خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی شهرک آتی ساز

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی شهرک آتی ساز

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی شهرک آتی ساز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در شهرک اتی ساز به صورت سیار است. کلید سازی ایزی کلید با داشتن تجهیزات کامل و حرفه ای اماده خدمت رسانی در کمتر از 30 دقیقه و با بهترین قیمت به افراد ساکن در شهرک آتیساز و مناطق اطراف آن است. برای بهرهمند شدن از خدمات ایزی کلید کافیه تماس بگیرید و ادرس خود را اعلام کنید، افراد ایزی کلید در کمتر از نیم ساعت به صورت سیار و درب محل خدمت رسانی میکنند.

کلید سازی ایزی کلید در شهرک آتی ساز

کلید سازی ایزی کلید به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی در شهرک آتی ساز می باشد. در صورت بروز مشکل در قفل و یا کلید خود کافیه با ما تماس بگیرید تا افراد ما به صورت سیار خدمات کلید سازی را به شما ارائه میدهد.

برخی از خدمات کلید سازی ایزی کلید عبارتند از: باز کردن قفل انواع درب، باز کردن درب های ضد سرقت، باز کردن قفل درب خودرو، باز کردن قفل گاوصندوق، باز کردن قفل فرمان، ساخت انواع کلید به صورت سیار و درب محل، تعویض و یا تعمیر مغزی قفل، ایزی کلید برای افراد ساکن محله شهرک آتی ساز تمامی این خدمات را فراهم میکند. افرادی که در محله آتی ساز ساکن هستند میتوانند به راحتی از خدمات ایزی کلید در کمترین زمان ممکن بهرهمند شوند. خدمات کلید سازی شهرک آتی ساز به صورت سیار بوده و در محل انجام می شود.

خدمات ایزی کلید در روز های تعطیل هم برقرار است و جای نگرانی برای افراد ساکن محله آتی ساز نیست. در صورت نیاز به خدمات کلید سازی در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

شهرک آتی‌ساز نام یک مجموعه ساختمان‌سازی است که زیرمجموعهٔ آتی‌ساز در تهران را ساخته‌است که در منطقه شمال غرب تهران واقع شده‌است. این بخش دارای سه فاز ۱، ۲ و ۳ است و در زمینی به مساحت حدود یکصد و سی و یکهزار متر مربع مجتمع با سطح زیربنای ۳۷۴۸۳۵ متر مربع که از ۲۳ برج از ۱۲ الی ۳۱ طبقه در سه فاز احداث گردیده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206