خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی شبانه روزی قیطریه

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی شبانه روزی قیطریه

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

خدمات کلید سازی ایزی کلید شبانه روزی و به صورت سیار در قیطریه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. تیم مجرب و حرفه ای در سراسر تهران مستقر شده و آمده ارائه خدمات به صورت سیار در کمتر از 30 دقیقه می باشد. در صورتی که در قیطریه نیاز به خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کلید سازی ما استفاده کنید.

دیگر نگران نباشید، در صورتی که با قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات ما استفاده کنید. ایزی کلید انواع خدمات کلید سازی را به شما عزیزان ارائه میدهند که عبارتند از:

  • باز کردن قفل منزل، محل کار، مجتمع ها، اپارتمان
  • باز کردن انواع درب خودرو، درب ضد سرقت، درب گاوصندوق، درب اتاق و…
  • باز کردن قفل فرمان، قفل پدال، رگلاژ درب خودرو
  • ساخت کلید، ساخت کلید کامپیوتری، ساخت ریموت
  • ریموتی کردن انواع درب، درب اداره، درب منزل، درب مغازه و…
  • تعویض و یا تعمیر مغزی قفل ها
  • ساخت سوئیچ موتور، سوئیچ خودرو، ساخت سوئیچ کد دار

ایزی کلید هر نوع خدماتی که به قفل و کلید مربوط می شود را ارائه میدهد از تعمیر گرفته تا تعویض. برای استفاده از خدمات کلید سازی قیطریه میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. قیطریه جزء مناطق تحت پوشش ایزی کلید است و خدمات رسانی ایزی کلید به این مطقه به صورت سیار و شبانه روزی بوده و جای نگرانی برای شما نیست. در هر ساعت از شبانه روز میتوانید تماس بگیرید و از خدمات کلید سازی استفاده کنید.

از بابت قیمت خیالتان راحت چون خدمات کلید سازی ما با قیمت مناسب بهترین خدمات رو به شما عزیزان ارائه میدهد. برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار در قیطریه کافیه تماس بگیرید تا نیرو های ما در کم تر از 30 دقیقه خودشان را به شما برسانند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206