خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی زرافشان

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی زرافشان

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی زرافشان جزء مناطقی است که ایزی کلید به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است. افرادی که در محله های زرافشان اسلامشهر ساکن هستند و به هر دلیل با قفل و کلید خود به مشکل بر خوردند میتواند از خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت سیار استفاده کنند. برخی از خدمات کلید سازی ایزی کلید عبارتند از :

  • باز کردن قفل گاوصندوق
  • باز کردن انواع قفل های جدید و قدیمی
  • باز کردن انواع درب ( منازل، اپارتمان، محل کار)
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن انواع درب خودرو های ایرانی و خارجی

دیگر با ایزی کلید جای نگرانی نیست، شما در هر زمانی در محله زرافشان پشت درب ماندید و قادر به باز کردن درب نشدید میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید در محله زرافشان آن هم به صورت شبانه روزی استفاده کنید، افراد ایزی کلید با داشتن متورسیکلت در سراسر تهران پخش شده و تمامی مناطق تهران را پوشش میدهد که منطقه زرافشان اسلامشهر نیز جزء این مناطق است که میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت سیار بوده و در محل انجام می شود و دیگر جای نگرانی نیست. برای استفاده از خدمات کلید سازی کافیه با ما تماس بگیرید و موقعیت خود را اعلام کنید تا افراد در کمترین زمان ممکن به شما برسند.

محله زر افشان در استان تهران و در شمال شرقی شهر اسلام‌شهر واقع شده است. این محله از شمال با بلوار بسیج و میدان نماز، از شرق با خیابان حمیدی و از جنوب با خیابان امام سجاد، خیابان تیموری، خیابان شیرودی، بلوار گلها، خیابان امامزاده عقیل و خیابان تختی محدود شده است و با محله‌های ‌حسین آباد سیاب، شهرک مفیدی، بهرام آباد، شهرک گلها، شهرک شیرودی، تامین اجتماعی مجاورت دارد. از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک محله زر افشان، استخر برزی، پارک چمران، پارک محله زر افشان، پاساژ نگین باغ فیض، پارک محله زر افشان، رستوران دریا، کافه رستوران گندم طلایی، رستوران فست فود تین و سرای فیروزه اشاره کرد. شما می‌توانید نقشه کامل محله زر افشان به همراه تمام جزئیات از جمله اطلاعات کامل ساختمان‌های این محله را مشاهده و از طریق بلد با آنها ارتباط برقرار کرده و به آنها مسیریابی کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206