خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب بنز

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب بنز

باز کردن درب بنز کار دشواری است و نیاز به تخصص دارد اما اگر سوئیچ بنز را فراموش کرده اید و برای باز کردن درب بنز بدون کلید هیچ تخصصی ندارید با خواندن ادامه ی مطلب بهترین روش های باز کردن درب بنز را آموزش می بینید تا زمانی که چنین حادثه ای برای شما رخ داد. دستپاچه نشوید و با خون سردی تمام بتوانید درب بنز خود را باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب بنز

مرسدس بنز یک شرکت آلمانی که قدرت زیادی در صنعت ماشین سازی دارد. این کمپانی در زمینه ی ساخت انواع خودرد های لوکس فعالیت دارد. مردسدس بنز ماشین های مختلفی طراحی کرده است که این ماشین های به ترتیب و بر اساس ویژگی هایشان دسته بندی شده اند. مرسدس بنز یکی از قدیمی ترین شرکت ها در ساخت ماشین است که از سال 1920 میلادی تا همین امروز در حال ساخت ماشین است.

این دسته بندی شامل:

  1. A
  2. B
  3. C
  4. CL
  5. CLK
  6. CLA
  7. CLS
  8. E
  9. G
  10. GL
  11. GLA
  12. GLB
  13. GLC
  14. GLE
  15. GLK
  16. GLS
  17. S
  18. SL
  19. SLK
  20. SLC
  21. V
  22. AMG GT
  23. AMG GT 4 در
  24. X

شرکت بنز در ماشین های جدید خودش را ایمن کرده است جوری که هر کسی به راحتی نتواند درب ماشین را باز کند و وارد ماشین شود.پس اگر شما به تنهایی فکر باز کردن درب مرسدس خود را دارید، به همین راحتی نمی توانید این کار را انجام دهید.

باز کردن درب بنز بدون کلید

اگر زمانی سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید و یا اصلا سوئیچ در دسترس نبود، و بخواهید خودتان درب ماشین را باز کنید حتما خسارت به ماشین وارد می کنید که این کار باعث هزینه های زیادی میشود.

شاید پیش خود فکر کنید برای باز کردن در بنز باید چکار انجام دهم آیا راهی است. باید به شما بگوییم بهترین راه تماس با کلید ساز یا قفل ساز است. تا درب ماشین شما را به راحتی باز کنند.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو دارند تا به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز برای افرادی که تهران هستند ارائه می شود و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند. و ما در برابر خدماتی که به شما ارائه می دهیم بهترین دستمزد را از شما می گیریم.

ایا بدون ابزار حرفه ای متوانیم درب بنز را باز کنیم

اما اگر اصرار بر باز کردن درب بنز بدون ابزار حرفه ای دارید. اول باید ماشین شما یک سری خصوصیاتی داشته باشد، که آن خصوصیات عبارتنداز:

درب های ماشین نباید کروکی باید، باید بالای شیشه های درب ماشین کامل شیشه نباشد و کمی المینوم یا هر فلز دیگری بکار رفته باشه باشد، برای باز کردن درب بنز باید فاصله ای بین درب و بدنه ایجاد کنیم، که اگر شیشه ی درب ماشین کاملا شیشه کروکی باشد نمی شود درب بنز را باز کرد.و تنها راه باز کردن شکستن شیشه ی درب است

ماشین شما باید داری اهرم قفل روی درب باشد

 

اگر ماشین شما این خصوصیات را داشت بعد میتواند از یک روش استفاده کنید که آن روش استفاده از اسلیم جم است. باید اسلیم جم را تهیه کنید، بعد از تهیه باید بین درب ماشین خود و بدنه فضایی ایجاد کنید که بتوانید اسلیم جم را از میان آن فضای رد کنید بعد از ایجاد فضا اسلیم جم را وارد ماشین می کنید، به آرامی ابزار را به سمت قفل ببرید تا جایی که اسلیم جم به قفل گیر کند، و در اخر می توانید اسلیم جم را به سمت بالا بکشید تا درب ماشینتان باز شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206