خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب پژو پارس

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب پژو پارس یکی از مشکلاتی است که همه به دنبال راه حلی برای این مشکل می گردن.این مورد شاید برای هر فردی پیش بیاد، از آن جایی که این اتفاقات غیر قابل پیش بینی بوده باید از قبل آماده این اشتباه باشیم. علت های مختلف باعث بروز این مشکل می شود که شما دیگر قادر به باز کردن قفل درب خودرو خود از سمت بیرون نیستید.اگر در این موقعیت قرار گرفتید به شما توصیه میکنم که آرامش خود را حفظ کنید تا در این موقعیت بهترین تصمیم رو بگیرید. در این مقاله قراره در مورد انواع روش های باز کردن درب پژو پارس صحبت کنیم تا در صورت گیر افتادن در این مشکل بتوانید از این موارد استفاده کنید و هر چه سریع تر این مشکل را حل کنید. اگر شما این اطلاعات را از قبل داشته باشید دیگر جای نگرانی نیست چون از قبل برای مدیریت این مشکل اگاهی و اطلاعت کافی رو دارید و به راحتی میتوانید از پس مدیریت این مشکل بر بیاید.

به شما توصیه میکنم مقاله رگلاژ درب خودرو را مطالعه کنید تا زمانی که پژو پار شما نیاز به رگلاژ داشت در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید.

فیلم آموزشی باز کردن درب پژو پارس

باز کردن درب قفل شده پژو پارس

باز کردن درب قفل شده پژو پارس
باز کردن درب قفل شده پژو پارس یکی از مشکلاتی است که برای شما رخ داده است و شما به دنبال راهی برای باز کردن قفل درب پژو پارس هستید. روش باز کردن هر خودرو با خودروی دیگر کاملا متفاوت است، برخی از خودرو ها با همراه داشتن کلید و برخی دیگر با ریموت و انواع روش های مختلف برای باز کردن درب خودر استفاده می کنند.
در صورت نیاز خدمات کلید سازی در شرق تهران میتوانید از کلید سازی در شرق تهران ایزی کلید استفاده کنید.
تصور کنید که بعد از گذراندن یک روز سخت به سمت خودروی خود رفته و متوجه می شوید که کلید ها رو همراه نداشته و یا گم کردید. بهترین کار در همچین شرایطی این است که خونسردی خود را حفظ کنید. در صورت نا آرام بودن و یا عصبانی شدن از وضع کنونی باعث انجام کار های اشتباه می شوید.قبل از این که شما رو با روش هایی که قراره اموزش بدیم تا درب پژو پرشیا قفل شده را باز کنید بهتر است تا با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید یکی از این روش ها رو استفاده کنید.
به شما توصیه میکنم که اگر دست به آچار نیستید و در این کار مهارت کافی رو ندارید لازمه که از یک متخصص کمک بگیرید، نیرو های متخصص در ایزی کلید با خدمات کلید سازی شبانه روزی شمال تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در 24 ساعته شبانه روز هستند

راه‌های باز کردن درب قفل شده پژو پارس

راه‌های باز کردن درب قفل شده پژو پارس
در این بخش قراره تا شما رو با چند روش برای باز کردن درب قفل شده خودروی پژو پارس آشنا کنیم تا در صورت قرار گرفتن در چنین شرایطی به سرعت قفل درب خودرو را باز کنید. در صورت عدم تجربه و یا نداشتن مهارت به شما توصیه میی کنم که از این روش ها استفاده کنید زیرا احتمال اشتباه وجود دارد و باعث اضافه شدن هزینه های شما می شود.
اگر در غرب تهران نیاز به خدمات کلید سازی به صورت شبانه روزی داشتید میتوانید از کلید سازی در غرب تهران ایزی کلید استفاده کنید.

باز کردن قفل پژو پارس با آنتن

باز کردن قفل پژو پارس با آنتن
اولین وسیله ای که همیشه و همه جا همراه خودروی شماست و شما به آن دسترسی دارید آنتن است. در این روش با استفاده از انتن روی خودرو میتوانید درب خودرو را باز کنید. ابتدا آنتن روی خودروی خود را باز کنید و با اختیاط آن را از داخل دستگیره درب به داخل هدایت کنید. بعد از شنیدن صدا و به وجود آمدن لرزش مطمئن شوید که ارتباط شما با قفل برقرار است، در این زمان آنتن را به طرف جلو فشار داده تا در باز شود.
اگر در منطقه جنوب تهران هستید و نیاز سریع به خدمات کلید سازی دارید می توانید از خدمات کلید سازی در جنوب تهران ایزی کلید استفاده کنید

در روش دوم شما می توانید با کمک گرفتن از یک اهرم و قرار دادن آن در گوشه درب و ایجاد فاصله با یک تکه چوب یا سیم فلزی که از سمت بالا وارد درب می کنید، آن را باز کنید. این کار نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد؛ زیرا در صورت بی احتیاطی ممکن است به رنگ خودرو و درب آن آسیب بدی وارد شود. در روش سوم بهتر است از یک نخ یا بند محکم کمک بگیرید. یک گره در وسط این بند جوری بزنید که با کشیدن یک طرف آن، گره به راحتی سفت شود. هنگامی که یک طرف بند در دست تان است، سمت دیگر را از گوشه درب ماشین به داخل با دقت و آرام وارد کنید. بند را با حرکات کاملاً حساب شده در جهت جلو و عقب به پایین دستگیره قفل برسانید و طوری دور دستگیره بیندازید که محکم شود؛ حال بند را به بالا کشیده تا قفل باز شود.

دیگر نگران نباشید استفاده از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید، دیگر پشت درب های بسته نخواهید ماند.

باز كردن درب پژو پارس بدون كليد

باز كردن درب پژو پارس بدون كليد

در روش چهارم که بیشتر در زمانی که منزل باشید به کار می رود، باز کردن قفل پژو پارس با کمک آویز لباس است. البته این روش برای قفل های دستی مناسب تر است تا قفل های اتوماتیک. آویز را با یک انبر دست از هم باز کرده و به شکل یک میله بلند و باریک که از یک طرف صاف و از طرف دیگر قلاب مانند (برای بالا کشیدن دستگیره قفل مرکزی خودرو) باشد، در بیاورید.

کلید سازی نزدیک من خدمت جدید از کلید سازی ایزی کلید که سراسر تهران را پوشش میدهد.

محل دقیق قفل مرکزی پژو پارس را بررسی و از سمت لاستیک محافظ شیشه پنجره میله را به طرف دستگیره داخلی درب هدایت کنید. دستگیره درب را به طرف داخل چرخانده، قلاب را به دور آن حلقه کنید و به سمت بالا بکشید تا درب ماشین باز شود. در روش پنجم اگر به هر نحوی موفق شدید صندوق عقب را باز کنید به دنبال سیم اضطراری که در درب یا سقف آن جای دارد، بگردید. بعد از پیدا کردن آن را بکشید تا صندلی های عقب ماشین رها شوند، بعد کمی به صندلی های جلو فشار بیاورید تا یک فضای مناسب برای ورود به داخل خودرو برایتان ایجاد گردد. اکنون به راحتی می توانید درب قفل شده را با کمک سوئیچ باز کنید. در روش ششم بهترین و اصولی ترین کار برای باز کردن قفل ها پیدا کردن یک ابزار مناسب (یک تکه گوه مانند چاقوی پلاستیکی و یا هر ابزار پلاستیکی دیگر) برای به وجود آوردن یک فضا بین درب و ستون ماشین و عبور دادن شی مانند سیخ بلند و نازک است. البته این کار نیاز به دقت و حوصله بالایی دارد تا آسیبی به خودرو وارد نشود. پس از عبور سیخ سعی کنید با چند بار زدن ضربه های ملایم و اصولی به درب آن را باز کنید. البته اکثر قفل سازها برای به وجود آوردن این فضا از یک بالن که توسط پمپ هوا باد شده، استفاده می کنند ولی این وسیله همیشه در دسترس افراد نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206