خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب کوییک

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب کوییک

برای باز کردن درب کوییک بدون کلید به مشکل خورده اید با خواندن این مقاله نحوه ی باز کردن درب کوئیک را بدون کلید یاد می گیرید. در این روز های پر مشغله ممکن است کلید ماشین خود را گم کنید و درب ماشین شما هم قفل شود و شما برای باز کردن درب ماشین خود عجله داشته باشد. بهترین روش ها در کمترین زمان در ادامه ی مطلب به شما گفته شده است.

نحوه باز کردن درب کوییک

برای باز کردن این ماشین شما می توانید از ریموت یدک آن استفاده نمایید، یا می توانید از سوئیچ یدک آن استفاده کنید، اگر این دو در دسترس نبودن، درب ماشین هم قفل شد و سوییچ هم داخل ماشین جا ماند یا اصلا سوییچ در دسترس نبود می توانید از یک دوست کمک بگیرید و کار هایی که در ادامه می گوییم را برای باز کردن درب کوییک انجام دهید.

بازکردن درب کوییک بدون کلید

شما برای باز کردن درب کوییک می توانید از ابزار هایی مانند بند کفش، برف پاک کن، آنتن ماشین، یا ابزار اسلیم جم که توصیه ی ایزی کلید هم همین ابزار است شما با این ابزار می توانید با چند دفعه تلاش کردن به هدف خود برسید.

روش باز كردن قفل در ماشین کوییک

وسیله ی اسلیم جم را تهیه می کنید و از کسی کمک می گیرید که درب را برای شما به سمت بیرون بکشد بعد از اینکه فضایی بین درب و بدنه ایجاد شد اسلیم جم را وارد ماشین می کنید با آرامی سمت دکمه قفل می برید و وقتی به قفل رسیدید به قفل فشار می آورید تا درب ها باز شود، ممکن است در دفعه اول موفق نشوید و باید چند بار تلاش کنید تا موفق شوید

روش دوم باز کردن درب کوییک: روش دوم این است که به یک متخصص سیار زنگ بزنید تا اون در زمان کمی به پیش شما بیاید و مشکل شما را حل کند. اگر هم خیلی خیلی عجله دارید می توایند به آتش نشان زنگ بزنید تا بیایند و درب ماشین را برای شما باز کنند.

نحوه باز شدن صندوق عقب کوییک

درب صندوق عقب کوییک محکم ساخته شده اما دلیل بر این نمی شود که نتوانید این درب را باز کنید.البته کوییک از جمله ماشین هایی است که از درون به صندوق عقب ماشین دسترسی دارید، دکمه ای که برا خم کردن صندلی عقب تعبیه شده را نگه دارید و صندلی را به سمت جلو بکشید بعد وارد صندوق عقب شوید و زبانه ای که برای باز کردن صندوق است را به بکشید تا درب صندوق باز شود.

بازکردن صندوق عقب کوییک بدون سوییچ

اما اگر به هر دلیلی داخل ماشین نبودید و درب صندوق عقب قفل بود و می خواستید بدون اسیب دیدن به قفل درب را باز کنید میتوانید از یک پیچ گوشتی استفاده کنید، چهار تا پیچ لولای چپ راست  قرار گرفته است آنهارا باز کنید، لاستیک ضربه گیر درب را جدا کنید و بعد با استفاده از یک پیچ گوشتی به زیر درب صندوق عقب فشار وارد کنید

صندوق عقب کوییک آر چطوری باز میشه

کوییک آر همان کوییک است ولی یکم سریع تر و آپشن های جزئی بیشتری دارد که البته زیاد به چشم نمیاد. صندوق کوییک آر با استفاده از ریموت می تواند باز شود یا اگر به ریموت دسترسی ندارید می توانید با استفاده از کلید روی کنسول ماشین درب را باز کنید یا اینکه اهرم زیر پای خود را بکشید تا درب صندوق باز شود.

قفل شدن اتوماتیک درب کوییک

قفل شدن اتوماتیک درب کوییک برای ایجاد امنیت بیشتر است که در جاهای شلوغ خیلی کاربردی است این اپشن روی ماشین ها تولید ملی معمولا نیست و شما باید خودتان این آپشن را برای کوییک ایجاد کنید، این آپشن روی یک قطعه ی کوچکی است که روی ماشین وصل می شود و یک ریموت اختصاصی دارد که باید بگوییم این آپشن کم یاب است و در هر جایی پیدا نمی شود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206