خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب اپتیما

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب اپتیما

باز کردن درب اپتیما ممکن است کمی دشوار باشد چون این ماشین از امنیت نسبتا بالایی برخوردار است تا از دزدی جلوگیری کند. اما اگر درب ماشین شما قفل شد و سوئیچ ماشین هم در دسترس نبود می توانید از روش های که در این مقاله به شما گفته ایم استفاده کنید. شما با انجام این روش ها در کمترین زمان می توانید درب اپتیمای خود را باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب اپتیما

اپتیما یکی از ماشین های تقریبا گران قیمت و فول آپشن در بازار ایران است که ظاهری زیبا و اسپرت دارد و از امنیت خوبی برخوردار است. شما برای باز کردن درب این خودرو از چند روش می توانید استفاده کنید. یا باید از سوئیچ ماشین استفاده کنید که درب ماشین باز شود، اگر داخل ماشین نشته اید میتوانید از دکمه های طراحی شده در دستگیره ی درب برای باز و بستن درب ماشین استفاده کنید.

برای باز کردن درب اپتیما میتوانید از خدمات کلید سازی سیار استفاده کنید، این خدمات سراسر مناطق تهران را پوشش داده و خدمات کلید سازی را در کمتر از 30 دقیقه به شما عزیزان ارائه میدهد.

باز کردن درب اپتیما بدون کلید

همان طور که گفتیم برای باز کردن درب اپتیما بدون کلید تنها راهی که وجود دارد استفاده از کلید های باز و بسته کردن قفل که روی درب ماشین طراحی شده. باید به آنها فشار وارد کنیم تا درب ماشین باز شود. در ادامه روش های به شما می گوییم، که امکان دارد کار ساز باشد.

شما در مرحله ی اول باید از ابزار های ساده ای مانند: سیم، اسلیم جم، چوب لباسی و ابزار های این چنینی، این ابزار ها تقریبا این هم کار می کنند ولی کمی در مراحل با هم متفاوت هستند.

در صورتی که نتوانستید درب خودرو را با استفاده از این روش ها باز کنید میتوانید از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید، ایزی کلدی نزدیک ترین کلید ساز به شماست.

اگر از چوب لباسی استفاده می کنید باید به وسیله ی یک سیم چین یا یک دم باریک یا عنبر دست چوب لباسی را از هم باز کنید تا به شکل یک سیم بلند دربیاید، از اینجا به بعد همه ابزار ها یک کار می کنند.

باید بین درب فاصله ایجاد کنید تا بتوانید سیم را وارد ماشین کنید شما باید از کسی کمک بگیرید که این کار را برای شما انجام دهد با دوستتان بگوید درب را به سمت خود بکشد تا فضایی بین درب و بدنه ایجاد شود، یا اگر هم کسی نیست خودتان فضایی ایجاد کنید و یک تیکه ابر یا کیسه هوا بین فضای ایجاد شده قرار دهید تا درب بسته نشود. اگر هم هیچ کدام از وسایل در دسترس نبود یک وسیله ای بگذارید که نه فضای بسته شود نه به درب آسیبی وارد شود.

بعد به آرامی میله را از فضایی که ایجاد کرده اید رد کنید تا جایی که میله به کلید قفل که روی درب است برسد زمانی که رسید باید کلید را به سمت بالا بکشید تا درب خودرو باز شود.

همان طور که گفتیم ممکن است این روش ها در باز کردن درب اپتیما جواب ندهد و به ماشین است برساند پس بهتر است که با یک متخصص تماس بگیرید تا این کار را بی دردسر برای شما انجام دهد، اما اگر باز هم خواستید از روش های بالا استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که ممکن است در بار اول موفق نشوید و باید چند بار تلاش کنید و تمام مراحل را به آرامی انجام دهید تا به ماشین آسیبی وارد نشود.

در صورتی که در شمال تهران نیاز به خدمات تخصصی کلید سازی برای باز کردن درب خودرو اپتیما دارید میتوانید وارد بخش کلید سازی سیار شمال تهران بشید و از خدمات ما استفاده کنید.

اما اگر هیچ کدام از روش های بالا نتیجه ای نداد شما می توانید با یک متخصص تماس بگیرید که این کار را برای شما انجام دهد. اگر شما در تهران هستید می توانید با تماس با ایزی کلید از خدمات ما برخوردار شود. خدمات ما به صورت شبانه روزی است که این خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به شما ارائه می شود. پس اگر نیاز به کلید ساز سیار در تهران داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

باز کردن درب صندوق عقب اپتیما

شاید این ماشین فول تقریبا فول آپشن باشد ولی از سنسور باز کردن درب صندوق عقب پشتیبانی نمی کند که این نشانه ضعف این ماشین است. اما اگر بخواهیم روش باز کردن درب صندوق عقب اپتیما را به شما یاد دهیم، اولین راه استفاده از سوئیچ ماشین است و دومین را استفاده از کلید طراحی شده در داخل ماشین است که با استفاده از اون درب صندوق ماشین باز می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206