خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب پژو 405

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب 405

ممکن است زمانی برای باز کردن درب پژو 405 خود به مشکل بخورید. مثلا درب ماشین قفل شود و سوئیچ ماشین هم در دسترس نباشد. در همان لحظه شما دنبال راه چاره هستید که چگونه درب پژو 405 خود را باز کنید. باید به شما بگوییم که راه حل شما در خواندن ادامه ی مطلب است. شما با خواندن این مقاله بهترین روش های باز کردن درب پژو 405 را در کمتر 30 دقیقه یاد می گیرید.

نحوه ی باز کردن درب پژو 405

405 یکی از پرفروش ترین ماشین های ایران است که در سال های اولیه ی این ماشین حدود دو میلیون دستگاه تولید شد. این خوردرو در مدل های  GLX، SLX، TU5،GLi تولید شده است که البته آخرین مدل آن همان SLX بود که در 1400 تولیدش متوقف شد این ماشین از امنیت چندان بالایی برخوردار نیست و این ممکن است کمی در مسائل امنیتی این ماشین مشکل به وجود بیاید، اما اگر سوئیچ ماشین خود به هر دلیلی  در دسترس نبود و می خواهید روش باز کردن درب پژو 405 را در کمتر از 30 دقیقه یاد بگیرید باید ادامه مطلب را بخوانید.

باز کردن درب پژو پ405 بدون کلید

اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن ابزار مناسب این کار است که از ساده ترین ابزار ها می توانید استفاده کنید از جمله: بند کفش، سیم، اسلیم جم، چوب لباسی. که روش استفاده از هر کدام تقریبا یکی است ولی در بعضی از جاها با هم تفاوت دارد.

بعد از انتخاب کردن یکی از ابزار ها شما باید بین درب ماشین و بدنه فاصله ای ایجاد کنید که می توانید از کسی کمک بگیرید، به دوستتان بگویید که درب ماشین را به سمت خودش بکشد تا این فاصله ایجاد شود یا اینکه خودتان می توانید این فاصله را ایجاد کنید و بعد از ایجاد فاصله باید یک تیکه پلاستیک یا کیسه ی هوا را بین فضای قرار دهید تا درب بسته نشود. بهتری است از اشیاء نرم استفاده کنید تا به ماشین خسارتی وارد نشود.

باز کردن درب پژو 405 با نخ یا بند کفش: بعد از ایجاد فضا باید بند را گره بزنید جوری که بعد از کشید دو طرف گره ی بند سفت شود، گره را که زدید از فضایی که ایجاد کردید گره را وارد ماشین کنید تا جایی که گره به اهرم قفل برسد، گره را بندازید دور اهرم قفل و بعد به آرامی دو طرف نخ را بکشید. بعد از اینکه حس کردید گره سفت شده است می توانید نخ را به سمت بالا بکشید تا درب ماشین باز شود.

استفاده از سیم: شما باید از یک سیم بلند استفاده کنید سر سیم را به شکل قلاب مانند دربیاورید، سیم را وارد فضایی که ایجاد کرده بودید ببرید تا به آرامی به سمت اهرم قفل برسد، وقتی به اهرم قفل رسید باید سیم را بندازید زیر اهرم، حالا زمان بالا کشیدن سیم است تا اهرم قفل به سمت بالا بیاید و درب ماشین باز شود.

استفاده از چوب لباسی: باید با استفاده از سیم چین یا دم باریک چوب لباسی را از هم جدا کنید تا به شکل یک سیم بلند دربیاید، بعد باید یک طرف چوب لباسی را به شکل قلاب در بیاورید بعد از این کار باید چوب لباسی را وارد ماشین کنید و قلاب را زیر اهرم قفل بندازید، چوب لباسی را به سمت بالا بکشید تا قفل ماشین باز شود.

باز کردن درب پژو 405 با اسلیم جم: اسلیم جم یک وسیله ی تخصصی برای باز کردن درب ماشین است که شاید کمی تهیه ی آن سخت باشد اما اگر این وسیله را تهیه کنید خیلی کارتان آسان می شود، بعد از تهیه اسلیم جم را وارد ماشین می کنید نوک این ابزار را زیر اهرم قفل می اندازید اسلیم جم را به سمت بالا می کشید و درب ماشین به راحتی باز می شود.

نکته: در این روش ها ممکن است در بار اول که امتحان می کنید موفق نشوید و شاید نیاز به چند بار تلاش باشد. پس صبور باشید و طوری روش های بالا را انجام دهید که به ماشین ضربه ای وارد نشود.

روش اخر: اما اگر هیچ کدام از روش های بالا نتیجه ای نداد و درب ماشین شما باز نشد فقط کافی است با متخصصان ما تماس بگیرید که این کار را با حرفه ای ترین افراد و ابزار ها  برای شما انجام دهند. اگر شما در تهران هستید می توانید با تماس با ایزی کلید از خدمات ما برخوردار شود. خدمات ما به صورت شبانه روزی است که این خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به شما ارائه می شود. پس اگر نیاز به کلید ساز سیار در تهران داشتید می توانید با ما تماس بگیر.

باز کردن درب صندوق عقب پژو 405 بدون کلید

اگر درب ماشین شما بسته شده باشد و شما هیچ سوئیچی نداشته باشد و به وسیله های داخل صندوق نیاز داشته باشید، باید یک روشی پیدا کنید که درب صندوق را باز کنید.

شما برای باز کردن درب صندوق پژو 405 نیاز به یک چاقو یا پیچ گوشتی نازک دارید. چاقو را بین کلیدی که برای باز کردن صندوق است بی اندازید، تا جایی که جا دارد چاقو را به سمت جلو ببرید و وقتی حس کردید به آخرش رسیدید چاقو را به چپ راست تکون دهید تا درب صندوق باز شود.

در این روش احتمال کمی وجود دارد که شما موفق شوید. و پیشنهاد ما تماس با یک کلید ساز و متخصص این کار است که درب صندوق شما را به راحتی هرچه تمام تر باز کند بدون اینکه به ماشین شما صدمه یا خسارتی وارد شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206