خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

جلوگیری از محکم بسته شدن درب خودرو

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

جلوگیری از محکم بسته شدن درب خودرو

چند علت وجود دارد که باعث می شود درب خودرو محکم بسته شود و این امر موجب خرابی قفل و درب خودرو می شود. در این مقاله قراره تمامی عواملی که موجب محکم بسته شدن درب خودرو می شوند رو برسی کنیم و راه حل هایی رو به شما معرفی کنیم تا این مشکل رو به راحتی حل کنید. به شما توصیه میکنم این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید.

علت محکم بسته شدن درب خودرو

علت محکم بسته شدن درب خودرو

درب خودرو بعد از استفاده زیاد نیاز به تعمیر دارد، درب یکی از بخش های پر کاربرد خودرو است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به همین علت زیاد استفاده می شود.

قطعا برای شما پیش امده که درب خودرو به درستی بسته نمی شود یا خیلی محکم بسته می شود در صورتی که شما فشار زیادی رو وارد نکردید.

محکم بسته شدن درب خودرو و صدای زیاد آن میتواند شما نگران این موضوع کند که نکنه به خودرو اسیب وارد شود. باید بگم نگرانی شما درست است، اگر به این موضوع دقت نکنید ممکن است خسارت به درب خودرو و حتی قفل ماشین وارد کند، به شما توصیه میکنم در چنین مواقعی حتما به این موضوع دقت داشته باشید.

راه های جلوگیری از محکم بسته شدن درب خودرو

در این بخش قراره راه حل هایی رو به شما معرفی کنیم که از محکم بسته شدن درب خودرو جلوگیری میکند. برای جلوگیری از این اتفاق چند راه حل وجود دارد که شما میتوانید از آن استفاده کنید اما قبل معرفی این راه ها به شما توصیه میکنم اگر مشکلی با درب خودرو دارید حتما از خدمات کلید سازی انلاین استفاده کنید. این خدمات هر نوع مشکلی با قفل و یا کلید داشته باشید رو به سرعت حل می کنه.

رگلاژ نبودن درب خودرو

رگلاژ نبودن درب خودرو

اصلی ترین عاملی که موجب محکم بسته شدن درب ماشین شما بشه رگلاژ نبودن درب است. درب خودرو یکی از مواردی است که شما خیلی زیاد از آن استفاده میکنید. نکته ای که باید بگم این است که تمامی درب ماشین ها بعد از گذر زمان نیاز به رگلاژ دارند ولی این تایم بستگی به کیفت تولید خودرو دارد. خودرو های ایرانی با کیفیتی که شما بیشتر میدانید بعد از 3 الی 5 سال استفاده نیاز به رگلاژ دارند که به دربستی تنظیم شوند و خودرو های خارجی معمولا بعد 7 سال نیاز به رگلاژ دارند.

میتوان گفت که تنها علت محکم بسته شدن درب خودرو رگلاژ نبودن آن است و هر چه سریع تر باید به این موضوع رسیدگی کرد.

اگه نمیدانید رگلاژ خودرو به چه صورت انجام می شود حتما مقاله نحوه رگلاژ درب خودرو را مطالعه کنید تا به طور کامل در مورد رگلاژ کردن درب خودرو اطلاعات به دست بیارید و خودتان درب ماشین خود را به راحتی رگلاژ کنید.

برسی لولای درب خودرو

برسی لولای درب خودرو

برسی کنید که لولای درب ماشین سالم است، در صورتی که لولا زنگ زده یا فرسوده باشید میتواند یکی از علت های محکم بسته شدن درب ماشین شما باشد. برای برسی کافیه درب را باز کنید و آن جایی که درب به بدنه خودرو اتصال دارد رو برسی کنید و ببینید مشکل از آن است یا خیر.

استفاده از درزگیر

استفاده از درزگیر میتواند از محکم بسته شدن درب جلوگیری کند. در صورتی که خودرو شما درزگیر دارد برسی کنید که در جای خود قرار دارد یا نه، در صورتی که در موقعیت درستی قرار داشت برسی کنید که درزگیر زیر افتاب خشک و یا قابلیت خود را از دست نداده. در صورت مشکل داشتن اقدام به تعویض درزگیر خودرو کنید تا مشکل محکم بسته شدن درب حل شود.

این روش ها برای حل مشکل های معمولی بوده، در صورتی که مشکل شما با این موارد حل نشد با استفاده از خدمات کلید سازی سیار هر نوع مشکلی با قفل و کلید را حل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206