خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب مزدا 3

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب مزدا 3

باز کردن درب مزدا 3 بدون داشتن کلید یک کار بسیار دشواری است، در صورتی که در زمینه کلید سازی مهارت ندارید باز کردن درب مزدا 3 برای شما یک کار غیر ممکن خواهد بود زیرا ایمنی قفل این خودرو از ماشین های داخلی بیشتر بوده ولی جای نگرانی نیست. ما در این مقاله به شما آموزش میدیم که چطور درب خودور مزدا 3 را بدون استفاده از کلید باز کنید تا در صورت بروز مشکل یا گم کردن سوئیچ ماشین سریع اقدام به باز کردن درب خودرو خود بکنید.

نحوه باز کردن درب مزدا

مزدا 3 خودرو ای ژاپنی است، مزدا 3 بعد گذشت زمان نقص های امنیتی خود را برطرف کرد و به سوی پیشرفت های الکتریکی رفت. شاید این ماشین ژاپنی باشد ولی اسم این ماشین از اهورا مزدا برگرفته شده است که نشانه از صلح دارد.

شاید روزی برای شما اتفاق بی افتد که سوئیچ خود را گم کنید و به این فکر فرو بروید که چگونه بدون سوئیچ درب ماشین خود را باز کنید.باید بگوییم نگران نباشید شما کافی است ادامه ی مطلب را بخوانید تا از راه های باز کردن درب مزدا باخبر شوید.

بهترین راه های باز  کردن درب مزدا بدون سوئییچ

اگر دچار چنین حادثه ای شدید که کلید ماشین خود را گم کرده اید در مرحله ی اول باید بگوییم که استرس نگیرید و خون سردی خود را حفظ کنید تا بتوانید درب ماشین را باز کنید

در ماشین های جدید معمولا از قفل های الکتریکی روی درب استفاده شده که این نوع قفل برای مزدا 3 هم به کار رفته است که ممکن است کار را برای شما سخت کند.

بهترین راه این است که از یک میله ی بلند یا چوب لباسی آهنی استفاده کنید تا درب را باز کنید اگر از چوب لباسی استفاده میکنید باید با استفاده از یک سیم چین یا دم باریک چوب لباسی را از هم باز کنید. سر چوب لباسی را به شکل قلاب دربیاورید تا بتوانید آن را دور قفل بندازید.

باید حواستان باشد که به ماشین هیچ اسیبی وارد نشود. درب ماشین را به سمت بیرون بکشید تا فضایی بین درب ایجاد شود و بتوانید میله را از بین اون فضا وارد ماشین کنیم بین فضایی که ایجاد کرده اید یک شیئه پنبه ای بگذارید تا درب اسیب نبیند از فضایی که ایجاد کرده اید میله را رد کنید تا جایی که به کلید قفل برسد بعد سری که به شکل قلاب در آوردید را زیر کلید ببرید میله را به سمت بالا بکشید تا درب باز شود.

این روش ممکن است نیاز به چند بار تلاش باشد تا درب باز شود و در بعضی از مواقع ام ممکن است جواب ندهد.

اگر هم از این روش اول استفاده کردید و درب مزدا باز نشد باید بگوییم که باید از روش دوم استفاده کنید. این روش قطعی است و حتما جواب خواهد داد و درب شما به راحتی و بدون اسیب یه ماشین باز می شود.

در این روش شما باید با یک متخصص یا کلید ساز تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن باز کردن درب مزدا را برای شما انجام دهد، این افراد از بهترین ابزار ها استفاده می کنند و شما دیگر نگران اسیب به خودروی خود نیستید. برای استفاده از این خدمات فقط کافی است با ایزی کلید تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با بهترین قیمت به شما خدمات دهد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

باز كردن كاپوت مزدا ٣

معمولا در بیشتر ماشین ها یک اهرم بالای پدال ها و زیر فرمان وجود دارد که این اهرم برای باز کردن کاپوت است شما این اهرم در هر ماشین به صورت مختلفی درب کاپوت را باز می کند در بعضی از ماشین ها با کشید اهرم، در بعضی از ماشین ها با فشار دادن اهرم و یا مدل های مختلف دیگری که معمولا باید اهرم را بکشید تا درب ماشین باز شود.

شما بعد از کشیدن اهرم یک صدایی می شنوید که آن صدا نشان دهنده ی باز شدن کاپوت است، بعد از شنیدن صدا شما باید به سمت کاپوت بروید،وقتی به کاپوت رسیدید می بینید که کاپوت کمی باز شده ولی هنوز کامل کاپوت را نمی توانید باز کنید. باید دست خود را زیر کاپوت در فضایی که با کشیدن اهرم ایجاد شده ببرید یک اهرم دیگر در انجا می بینید که آن اهرم را باید با سمت جلو یا به بغل هل دهید تا کامپوت کامل باز شود. و بعد از باز شدن کامل کاپوت یک میله ای گوشه ی موتور ماشین قرار دارد که آن را برای نیفتادن کاپوت باید استفاده کنید.

قفل شدن اتوماتیک درب مزدا ۳

هر ماشینی برای قفل شدن نیاز به قفل مرکزی دارد که این قفل یکی از مهم ترین قطعه های ایمنی است، اگر این قفل خراب شود ماشین شما یا دیگر قفل نمی شود یا اگر هم قفل باشد دیگر باز نمی شود، تا وقتی که این قطعه را عوض کنید اما قفل مرکزی چندتا قطعه دارد که با خراب شدن آنها قفل مرکزی دیگر کار نمی کنید.

یکی از آن قطعات میله ی سوئیچ است، این میله اگر از خار پلاستیکی خود دربیاید قفل دیگر کار نمی کند، که این یعنی یا خار شکسته یا میله، که با تعویض آن میتوانید قفل را درست کنید

یکی دیگر از آن قطعات، سری محرک است: اگر سری محرک از پین قفل دربیاید قفل مرکزی کار نمی کند.

سوکت مستر سوئیچ یا سوکت رله را چک کنید که لق نزنند و اگر لقی را درست کردید و دیدید دوباره مشکل دارد ببینید سوکت خراب نباشد.

و اگر هم همه ی این ها را چک کرده اید و باز هم مشکل داشت رله تایمر را چک کنید ببینید که خرابی نداشته باشد.

در باک مزدا ۳ چگونه باز میشود

برای باز کردن درب باک مزدا باید احتیاط کنید. حین باز کردن درب باک به آرامی درب باک را شل کنید و اجازه دهید تا بخارات بنزین از آن خارج شود. قبل از سوخت گیری هم ماشین را خاموش کنید

برای باز کردن درب باک مزدا 3 باید اول اهرم درب باک را فشار دهید بعد درب المینومی را باز کنید بعد یک درپوش پلاستیکی میبینید که اون رو هم باید باز کنید که برای باز کردن درپوش پلاستیکی آن را بر خلاف عقربه های ساعت می چرخانید تا درپوش باز شود و برای بستن هم برعکس.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206