خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

کلید سازی باغ فیض

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن انواع قفل

مهم نیست قفل شما جدیده یا قدیمی، هر زمانی کا به قفل و کلید خود به مشکل خوردید میتوانید از خدمات کلید سازی ایز یکلید استفاده کنید. ما درب های بسته را برای شما باز میکنیم پس جای نگرانی نیست

ساخت سوئیچ کد دار

زمانی که کلید خودرو خود را گم کردید و نیاز به ساخت سوئیج یدک در سریع ترین زمان ممکن دارید میتوانید ازخدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید اماده خدمت رسانی به شماست.

باز کردن قفل گاوصندوق

گاوصندوقی وجود نداره که ما باز نکنیم. در صورتی قفل گاوصندوق به هر دلیلی باز نشد، قدیمی یا جدید فرقی نداره. با ما تماس بگیرید تا قفل گاوصندوق را برای شما در کمتر از 30 دقیقه باز کنیم

کپی کردن کلید

در هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیرید خدمات کلید سازی ایزی کلید همراه شماست. کپی کردن کلید نیز یکی از خدمات ایزی کلید است که به صورت سیار و درب محل انجام می شود فقط کافیه با ما تماس بگیرید

باز کردن درب منازل

ایزی کلید با تیم حرفه ای که دارد تمام درب های بسته را برای شما باز میکند. باز کردن درب انواع منازل، اپارتمان، مجتمع ها، محل کار را به ما بسپارید تا درکم تر از 30 دقیقه درب های بسته را باز کنیم

باز کردن درب خودرو

هنگامی که کلید رو فرامشوش کردی و یا جا گذاشتی میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. کافیه با ما تماس بگیری و موقعیت خود را اعلام کنید تا درب خودرو را برای شما باز کنیم.

کلید سازی باغ فیض

ارائه خدمات کلید سازی سیار به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات کلید سازی در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه

کلید سازی باغ فیض، خدمات کلید سازی در باغ فیض به صورت شبانه روزی است، که اگر نصف شب  شما به مشکل خوردید بتوانید با ایزی کلید تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین کلید ساز هایشان را در سریع ترین زمان ممکن برای شما بفرستند. کلید ساز های ما از بهترین تجربه های کلید سازی برخوردار هستند تا کار شما را به بهترین شکل و با حرفه ای ترین ابزار ها انجام دهند. ایزی کلید منصفانه ترین قیمت را در برابر کاری که انجام می دهد میگیرد. کلید ساز های ما به صورت سیار خدمات رسانی میکنند تا با بیشترین سرعت خودشان را به محل برسانند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

کلید سازی شبانه روزی شمال تهران آماده ارائه خدمات کلید سازی به شما عزیزان در شمال تهران می باشد.

کلید سازی شبانه روزی باغ فیض

حادثه خبر نمی کند ممکن است درب ماشین یا درب منزل شما قفل شود و شما با ابزاری که دارید نتوانید درب را باز کنید در همچین شرایطی میتوانید با ایزی کلید تماس بگیرید تا کلید ساز های ما که در باغ فیض مستقر هستند در کمترین زمان به محل شما بیایند.

ممکن است شما نصف شب درخواست کلید ساز داشته باشید که نگران نباشید ایزی کلید به صورت شبانه روزی هفت روز هفته حتی روز های تعطیل هم به شما خدمات رسانی میکند.

ایزی کلید نتنها باغ فیض بلکه تمام تهران را پوشش می دهد ما در کل تهران کلید ساز های داریم که آماده به خدمات رسانی هستند از غرب تا شرق تهران از شمال تا جنوب تهران همه ی مناطق تهران تحت پوشش ایزی کلید قرار دارد.

باغ فیض در غرب تهران قرار دارد و از شمال با بزرگراه همت از غرب هم با بزرگراه ستاری و از شرق با بزرگراه اشرفی می رسد، قدمت این محله حدود 1250 سال تخمین زده شده.

خدمات سیار باغ فیض

خدمات ما سیار است و در هر ساعت از شبانه روز با بهترین قیمت و در کمترین زمان برای شما در نظر گرفته شده است. این خدمات شامل:

  • باز کردن قفل انواع ماشین خارجی و ایرانی
  • انواع گاوصندوق
  • ساخت انواع کلیدهای کامپیوتری
  • ساخت و تعمیر انواع ریموت درب پارکنگ، مغازه و…
  • باز کردن قفل کتابی و آویز، قفل سوئیچی، قفل کارتی قفل دکمه ای
  • نصب انواع قفل ها
  • بازکردن قفل انواع درب مجتمع، محل کار، منزل، سوله یا کارگاه، درب های ضد سرق
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناطق تحت پوشش

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

09397666206