خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب پراید

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب پراید

در چنین روز هایی که انسان مشغله ی ذهنی زیادی دارد، خیلی عجیب نیست که آدم کلیدش خونه یا سوئیچ ماشین خود را گم کند. و نگران این شوید که حالا چگونه درب خودرو خودم رو باز کنم، باید به شما بگوییم که اول باید خون سردیه خود را حفظ کنید و در قدم بعد از این مقاله برای باز کردن درب پراید خود استفاده کنید .در این مقاله  آموزش باز کرن درب پراید را کامل و جامه به شما داده ایم با توضیحات کامل.

روش های باز کردن درب پراید

ماشین پراید محصولی از سایپا است که چندان سیستم امنیتیه خوبی ندارد و می شود گفت که راه های زیادی برای باز کردن درب پراید وجود دارد که تک تک به شما آموزش می دهیم.

باز کردن درب پراید بدون کلید

برای باز کردن درب پراید بدون کلید شما می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید. که ما هر کدام را به شما توضیح می دهیم تا از هر چیزی که دم دست دارید برای این کار بتوانید انجام دهید.

در صورتی که نتوانستید درب خودرو را باز کنید میتوانید از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید.

باز کردن درب پراید با استفاده از سیخ

اولین کار که باید انجام دهید این است که یک سیخ یا میله یا یک چوب لباسی بردارید ار کسی کمک بگیرید تا بین درب و بدنه ی ماشین فضایی ایجاد کند فقط این کار را به آرامی انجام دهید تا به بدنه یا درب ماشین آسیبی وارد نشود بعد میله را خم کنید و از بین درب رد کنید به سمت اهرم قفل ببرید و بندازید دور اهرم قفل و به بالا بکشید. اگر این کار جواب نداد پلاستیک بین شیشه را در بیاورید و میله را از آنجا وارد کنید تا وقتی که به یک اهرم برسد اگر به اهرم بخورید لرزی به قفل وارد می شود که شما می توانید آن لرزش را ببنید بعد از دیدن لرزش میله را به سمت بالا یا پایین بکشید تا قفل باز شود.

باز کردن درب پراید با استفاده از طناب

شما می توانید از هر طنابی برای این کار استفاده کنید حتی بند کفش که دسترسی سریع تری به آن دارید بند کفش را به شکل یک حلقه در بیاورید، لاستیک بین شیشه را بکنید تا فضای بین شیشه و بدنه ایجاد شود و بند را داخل آن فضا قرار دهید طناب را به قفل نزدیک کنید و وقتی به قفل رسید دو طرف بند را بکشید تا سفت شود، زمانی که سفت شد بند را به بالا بکشید تا قفل باز شود. این کار نیاز به تلاش دارد و ممکن است دفعه ی اول قفل باز نشود

برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی کافیه وارد این بخش بشید و از کلید سازی سیار و شبانه روزی استفاده کنید.

علت باز نشدن درب پراید

یکی علت های باز نشدن درب پراید این است که ممکن است رله ی درب شما خراب شده باشد یا یکی از گیره های پلاستیکی شکسته باشد و میله از بین رفته باشد که ما توصیه می کنیم به یک متخصص سیار زنگ بزنید تا این کار را به صورت تخصصی انجام دهد که مشکلی در امنیت ماشین ایجاد نشود.

 

بهترین روش های باز کردن درب پراید

استفاده از اسلیم جم یکی از بهترین روش ها است که میتوانید به راحتی درب خودرو را باز کنید که معمولا نیروی انتظامی هم از این روش استفاده می کند تا درب ماشین ها را باز کنید. اگر هم همه ی روش ها جواب نداد باید به یک متخصص زنگ بزنید که بیاید درب ماشین را برای شما باز کند.

باز کردن درب پراید استفاده از اسلیم جم

از فاصله بین لبه ی درب تا پنجره اسلیم جم را وارد کنید و وقتی حس کردید به قفل رسید آن ار بالا بکشید تا قفل درب باز شود. این کار هم باید چند بار انجام دهید تا قفل درب باز شود

باز کردن درب پراد با تماس با متخصص یا آتش نشانی

و اخرین راهی که برای شما می ماند این است که با یک متخصص تماس بگیرید یا با آتش نشانی که اگر به هیچ نتیجه ای نرسید باید این راه را انتخاب کنید.

باز کردن صندوق پراید

یکی از مشکلاتی که ممکن است که درب صندوق عقب باز نشود. اگر در ماشین نشیته اید می توانید با کشیدن شاستی مرکزی صندوق عقب درب صندوق عقب را باز کنید. گزینه ی بعدی استفاده از کلید یدک است، کلید یدک می توانید درب صندوق عقب شما را باز کند اما شما با کلید یدک نمیتوانید ماشین را روشن کنید این کلید فقط برای باز کردن درب ها است

باز كردن صندوق عقب پرايد بدون کلید

ممکن است زمانی برسد که شما نه داخل ماشن باشید و نه به کلید یدک دسترسی داشته باشید برای باز کردن درب صندوق پراید، در این شرایط شما باید از یک بیچ گوشتی نازک استفاده کنید این پیچ گوشتی را از فضای بین درب صندوق تا سپر رد یک جوری که پیچ گوشتی زیر قفل صندوق قرار گیرد بعد شروع کنید به تکون دادن پیج گوشتی. این روش ممکن است جواب ندهد و پیشنهاد ما این که به یک مکانیک یا متخصص مراجعه کنید تا این کار را برای شما انجام دهند

باز كردن صندوق عقب پرايد ۱۳۲

ماشن پراید 132 نسبت به 131 یکم پیشرفته تر و جدید تر است از نظر ظاهری. بازکردن درب صندوق پراید 132 مانند بقیه ی مدل ها پراید است، اگر داخل ماشین هستید میتوانید از اهرم که زیر صندلی قرار گرفته است برای باز کردن درب استفاده کنید اگر این اهرم را به سمت بالا بکشید درب ماشین باز می شود. و روش دوم هم استفاده از کلید یک است که با این کلید می توانید درب صندوق را باز کنید.

علت باز نشدن صندوق عقب پراید

شما با استفاده از ضامن صندوق عقب می توانید درب صندوق عقب پراید را باز کنید، در برخی موارد هرچقدر این ضامن را می کشید درب باز نمی شود که این نشانه ی گرفتگی مکانیزم قفل صندوق بر اثر گرفتگی توسط گرد و غبار است. در واقع عواملی مانند برف باران گردو غبار و عوام این چنینی ممکن است باعث مسدود شدن مسیر ها شود. ولی اما طمانی که بعضی وقت ها هم ممکن است با کشیدن ضامن صدای کمی بدهد که این نشانه از کثیف شدن ضامن است. و اما ممکن است بخواهید از کلید استفاده کنید و وقتی کلید را درون قفل صندوق عقب می چرخانید می بینید باز نمی شود در این مورد ممکن است که مکانیزم قفل شما خراب شده باشد که توصیه می کنم به یک متخصص مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206