خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی بلوار ابوذر

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی بلوار ابوذر

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی در بلوار ابوذر، ایزی کلید تمام تهران را تحت پوشش دارد و با کلید سازی سیار خود میتواند در سریع ترین زمان ممکن خودش رو به محل مورد نظر برساند افراد ما ماهرترین افراد هستند و در کارشان از بهترین ابزار ها استفاده میکنند تا عالی ترین خدمات را به شما ارائه دهند برای درخواست کلید ساز می توانید با ما تماس برقرار کنید. تا افراد ما در کمترین زمان خودشان را به شما برسانند.

کلید سازی سیار غرب تهران اماده خدمت رسانی در سراسر غرب تهران به مشتریان خود است کافیه با ما تماس بگیرید و از خدمات کلید سازی ایزی کلید در غرب تهران استفاده کنید.

کلید سازی سیار بلوار ابوذر

خدمات کلید سازی در بلوار ابوذر خیلی گسترده است از جمله ساخت تمام کلید ها، باز کردن قفل درب منزل، درب خودرو، قفل های کتابی، قفل فرمان یا قفل پدال و نصب انواع درب های ریموتی.

ایزی کلید نتنها خدمات کلید سازی در بلوار ابوذر انجام میدهد بلکه کل تهران از شرق گرفته تا غرب از شمال تا جنوب تهران تحت پوشش قرار داده کلید سازی ما سیار است و افراد صرف کمترین زمان خودشان را به شما برسانند.

کلید ساز های ایزی کلید در بهترین دوره ها کلید سازی، باز کردن کلید، ساخت کلید ها کامپیوتری شرکت کرده اند و از تجربه کاری خیلی خوبی برخوردار هستند. ما بهترین قیمت را برای شما در قبال کاری که میکنیم در نظر گرفته ایم تا شما نگران هزینه های سنگین نباشید

بلوار ابوذر یکی از مناطق جنوب شرقی شهر تهران است. این بلوار از خیابان پیروزی شروع میشود و تا پایانه ی خاوران ادامه دارد. این بلوار در بین منطقه چهارم و پنجم تهران قرار دارد، این بلوار از روی رود خانه میگذرد.

خدمات کلید سازی بلوار ابوذر

اگر زمانی به خانه آمدید و دیدید که کلید خود را گم کردید و هرچه دنبال کلید میگردید ولی پیدایش نمی کنید نگران نباشید چون در همان لحظه می توانید با ما تماس بگیرید چون خدمات ایزی کلید شبانه روزی است و در تمام هفته حتی روز های تعطیل هم به کمک شما می آید.

خدمات کلید سازی ابوذر عبارت اند از:

  • باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی
  • انواع گاوصندوق
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • نصب انواع قفل ها
  • باز کردن قفل کتابی و آویز، قفل سوئیچی، قفل کارتی قفل دکمه ای
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت درب پارکنگ، مغازه و…
  • بازکردن قفل انواع درب مجتمع، محل کار، منزل، سوله یا کارگاه، درب های ضد سرقت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206