خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب دنا

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب دنا

باز کردن درب دنا آن هم بدون همراه داشتن کلید، برای شما یک کار غیر ممکن است. شاید بار ها پیش امده باشد که کلید ماشین خود را گم و یا جا گذاشته باشید و توانایی باز کردن درب خودرو را نداشته باشید. در این مقاله قراره به شما باز کردن درب دنا بدون کلید را آموزش بدیم تا در مواقعی که به مشکل بر خوردیدی و درب دنا شما بسته شد، به سرعت وارد عمل بشید و درب خودرو را بدون همراه داشتن کلید باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب دنا

دنا ماشینی است که در سال 1391 می خواست وارد بازار ایران بشود ولی تاخیر خورد و سال 1393 وارد بازار ایران شد این خودرو می خواست جای سمند و سورن رو در بازار ایران بگیرد. امروزه این خودرو یکی از پرفروش ترین خودرو های ایران خودرو محصوب میشود که معمولا جوان پسند است این خودرو در چهار مدل دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو و دنا پلاس توربو اتوماتیک وارد بازار ایران شده است. ماشین دنا نسبت به ماشین های قدیمی ایران خودرو پیشرفت های خوبی کرده است، هم پیشرفت های امنیتی و هم پیشرفت های ظاهری و موتوری.

شما برای باز کردن درب دنا میتواند از ریموت ماشین استفاده کنید که با یک بار زدن دکمه باز، درب راننده باز می شود و با دوبار زدن دکمه باز همه ی درب ها باز میشود. یا اگر هم ریموت در دسرس نیست می توانید از سوئیچ یدک استفاده کنید.

باز کردن درب دنا پلاس

خودرو دنا پلاس در سال 1395 معرفی شد که فرقش با دنا معمولی در ظاهر ماشین بود، این ماشین آپشن های بیشتری نسبت به دنا داشت که این باعث شده دنا پلاس از دنا معمولی فروش بیشتری داشته باشد و ظاهری اسپرت تر داشته باشد. دنا پلاس از نظر امنیتی فرقی با دنا معمولی ندارد و هر دو ماشین به یک روش باز می شوند که در ادامه ی مطلب به آن می پردازیم.

باز کردن درب دنا بدون کلید

کلید باز بسته شدن قفل درب دنا به صورت الکتریکی شده است و دیگر اهرم باز بسته شدن قفل روی درب ماشین قرار ندارد که همین عمل باعث می شود امنیت ماشین بالا برود.

اما زمانی ممکن است شما سوئیچ ماشین خود را گم کنید و یا اینکه سوئیچ خود را در ماشین جا بگذارید و درب ماشین هم بسته شود در این صورت شما باید دنبال راه حل برای باز کردن درب ماشین شوید.

شما می توانید برای باز کردن درب دنا از ابزار های ساده ای استفاده کنید مثل: سیخ، سیم، میله ی نازک، اسلیم جم، چوب لباسی، و ابزار های این چنینی که این ابزار ها باید طول بلندی داشته باشد که به کلید قفل برسد تا درب ماشین باز شود.

اول باید بین درب ماشین و بدنه فاصله ای ایجاد کنید تا بتوانید ابزار ها را از آن فاصله ایجاد شده رد کنید و به کلید قفل برسانید. از یک کسی کمک بگیرید که درب را برای شما به سمت بیرون بکشد تا فاصله ایجاد شود یا اینکه خودتان فاصله را ایجاد کنید و بین فضای یک تیکه ابر یا هر شیء ای که به درب خودرو اسیب نزنه یا اینکه رنگ ماشین نرود قرار دهید تا فضا ایجاد شده بسته نشود.

اگر از چوب لباسی استفاده می کنید باید با استفاده از سیم چین یا دم باریک چوب لباسی را از هم باز کنید تا به صورت یک سیم در بیاید یک طرف چوب لباسی را کمی کج کنید، بعد باید سیمی که درست کردید را از فاصله ی بین درب وارد ماشین کنید، این سیم باید آنقدری بلند باشد تا به دکمه ی قفل برسد زمانی که سیم به کلید قفل رسید به آرامی به دکمه ضربه وارد کنید تا درب ماشین باز شود.

وسیله ی بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم اسلیم جم است که یک وسیله ی مخصوص برای باز کردن درب ماشین است و بهترین ابعاد و اندازه را برای این کار دارد. این وسیله هم مثل سیم یا چوب لباسی کار می کند، بعد از تهیه اسلیم جم باید آن را از بین فضایی که ایجاد کرده اید وارد ماشین کنید و به سمت کلید قفل ببرید زمانی که به کلید قفل رسید به کلید ضربه بزنید تا درب دنا باز شود.

یکی دیگر از راه های که می شود درب را باز کرد استفاده از اهرم قفل در درب ماشین است که امکان باز شدنش کم است ولی ارزش امتحان کردن دارد. برای این کار شما باید از اسلیم جم یا سیم استفاده کنید. نوار پلاستیکی که بین شیشه قرار گرفته را بکنید یک طرف سیم را کج کنید جوری که به شکل قلاب مانند دربیاید، به آرامی اسلیم جم یا سیم را وارد درب کنید اگر سریع این کار را انجام دهید ممکن است به سیم پیچی ها آسیب وارد شود. وقتی حس کردید به یک میله برخورد کرده اید به آرامی اهرم را بکشید یا به سمت پایین فشار دهید تا وقتی که صدای باز شدن قفل را بشنوید بعد از آنکه درب باز شد به آرامی سیم را بیرون بیاورید.

نکته: روش های بالا نیاز به چند بار تلاش دارد تا درب ماشین باز شود و ممکن است در دفعه اول درب ماشین باز نشود صبور باشید و جوری انجام دهید از این روش های استفاده کنید که به ماشین آسیبی وارد نشود.

اما اگر هیچ کدام از روش های بالا نتیجه ای نداد شما می توانید با یک متخصص تماس بگیرید که این کار را برای شما انجام دهد. اگر شما در تهران هستید می توانید با تماس با ایزی کلید از خدمات ما برخوردار شود. خدمات ما به صورت شبانه روزی است که این خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به شما ارائه می شود. پس اگر نیاز به کلید ساز سیار در تهران داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

باز کردن صندوق عقب دنا بدون کلید

مغزی قفل صندوق از نوع شیار دارد است که یعنی خیلی ضعیف است شما برای اینکه بتوانید درب صندوق را باز کنید باید از یک پیچ گوشتی استفاده کنید پیچ گوشتی را درون قفل بندازید و با کمی فشار قفل را بشکنید این کار باعث می شود درب صندوق باز شود ولی مغزی قفل صندوق شما میشکند و باید یک مغزیه دیگر تهیه کنید. توصیه ما این است که اگر فقط کار ضروری دارید قفل را بشکنید در غیر این صورت به یک متخصص مراجعه کنید تا این کار را بدون شکستن قفل برای شما انجام دهد

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 2.6]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206