خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب بی ام و

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب بی ام و

باز کردن درب بی ام و با ریموت کار راحتی است اما اگر ریموت ماشین در دسترس نبود و درب ماشین هم قفل شد باید چکار کنید؟ باید بگوییم در این مقاله بهترین روش های باز کردن درب بی ام و بدون کلید را به شما آموزش داده ایم که اگر زمانی درب ماشین قفل شد بتوانید از این روش ها برای باز کردن درب بی ام و استفاده کنید.

روش های باز کردن درب بی ام و

شرکت BMW یکی از شرکت های قدیمی تولید ماشین است که تا به امروز ماشین های زیادی تولید کرده است. بی ام و از سری 1 تا 7 ماشین ساخته است که هر کدام بر اساس ویژگی هایشان و سال تولیدشان دسته بندی شده اند. تمام سری های BMW از امنیت بالایی برخوردار هستند که اگر مورد دزدی قرار گرفت به راحتی به سرقت نروند. مخصوصا سری های جدید که می تواند گفت ضد سرقت هستند. که البته سری های آخر وارد ایران نشده است.

شما برای باز کردن درب بی ام و می توانید از ریموت یدک استفاده کنید. اگر هم ریموت یدک نداشتید و ریموت اصلی ماشین دستتان بود، باید پشت ریموت را نگاه کنید یک دکمه می بینید که باید آن را فشار دهید و قسمت بالایی ریموت را بیرون بکشید که یک کلید است این کلید به قفل درب شما می خورد. که با زدن کلید به قفل می توانید درب ماشین را باز کنید

نکته: ممکن تمام ریموت ها این آپشن را نداشته باشند اما اگر داشته باشد با آن به راحتی می توانید درب ماشین را باز کنید.

باز کردن درب بی ام و بدون کلید

برای باز کردن درب بی ام و اگر به عنوان شخص عادی و بدون تخصص بخواهید درب ماشین را باز کنید باید بگوییم که به راحتی نمی توانید این کار را انجام دهید. شما برای باز کردن درب BMW باید از ابزاری به نام توربو دیکودر نوع بی ام و استفاده کنید تا بتوانید درب ماشین را باز کنید.

این ابزار در ایران کم یاب است و به همین راحتی نمی توانید این ابزار را پیدا کنید. ولی اگر به هر صورتی این ابزار را پیدا کردید می توانید درب ماشین خود را با این ابزار باز کنید.

دیکودر یک ابزار مثل شاه کلید میماند که شما باید این ابزار را وارد قفل درب ماشین کنید و بچرخوانید اگر باز نشد درجه ی دیکودر را عوض می کنید و هر بار این کار را ادامه می دهید تا درب ماشین باز شود. ولی شما با این ابزار ممکن از باز هم موفق به باز کردن درب BMW خود نشوید.

اگر هم نتوانستید این ابزار را تهیه کنید، بهترین راه برای باز کردن درب بی ام و تماس با یک متخصص یا کلید ساز است که باز کردن درب را به راحتی برای شما انجام می دهند. حالا شاید فکر کنید. که چگونه یک کلید ساز پیدا کنم؟ باید بگوییم فقط کافی است با ایزی کلید تماس بگیرید تا ایزی کلید در سریع ترین زمان این کار را برای شما انجام دهد.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو استفاده می کنند. تا هم به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و هم درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز تحت پوشش افرادی که در تهران هستند با بهترین قیمت قرار می گیرید. و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

باز کردن صندوق عقب بی ام و

برای باز کردن درب صندوق عقب می توانید از چند روش استفاده کنید:

اگر داخل ماشین نشته اید و می خواهید درب صندوق را باز کنید می توانید از دکمه ای که برای صندوق روی کنسول ماشین طراحی شده استفاده کنید که با فشار دادن روی دکمه درب صندوق باز میشود. البته در مدل های مختلف ممکن است دکمه ی صندوق در جا های مختلی قرار گرفته باشد.

روش دیگر استفاده از ریموت است که با زدن دکمه ی صندوق روی ریموت می توانید درب صندوق را باز کنید. یا استفاده از ریموت یدک.

و یکی دیگر از روش ها که در سری های مختلف بی ام و مثل x3 دیده شده باز کردن صندوق با پا است. که شما با نزدیک کردن ریموت به صندوق باید پای خود را زیر صندوق ببرید تا درب صندوق بی ام و شما باز شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206