خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی میدان کاج

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی میدان کاج

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی شبانه روزی در میدان کاج، خدمات ایزی کلید به صورت یک پکیج کامل و حرفه ای است که کلید سازی های ما از تجربه کافی برای کلید سازی دارند و از بهترین ابزار ها برای قفل سازی استفاده میکنند این پکیج خدماتی به صورت شبانه روزی است و در هر زمانی که شما با ما تماس بگیرید کلید ساز های ما خودشان را در کمترین زمان به شما می رسانند، اگر در میدان کاج یا اطراف این محل هستید میتوانید با ما تماس بگیرید که فورا پیش شما بیاییم.

در هر یک از منطقه های تهران که باشید میتوانید از خدمات کلید سازی شبانه روزی ایزی کلید استفاده کنید

کلید سازی سیار میدان کاج

ایزی کلید برای اهالی میدان کاج خدماتی فراهم میکند که با بهترین قیمت برای شما کلید سازی انجام دهیم، کلید ساز های ما بهترین تجربه را در کلید سازی دارند و در بهترین دوره های کلید سازی شرکت کرده اند تا بهترین کار را به شما ارائه دهیم.

ایزی کلید به صورت شبانه روزی به شما خدمات کلید سازی میدهد که در تمام ساعت از شبانه روز هفت روز هفته حتی روز های تعطیل به شما خدمات می دهد، کلید ساز های ما سیار هستند که شما بعد تماس میتوانید قفل ساز های مارا بعد تقریبا نیم ساعت ببینین.

ما در کل تهران میتوانیم را می توانیم پوشش دهیم و در سریع ترین زمان به شما خدمات رسانی کنیم از شمال تهران تا جنوب تهران از شرق تا غرب به صورت سیار آماده به کار هستیم.

میدان کاج در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته این میدان در تقاطع خیابان سرو و سعادت آباد قرار گرفته

خدمات کلید سازی شبانه روزی میدان کاج

خدمات ما به صورت شبانه روزی و سیار است و با بهترین قیمت و کمترین زمان صورت میگیرد این خدمات عبارتند از:

  • باز کردن درب، قفل فرمان، قفل پدال خودرو های ایرانی و خارجی
  • باز کردن درب منازل، محل کار، مجتمع ها، اتاق، درب ضد سرقت، انبار یا سوله و…
  • ساخت، نصب و تعمیر انواع ریموت های درب
  • باز کردن انواع قفل های مختلف مانند کتابی و اویز و..
  • نصب قفل های هوشمند و دیجیتال
  • ساخت انواع کلید کامپیوتری
  • ساخت کلید های کد دار
  • باز کردن قفل های گاوصندوق
  • ساخت کلید یدک از کلید اصلی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206