خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب سراتو

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب سراتو

بهترین راه کار های باز کردن درب سراتو بدون کلید در ادامه ی مطلب به شما گفته شده است. که اگر زمانی درب سراتو شما قفل شد و ریموت ماشین در دسترس نبود بتوانید از این مقاله برای باز کردن درب سراتو استفاده کنید. در این مقاله بجز باز کردن درب سراتو علت باز نشدن درب سراتو هم به شما گفته ایم.

نحوه ی باز کردن درب سراتو

سراتو محصولی از شرکت کیا که از 2003 تا به الان در حال تولید است. از این ماشین سه نسل وارد ایران شده است که شامل. نسل اول، نسل دوم، و نسل سوم، اما نسل چهارم وارد ایران نشده. که هر نسل نسبت به نسل قبلی پیشرفت های چشم گیری داشته است.

در صورت نیاز به کلید سازی سیار کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی ایزی کلید استفاده کنید.

اما اگر ریموت ماشین شما خراب شد یا باتری اش تمام شد و شما نیاز داشتید درب ماشین را باز کنید باید از روش های که در ادامه به شما گفته ایم استفاده کنید.

علت باز نشدن درب سراتو

برای باز کردن درب سراتو فقط کافی است از ریموت اصلی ماشین اسفتاده کنید. در پشت ریموت ضامنی قرار دارد که با زدن این ضامن می توانید کلیدی از ریموت دربیاورید که این کلید. کلید قفل درب ماشین شما است و با استفاده از این کلید میتوانید درب ماشین خود را باز کنید.

اگر ریموت اصلی پیشتان نبود می توانید با استفاده از ریموت یدک ماشین درب ماشین را باز کنید.

اگر هم هر دو روش بالا جواب نداد باید با یک متخصص تماس بگیرید که این کار را با حرفه ای ترین ابزار و در کمترین زمان برای شما انجام دهد. این افراد متخصص باز کردن درب سراتو را بدون هیچ آسیبی به ماشین انجام می دهند.

ایزی کلید نزدیک ترین کلید ساز به شماست در صورت نیاز به خدمات کلید سازی نزدیک من وارد این بخش بشید و از نزدیک ترین کلید ساز به خود استفاده کنید.

کلید سازی ایزی کلید از بهترین و با تجربه ترین افراد استفاده می کند. افراد ما از حرفه ای ترین ابزار ها را برای باز کردن درب خودرو استفاده می کنند. تا هم به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود و هم درب ماشین به راحتی باز شود. ایزی کلید خدمات کلید سازی سیار در تهران ارائه می کند که این خدمات در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز تحت پوشش افرادی که در تهران هستند با بهترین قیمت قرار می گیرید. و با تماس شما کلید ساز های ما در کمترین زمان خودشان را به شما می رسانند.

باز کردن درب صندوق عقب سراتو

شما برای باز کردن درب صندوق می توانید از دو راه استفاده کنید. یکی از این راه ها استفاده از ریموت ماشین است. اگر ریموت اصلی ماشین در دسترس نبود می توانید با استفاده از ریموت یدک ماشین، درب صندوق سراتو را باز کنید.

یکی دیگر از راه ها استفاده از دکمه صندوق که در داخل ماشین است. اگر داخل ماشین نشته اید و می خواهید درب صندوق ماشین را باز کنید فقط کافی است که از دکمه صندوق ماشین که روی کنسول ماشین طراحی شده است استفاده کنید با فشردن دکمه درب صندوق باز مشود. البته در هر ماشینی یا در هر مدلی از ماشین ممکن است جای این دکمه متغیر باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206