من یکی از بهترین خدمات ماست. ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه کافیه با ما تماس بگیرید.

کلید سازی در نیاوران

ایزی کلید میتواند تمام خدمات کلید سازی شما را از جمله باز کردن تمامی قفل ها یا نصب انواع قفل ساخت قفل به شما ارائه دهد خدمات کلید سازی نیاوران به صورت سیار است و شما این خدمات را میتوانید به صورت بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته حتی روز های تعطیل در اختیار داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر یا راهنمایی میتوانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

نیاوران یکی از محله های شمال شرغی تهران است که در دامنه های رشته کوه البرز قرار گرفته این منطقه جزو منطقه یک تهران است. نیاوران از غرب با تجریش، از جنوب با فرمانه و از شرق با دارآباد هم مرز است.

خدمات کلید سازی نیاوران

خدمات کلید سازی در نیاوران برای شما یک پکیج کاملا حرفه ای به حساب می آید که این پکیج کلید سازی در کمترین زمان و بهترین قیمت برای شما ارائه میشود. ایزی کلید کل تهران را پوشش می دهد اگر در تهران هستید میتوانید با ما تماس بگیرید.

خدماتی کلید سازی نیاوران عبارتند از:

  • باز کردن درب، قفل فرمان، قفل پدال خودرو های ایرانی و خارجی
  • باز کردن درب منازل، محل کار، مجتمع ها، اتاق، انبار یا سوله، درب ضد سرقت
  • ساخت، نصب و تعمیر انواع ریموت های درب
  • باز کردن انواع قفل های مختلف مانند کتابی و اویز و..
  • ساخت انواع کلیدها و کیت های کامپیوتری
  • نصب قفل های هوشمند و دیجیتال
  • ساخت کلید های کد دار
  • باز کردن قفل های گاوصندوق
  • ساخت کلید یدک از کلید اصلی

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206