خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی جلفا

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی جلفا

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی در جلفا دارای خدمات کلید سازی شبانه روز که شما در هر زمان از روز بتوانید با ما تماس بگیرید، ما در ایزی کلید از کلید ساز های تجربه ی کافی و دانش کافی در این زمینه داشته باشند استفاده می کنیم، افراد ما از بهترین و حرفه ای ترین ابزار استفاده می کنند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. برای اطلاعات بیشتر یا درخواست کلید ساز با ما تماس بگیرید.

كليد سازي شبانه روزي غرب تهران اماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر غرب تهران می باشد، برای استفاده خدمات کافیه تماس بگیرید.

کلید سازی شبانه روزی جلفا

ایزی کلید خدمات کلید در جلفا را به صورت شبانه روزی هر روز هفته حتی در روز های تعطیل به شما ارائه می دهد که این یعنی در هر زمان از شبانه روز خواستید می توانید با ما تماس بگیرید. افراد ما در کل تهران مستقر هستند از شمال تا جنوب تهران از شرق تهران تا غرب تهران تا بعد از تماس شما در سریع ترین زمان خودشان را به شما برسانند. کلید ساز های ایزی کلید در بهترین دوره های کلید سازی شرکت کرده اند از جمله: باز کردن انواع قفل، نصب انواع قفل، ساخت کلید های کامپوتری و… برای استفاده از خدمات کلید سازی جلفا فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

محله جلفا در شمال شرق تهران منطقه 3 شهرداری قرار گرفته است، که این منطقه از میرداماد شروع میشه و تا مناطق پل سید خندان و اتوبان رسالت می گذرد.

خدمات کلید سازی سیار جلفا

خدمات ایزی کلید در جلفا به صورت شبانه روزی است که در کمترین زمان با بهترین قیمت و با بهترین افراد برای شما در نظر گرفته شده است.

انواع خدمات کلید سازی جلفا:

  • باز کردن درب، قفل فرمان، قفل پدال خودرو های ایرانی و خارجی
  • باز کردن درب منازل، محل کار، مجتمع ها، اتاق، درب ضد سرقت، انبار یا سوله و…
  • ساخت، نصب و تعمیر انواع ریموت های درب
  • باز کردن انواع قفل های مختلف مانند کتابی و اویز و..
  • نصب قفل های هوشمند و دیجیتال
  • ساخت انواع کلید کامپیوتری
  • ساخت کلید های کد دار
  • باز کردن قفل های گاوصندوق
  • ساخت کلید یدک از کلید اصلی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206