خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی جنوب تهران

کلید سازی جنوب تهران

در هر کجای تهران بزرگ هستی،
زیر نیم ساعت رسیدیم!

کلیدسازی ایزی کلید با داشتن سالها تجربه در حوزه کلیدسازی و باز کردن انواع قفل های ساده و پیچیده آماده است تا در زمانی که کلید خود را گم کرده اید، پشت در مانده اید یا بروز هرگونه مشکل دیگر به کمک شما بیاید. کلیدسازی مرکز و شمال تهران با داشتن کادری مجرب و کارآزموده می تواند هر قفلی را در هر شرایط و زمان و مکانی که حادثه برایتان پیش آمده است باز کند.

خدمات کلید سازی شبانه روزی ایزی کلید

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

چرا ایزی کلید

ارائه خدمات شبانه روزی

تیم مجرب و حرفه ای

ارائه خدمات سیار

قیمت مناسب

کیفیت بالا

خدمات در سراسر تهران

پشتیبانی رایگان

امنیت بالا

برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار به صورت شبانه روزی کافیه تماس بگیری.

افراد ایزی کلید در کمتر از 30 دقیقه اماده خدمت رسانی به سراسر تهران هستند.

کلید سازی سیار ایزی کلید

کلید سازی سیار ایزی کلید با سالها تجربه درخشان در زمینه ساخت انواع کلید و قفل های امنیتی، باز کردن درب ها (معمولی و ضد سرقت) گاو صندوق ها و انواع خودرو، تعمیر انواع قفل و گاو صندوق، ساخت ریموت های پارکینگ و… میتواند نیاز شما را در هر مکان و زمان برطرف کند برای اطلاع دقیق از خدمات کلیدسازی سیار کافیست با ما تماس بگیرید.

کلید سازی در جنوب تهران یکی از خدمات ما در ایزی کلید به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم. فرقی نمیکنه در کدام منطقه جنوب تهران مانند شوش، مولوی، راه آهن، نازی اباد خانی اباد و غیره هستید کافیه با ایزی کلید تماس بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت خدماتی مانند باز کردن درب خودرو، درب منزل، درب ضد سرقت، قفل گاوصندق، تعویض انواع قفل های قدیمی و جدید، میتوانید از خدمات ایزی کلید استفاده کنید. فقط کافیه تماس بگیرید

هزینه کلید سازی در جنوب تهران

یک از ویژگی های که مجموعه ایزی کلید به همراه دارد تعرفه منصفانه برای پرداخت خدمات دارد. این مجموعه برای دریافت هزینه های خدماتی که به شما ارائه می دهد از تعرفه اتحادیه کلیدسازان پیروی میکند و این اطمینان رو به شما می دهد که از بابت هزینه ها نگرانی نداشته باشید.
کلید سازان ایزی کلید در مناطق مختلف تهران فعالیت میکنند و با متورسیکلت در سریع ترین زمان بهترین خدمات رو به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. ایزی کلید اماده خدمت رسانی در سراسر تهران است کافیست با ما تماس بگیرید.

خدمات کلید سازی در جنوب تهران

ما در ایزی کلید سعی در ارائه بهترین خدمات کلید سازی در جنوب تهران رو به صورت سیار داریم حتی ساخت کلید و انواع ریموت ها را به صورت کاملا اختصاصی در محل شما می سازیم و با بهترین کیفیت به شما تحویل می دهیم. فرقی نمیکند ریموت شما برای خودرو های ایرانی و یا خارجی باشد ما با داشتن تجربه و مهارت این اطمینان را به شما می دهیم تا ریموت شما را در محل ، برای شما اماده نماییم . لازم به ذکر است ریموت های پارکینگ نیز با بهترین کیفیت برای شما عزیزان ساخته خواهد شد.

برخی از خدمات کلید سازی ایزی کلید عبارتند از:

  • تعویض و تعمیر انواع مغزی قفل درب
  • فروش بروز ترین قفل ها
  • کپی کردن کلید به صورت سیار
  • باز کردن انواع درب های ضد سرقت و معمولی
  • باز کردن درب انواع خودرو های ایرانی و خارجی
  • نصب قفل هوشند و قدیمی منازل، محل کار
  • ساخت و تعمیر انواع قفل
  • باز کردن درب گاوصندوق
  • ساخت سوئیچ خودرو

ساخت انواع کلید در جنوب تهران به صورت سیار

در ایزی کلید ما کلید شما را با توجه به قفل مورد نظر شما به بهترین شکل خواهیم ساخت و همه چیز بستگی به شرایط و نوع خواسته شما دارد که چه نوع قفلی دارید که کلید آن را جا گذاشتید و یا گم کرده اید و یا در قفل شکسته است و یا فقط از این کلید یک عدد دارید و می خواهید ان را کپی کنید.

اگر کلید در قفل شکسته باشد باید تکنسین های ما قفل را ببیند برسی کنند تا برایتان کلید جدید بسازند و یا خود قفل را به طور کامل تعویض کند. با توجه به خسارت پیش آمده، افزایش قیمت کالا و خدمات، افراد ایزی کلید قبل از اجرای کار به شما عزیزان هزینه تعمیر و یا تعویض رو به شما اعلام می کنند. این نکته رو هم اضافه کنم که بیشتر خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت سیار و در محل انجام می شود.

باز کردن قفل در کمترین زمان

باز کردن هر قفل بستگی به نوع قفلی که استفاده شده دارد این که قفل جدید است یا قدیمی، همچنین به محلی که در آن از این قفل استفاده شده است نیز بستگی دارد. کیفیت قفل ها نیز ممکن است در زمان باز کردن درب ها توسط تکنسین های ایزی کلید تاثیر بگذارد.

اگر قفل گاو صندوق قدیمی باشد باز کردن آن کار راحتی است و با روش های مختلف مثل شوک دادن به گاو صندوق و حتی در مرحله آخر سوراخ کردن مغزی قفل آن باز می شود و این کار در کمترین زمان ممکن انجام می شود. اگر قفل از نوع قفل های دیجیتالی باشد کار کمی مشکل می شود و باید فرد مورد نظر برای باز کردن قفل از تجربه بالایی برخورد دارد باشد و در باز کردن انواع مختلف قفل ها مهارت کافی را داشته باشد تا بتواند قفل را باز کند چون این نوع قفل ها معمولا با اثر انگشت و یا رمز باز می شود و سیستم امنیتی بروزی دارند. در نهایت همه چیز بستگی به کیفیت نوع قفل به کار رفته در درب خانه شما دارد که چطور است آیا کیفیت عالی ایرانی و یا جنس درجه یک ترک را دارد یا خیر که همه این ها در باز شدن قفل در کمترین زمان دخیل هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

09397666206