خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب پژو 206

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

ممکن است زمانی کلید ماشین خود را گم کنید و هرچه دنبالش بگردید پیدایش نکنید در چنین زمانی به فکر بازکردن درب پژو 206 خود بدون کلید می شوید. اما ممکن است بدون اگاهی از باز کردن درب 206 به ماشین یا خودتان صدمه وارد کنید. نگران نباشید این مقاله برای همین مواقع است با خواندن این مقاله می توانید از روش های باز کردن درب ماشین خود با خبر شود.

آموزش باز کردن درب پژو ۲۰۶

باز کردن ماشین های امروزی کار چندان ساده ای نیست این ماشین ها از سیستم ها امنیتی بهتری نسبت به سال ها گذشته استفاده می کنند و این سیستم ها دیگر الکتریکی شده است، اما راه کار هایی هم برای این سیستم امنیتی جدید وجود دارد که باهاش بتوانید درب خودرو خود را باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب پژو ۲۰۶ بدون کلید

برای باز کردن درب پژو 206 روش های گوناگونی وجود دارد که ما بهترین آن را به شما می گوییم:

اول باید یک طناب یا یک فلز بند و نازک بردارید مثل : بند کفش، انتن ماشین، رخت اویز لباس و بقیه مواردی که یه این ها شباهت داشته باشند. برمیدارید.

بین درب و بدنه فضای کمی ایجاد می کنید که به ماشین اسیبی وارد نشود برای انجام اینکار از فرد دیگری هم کمک بگیرید. این فرد درب را نگه دارد و شما به ابزار های که داری بتوانید درب را باز کنید.

حالا ابزار را از فضای ایجاد شده رد کنید و به قفل نزدیک کنید وقتی حس کردید به قفل رسید به ابزار فشار بیاورید به سمت پایین تا قفل درب 206 تان باز شود. شاید فکر کنید این کار خیلی ساده است و مثل آب خوردن می توانید این کار را انجام دهید اما نه این کار شاید ده بار هم طول بکشد. پس باید انقدر این کار را انجام دهید تا درب باز شود

علت باز نشدن درب ۲۰۶ از بیرون

ممکن است زمانی درب را از داخل باز کنید و درب باز نشود. در اولین مرحله باید نگاه کنید که قفل کودکتان فعال نباشد، در مرحله دوم احتمال دارد که یکی از گیرنده ای پلاستیکی قفل درب شکسته باشد، که پیشنهاد ایزی کلید این است که ماشینتان را پیش یک متخصص ببرید تا این کار را برای شما به درستی انحام دهد، چون دستکاری قفل درب یعنی بازی ما ایمنی ماشین که اصلا کار عاقلانه ای نیست.

اموزش باز كردن درب صندوق پژو 206

برای باز کردن صندوق عقب فقط کافی است دکمه روی کنسول ماشین که عکس صندوق عقب دارد، چند ثانیه نگه دارید تا باز شود. یا روی ریمت هم بسته به ریموت های مختلف یا باید نگه دارید روی دکمه صندوق عقب یا باید چند بار روی دکمه فشار دهید.

باز كردن صندوق عقب ٢٠٦ بدون سوییچ

ممکن است سوئیچ خود را گم کرده باشید و نیاز است یک وسیله ی مهمی را از صندوق عقب ماشین برداید و فکر کنید با ابزار هایی که دارید خودتان می توانید درب صندوق را باز کنید. این فکر اشتباه است شما یا نیاز به سوئیچ یدک دراید چون بدون سوئچ نمی توانید صندوق را باز کنید و یا حتما باید به متخصص مراجعه نمایید تا این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه باز كردن صندوق عقب 206 sd از داخل

برای باز کردن 206 sd از داخل شما باید از اهرم زیر صندلی استفاده کنید یا اینکه روی کنسول ماشن یک دکمه ای برای صندوق عقب طراحی شده است که باید روی آن کلیک کنید و چند لحظه نگه دارید تا درب صندوق باری شما باز شود.

اموزش باز كردن درب صندوق پژو 206

یکی از ویژگی هایی که 206 دارد اینه که دیگر لازم به نگران قفل شدن درب صندوق عقب نمی شوید چون از سمت صندلی عقب ماشین به صندوق راه دارد که شما می توانید همان لحظه هر چیزی از صندوق می خواهید برداید. ولی اگر داخل ماشین هستید و می خواهید درب صندوق را باز کنید می توانید از اهرم یا دکمه ی روی کنسول استفاده کنید تا درب صندوق باز شود

علت باز نشدن درب ۲۰۶ از بیرون

علت باز نشدن درب می توانید میله های داخلی درب باشد که شاید تغییر شکل داده است، یا ممکن است یکی از درز گیر های پلاستیکی خراب شده باشد که این عمل بعد مدتی اتفاق می افتد، یا ممکن است دستگیره ی درب شکسته باشد یا اخرین عمل این است که میله ی فلزی داخل درب فرسوده شده باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206