خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

بهترین روش باز کردن درب هیوندا سانتافه

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب سانتافه

باز کردن درب هیوندا ساتافه بدون کلید کار دشواری است و اگر هم تخصص کافی در باز کردن درب ماشین نداشته می توانید به ماشین آسیب های جدی وارد کنید. اما با خواندن این مقاله بهترین روش های باز کردن درب ماشین را یاد می گیرید. تا زمانی که درب سانتافه شما قفل شد بدون زدن هیچ خصارتی به ماشین بتوانید درب ماشین را باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب سانتافه

هیوندا سانتافه ماشینی ساخت شرکت کره است این ماشین در اوایل سال 2001 میلادی وارد بازار خودرو سازی شد. از ماشین سانتافه تا به آلان چهار نسل تولید شده است که هر کدام نسبت به نسل قبلی پیشرفت های چمگیری داشته اند. که از نسل دوم و سوم این ماشین زیاد وارد ایران شده است.

اگر نسل دوم سانتافه را دارید برای باز کردن درب کارتان کمی راحت تر نسبت به نسل سوم این ماشین می شود. ولی اگر نسل سوم  این ماشین را داردید، برای باز کردن درب باید از یک متخصص کمک بگیرید.

بهترین روش های باز کردن درب ساتافه بدون کلید

بهترین روش ها برای باز کردن درب هیوندا سانتافه:

روش اول: در روش اول شما نیاز به ابزاری به نام اسلیم جم دارید. اگر هم این ابزار را پیدا نکردید میتوانید از یک میله ی ناز استفاده کنید. پیدا کردن ابزار اسلیم جم ممکن است کمی سخت و دشوار باشد ولی اگر توانستید این ابزار را پیدا کنید کار شما کمی راحت تر می شود.

شما باید بین درب ماشین و بدنه کمی فضا ایجاد کنید که اسلیم جم بتواند وارد فضا شود. برای ایجاد این فضا می توانید از کسی کمک بگیرید یا اینکه خودتان فضا را ایجاد کنید و بین درب و بدنه وسیله ای قرار دهید تا فضا بسته نشود. مراقب باشید که شیئی که بین درب و بدنه قرار داده اید زیاد صفت نباشد که به ماشین خصارتی وارد شود. پیشنهاد ما کیسه ی هوا است.

بعد از ایجاد فضا. باید اسلیم جم را وارد ماشین کنید. آرام به سمت دکمه ی قفل که روی درب ماشین است ببرید. زمانی که ابزار به قفل رسید به اسلیم جم  فشار بیاورید تا قفل درب ماشین باز شود.

نکته: این روش ممکن است در هر شرایطی کار ساز نباشد چون این روش نیاز به شرایط خاص دارد. اما اگر می خواهید این روش را انجام دهید باید بگوییم که ممکن است در دفعات اول موفق نشوید. باید صبور باشید و با آرامش کامل درب ماشین را باز کنید. تا به ماشین هم خصارتی وارد نشود.

اما اگر به هر دلیلی روش بالا نتیجه نداد و شما نتوانستید درب ماشین را باز کنید. باید بگوییم نیاز به یک روش تخصصی است که شما باید با یک متخصص تماس بگیرید که با تماس با ایزی کلید می توانید افرا متخصص را پیش خود بیاورید که باز کردن درب سانتافه را به راحتی و در سریع ترین زمان برای شما انجام دهند.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو استفاده می کنند. تا هم به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و هم درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز تحت پوشش افرادی که در تهران هستند با بهترین قیمت قرار می گیرید. و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

باز کردن درب صندوق عقب سانتافه

برای باز کردن درب صندوق سانتافه شما می توانید از چند روش استفاده کنید:

روش اول: استفاده از ریموت ماشین. شما با استفاده از ریموت ماشین به راحتی میتوانید درب صندوق عقب خود را باز کنید برای این کار فقط کافی است سه بار بر روی دکمه ی صندوق عقب که روی ریموت قرار گرفته فشار دهید تا درب به صورت خودکار برای شما باز شود.

روش دوم: اما اگر داخل ماشین نشته اید و می خواهید درب ماشین را باز کنید. می توانید از دکمه ی صندوق که روی کنسول ماشین قرار گرفته است استفاده کنید. شما با فشردن آن کلید به راحتی میتوانید درب صندوق خود را باز کنید.

روش اخر: اگر هم ریموت در دسترس نبود و می خواستید درب صندوق را باز کنید میتوانید از ریموت یدک ماشین استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206