خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی فرمانیه

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

ممکن است روزی پشت درب منزل گیر کنید یا درب ماشین قفل شود و سوئیچ هم داخل ماشن باشد در همین لحظه است که شما در دردسر می افتید اما نگران نباشید چون تیم حرفه ای ایزی کلید میتواند به شما با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن خدمات های کلید سازی فرمانیه ارائه دهد این سرویس شبانه روزی است و شما میتوانید در هر ساعت، هفت روز هفته با ایزی کلید برای خدمات کلید سازی تماس بگیرید.کلید ساز های ما نتها در فرمانیه بلکه در کل تهران آماده به خدمت رسانی به شما هستند.

ارائه خدمات کلید سازی شمال تهران با بهترین کیفت به تمامی مناطق شمال تهران در کمتر از 30 دقیقه، برای استفاده از خدمات کلید سازی شمال تهران کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات استفاده کنید.

کلید سازی فرمانیه

اگر شما نیاز به یک کلید سازی در فرمانیه داشتید فقط کافی است که با ما تماس بگرید ما به صورت شبانه روزی میتوانیم به شما خدمات ارائه دهیم شما اصلا نگران زمان نباشد قفل ساز های ما میتوانند با سریع ترین زمان ممکن خودشان را به شما برسانند تا به کار شما رسیدگی کنند کلید ساز های ما میتوانند انواع قفل را باز کنند از جمله قفل های منزل یا قفل ماشین قفل های کتابی قفل فرمان یا قفل پدال ماشین. خدمات کلید سازی ایزی کلید کل تهران را پوشش می دهد از شمال تهران تا جنوب تهران از شرق تا غرب تهران به صورت بیست و چهار ساعته در تمام روز های سال.

خدمات کلید سازی فرمانه دارای قیمت های مختلف است مثلا قیمت درب منزل با درب خودرو فرق دارد، اگر نگران قیمت هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

منطقه فرمانیه در شمال تهران واقع شده است، فرمانیه جزو منطقه یک تهران است فرمانیه در اطراف خود منطقه های خیلی خوبی دارد که از جنوب با اندرزگو از شمال با نیاوران از شرق هم با پاسداران.

خدمات کلید سازی در فرمانیه

خدمات ما بصورت سیار و در هر ساعت از شبانه روز انجام میشود. اما خدماتی که ایزی کلید برای کلید سازی فرمانیه انجام میدهد عبارت اند از:

  • انواع گاوصندوق
  • باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی
  • باز کردن قفل کتابی و آویز
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت درب پارکنگ، مغازه و…
  • باازکردن قفل انواع درب مجتمع، محل کار، منزل، سوله یا کارگاه، درب های ضد سرقت
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • نصب انواع قفل ها
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206