خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

14 راهکار شگفت انگیز برای باز کردن درب خودرو

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب خودرو

برای باز کردن درب خودرو انواع روش ها رو به شما معرفی میکنیم. در این مقاله قراره بهترین راه کارها را به شما معرفی کنیم تا زمانی که قفل خودرو به هر دلیل باز نشد، کلید داخل خودرو جا ماند و یا کلید را فراموش کردید از این راه کار ها استفاده کنید و در سریع ترین زمان قفل انواع خودرو ها مانند پژو، پراید، سمند، دنا، رانا، تیبا و تمامی محصولات ایران خودرو  وسایپا را باز کنید.

فراموشی و جا گذاشتن سوئیچ داخل ماشین یک اتفاقه که ممکنه برای هر شخصی پیش بیاد و احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است. این را به یاد داشته باشید زمانی که کلید خودرو را گم میکنید و یا داخل ماشین جا میگذارید یعنی وارد دردسر شدن. به شما توصیه میکنم در این مواقع به هیچ عنوان خود و اطرافیان را سرزنش نکنید و شرایط را بیهوده برای خود سخت نکنید، در این مواقع داشتن ارامش و حفظ خونسردی بهترین راه است چون باعث می شود تصمیمات اشتباه و عجله ای نداشته باشید و فکر شده عمل کنید.

معرفی انواع روش های باز کردن درب خودرو

در ادامه این بخش انواع روش ها را به شما معرفی کردیم تا با استفاده از وسایل دور اطراف درب خودرو را باز کنید. این روش ها زمانی مناسب است که کلید ساز در نزدیک شما نباشد و شما مجبور باشید از این روش ها استفاده کنید تا قفل درب خودرو را باز کنید. 14 روش وجود داره که شما میتوانید برای باز کردن درب خودرو از آن کمک بگیرید. اگر در منطقه غرب تهران هستید میتوانید از خدمات کلید سازی شبانه روزی غرب تهران برای باز کردن درب خودرو خود استفاده کنید.

آموزش باز كردن قفل ماشين با پیچ گوشتی یا میله فلزی 1#

تنها چیزی که شما نیاز دارید استفاده از یک پیچ گوشتی مارک فیلیپس و یک میله فلزی و ۳۰ ثانیه زمان می باشد. استفاده از هر وسیله فلزی باعث میشود که به درب خودرو از داخل و بیرون آسیب برساند پس تا جای ممکن احتیاط به خرج دهید که به درب خودرو آسیبی وارد نگردد. این روش کمی تخصص لازم دارد و انجام این تکنینک کار هر کس نیست.

برای باز کردن قفل درب ماشین کافیه پیچ گوشتی را از داخل دستگیره درب داخل کنید و میله ای که با قفل درگیر می شود را به سمت بالا فشار بدید تا قفل درب خودرو باز شود.

اموزش باز كردن قفل ماشین با سنجاق 2#

با این روش شما در کمتر از 30 ثانیه میتوانید درب خودرو را با استفاده از یک سنجاق باز کنید. شما از ابزار های مشابه سنجاق که مانند نیزه باشد نیز میتوانید استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده از وسایل مشابه دیگر دقت کنید در صورت انتخاب اشتباه ممکن است به قفل درب خودرو اسیب وارد شود و هزینه اضافه تر برای باز کردن درب خودرو پرداخت کنید.

برای باز کردن قفل درب خودرو با استفاده از سنجاق کافیه آن را به شکل L در بیارید. شما با داشتن 2 عدد سنجاق میتوانید قفل خودرو را باز کنید. ابتدا سنجاق را کمی به چپ و راست تکان بدید، اگر مغزی قفل نیز حرکت کرد یعنی کار درست پیش رفته و سنجاق در جای درست قرار دارد. سنجاق دوم برای باز کردن قفل ماشین استفاده می شود. زمانی که سنجاق اول داخل قفل قرار دارد سنجاق دوم را داخل قفل میکنیم و با حرکت بالا و پایین سعی کنید پین ها را باز کنید. زمانی که صدای تیک شنیدید یعنی یکی از پین های قفل باز شده. نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است پین ها به ترتیب باز نشود به همین دلیل سنجاق دوم را مدام جا به جا کنید. بعد از این که تمامی پین های قفل را باز کردید سنجاق را به سمت چپ یا راست تکان بدید تا قفل خودرو باز شود. در صورت نیاز به خدمات کلید سازی میتوانید از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید.

آموزش باز كردن قفل درب ماشین با سیم 3#

شما میتوانید با استفاده از یک سیم قفل درب خودرو را باز کنید به این صورت که سیم کمی از ابتدا کج کنید که با قفل ماشین درگیر شود. سیم را از زیر دستگیره درب وارد کنید و بسته به سیتم قفل خود میله قفل را پیدا کرده و ان را به سمت بالا فشار بدید. با فشار سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر شده و درب ها باز می شود و نیازی به سوئیچ ماشین نیست.

آموزش باز کردن قفل خودرو با سیخ 4#

زمانی که کلید داخل ماشین جا مانده و یا همراه ندارید میتوانید با استفاده از یک سیخ درب خودرو را باز کنید. کافیه که با استفاده از چاقو یا هر وسیله دیگر کمی فاصله بین درب و بدنه خودرو ایجاد کنید و سپس با استفاده از سیخ قفل یا دستگیره درب را حدف بگیرید و باز کنید. شما بدون همراه داشتن سوئیچ خودرو میتوانید با استفاده سیخ قفل خودرو را باز کنید.

آموزش باز کردن قفل خودرو با بند کفش 5#

یکی از سریع ترین و دم دست ترین روش ها برای باز کردن قفل خودرو است. بند کفش یکی از مواردی است که در هر موقعیت میتوان پیدا کرد. نکته ای که در مورد این روش هست این است که فقط برای قفل های که کنار ستون درب است امکان پذیر است و قفل های جدید که در کنار دستگیره یا در جای دیگری هستند اصلا مناسب نیست.

با استفاده از بند کفش میتوان قفل درب خودرو را باز کرد به این صورت که وسط بند را در نظر بگیرید و گره بزنید که فضا برای گفتن قفل درب داشته باشد. سپس آن را از درز ماشین عبور بدید و گره را داخل قفل بندازید سپس از هر دو طرف بند را بکشید تا گره داخل قفل سفت شود و سپس به بالا بکشید. این روش کمی سخت است و در صورتی که بار اول موفق نشدید دوباره تلاش کنید. چنانچه مشکل حل نشد میتوانید از خدمات کلید سازی شمال تهران استفاده کنید.

آموزش باز کردن قفل خودرو با جالباسی فلزی 6#

شما با استفاده از یک جالباسی میتوانید درب ماشین را باز کنید به این صورت که قسمت قلاب جالباسی را از کنار پنجره به سمت داخل فرستاده و با چرخاندن، قلاب با قفل درگیر می شود سپس با بالا کشیدن قلاب جالباسی به سمت بالا قفل خودرو باز می شود. فقط کافیه یکبار با دقت فیلم را ببینید. اگر شما ترجیح می دهید از نسخه پلاستیکی جالباسی به جای فلزی استفاده نمایید توضیه می کنم یک روش دیگر باز کردن درب خودرو را امتجان کنید

آموزش باز کردن قفل خودرو با اسلیم جم 7#

این روش نیاز به ابزار اسلیم جم (slim jim ) دارد، در این روش کافیه از فضای بین نوار پنجره و لبه پنجره اسلیم جم را به داخل ماشین ببرید و قفل ماشین را بدون همراه داشتن کلید باز کنید. دقت داشته باشید که قبل از وارد کردن اسلیم جم به داخل خودرو حتما درب ماشین را برسی کنید و محل قرار گیری قفل را شناسایی کنید، همچنین سیستم برقی خودرو را در نظر داشته باشید که با وارد کردن اسلیم جم و باز کردن قفل خودرو اسیب اسیبی وارد نشود.

آموزش باز کردن قفل خودرو با کیسه هوا 8#

برای باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ کافیه یک کیسه هوا، تیکه چوب، پارچه و یک میله فلزی داشته باشید. ابتدا دور چوب را با پارچه بپوشانید تا در هنگام قرار گرفتن در لای درب ماشین، به رنگ اسیب وارد نشود. کیسه هوا را در لای درب ماشین قرار بدید و باد کنید تا کمی فاصله ایجاد شود. چوب را داخل درز قرار بدید و سپس با استفاده از یک میله خمیده به دستگیره درب فشار بیارید تا درب خودرو باز شود.

آموزش باز کردن قفل خودرو با نوار پلاستیکی 9#

در این روش تنها کافیست یک نوار پلاستیکی بلند تا کنید و هنگامی که تیکه چوبی را کنار درب خودرو می گذارید به صورت آهسته نوارپلاستیکی را وارد درب خودرو کنید و به دو دکمه قفل برسانید و سریعا آنرا بالا بکشید تا درب خودرو باز شود.

آموزش باز کردن قفل خودرو با کاغذ 10#

شما با استفاده از یک کاغذ یا نوار لاستیکی میتوانید درب خودرو قفل شده را بدون کلید باز کنید به این صورت که یک برگه کاغذ را به صورت چند لایه تا بزنید تا استحکام لازم را داشته باشد. حالا کاغذ را از لای درب جلو یا عقب خودرو داخل ببرید و به سمت قفل ببرید و به سمت بالا بکشید تا درب ماشین بدون استفاده از کلید باز شود. همین روش را با استفاده از یک نوار لاستیکی نیز میتوانید انجام بدید و درب ماشین را باز کنید.

آموزش باز کردن قفل خودرو از راه صندوق عقب ماشین 11#

زمانی که درب خودرو خود به خود قفل شد ولی درب صندوق عقب ماشین هنوز باز است میتوانید بدون استفاده از سوئیچ ماشین درب خودرو را باز کنید. برای باز کردن قفل درب خودرو کافیه در صندوق ماشین به دنبال سیم اظطراری بگردید. موقعیت این سیم در ماشین های مختلف متفاوت است ولی جای ان معمولا در سقف صندوق است. وقتی که سیم را یافتید آن را بکشید تا صندلی های عقب ماشین ب هجلو بروند. با آزاد شدن صندلی عقب خودرو میتوانید وارد ماشین شوید و قفل درب خودرو را بدون سوئیچ باز کنید سپس صندلی های عقب را در جای خود قرار دهید.

آموزش باز کردن قفل خودرو با توپ تنیس 12#

شما با استفاده از توپ تنیس میتوانید درب خودرو را باز کنید. برای باز کردن درب خودرو کافیه یک توپ تنیس را برداشته و در ابتدای آن سوراخ ایجاد کنید و سپس با گذاشتن آن روی درب خودرو و وارد کردن فشار درب خودرو را باز کنید. البته استفاده از این روش اصلا مناسب نیست چون ممکنه به درب خودرو اسیب وارد بشه

آموزش باز کردن قفل خودرو با کلید سازی شبانه روزی 13#

بهترین و سریع ترین روش استفاده از خدمات کلید سازی آنلاین است. شما میتوانید وارد این صفحه بشید و از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید استفاده کنید. شما با استفاده از این روش هم در وقت خود صرفه جویی و  از خطرات احتمالی جلوگیری کردید.

آموزش باز کردن قفل خودرو با تماس پلیس یا اتشنشانی 14#

در زمانی که هیچ یک از این روش ها به کار نیومد میتوانید از اخرین روش یعنی تماس با اتشنشان یا پلیس مشکل خود را حل کنید. این افراد آموزش های لازم را برای باز کردن درب خودرو بدون همراه داشتن سوئیچ یاد گرفته اند تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند و مشکل مردم را حل کنند.

نکاتی در رابطه با بازکردن درب خودرو

رای بازکردن قفل ماشین هیچ شاه کلیدی وجود ندارد؛ زیرا اگر شاه کلیدی باشد برای قفل ماشین ها نیاز به کلید دو طرفه است ولی برای باز کردن درب خانه می‌توانید از کلیدهای Bump استفاده نمایید. روش های ذکر شده را بهتر است که چندین بار تمرین کنید تا در مواقع اضطراری بتوانید از آنها به خوبی استفده کنید. قبل از تمرین کردن اگر که ماشین شما دارای دزدگیر می‌باشد آن را غیر‌فعال نمایید تا با ایجاد سر و صدا تمرکز شما را به‌هم نزند و برای دیگران نیز مزاحمتی ایجاد نکند. برای بازکردن درب ماشین بدون داشتن کلید صرفا به سمت درب راننده نروید، درب کمک راننده یا درب‌‌های پشتی سیم کمتری دارند و راحت‌تر می‌توان ما‌‌بین بدنه ماشین و درب فاصله ایجاد کرد تا وسیله‌ای را برای بالا کشیدن درب به ماشین وارد کرد. با این کار احتمال خطر آسیب زدن به سیم‌های زیاد موجود در درب راننده نیز کاهش می‌یابد. قبل از وارد کردن هر وسیله ای برای بالا بردن قفل، ابتدا محل قفل درب ماشین را به خوبی شناسایی کنید تا موقع وارد کردن وسیله به قصد بازکردن درب ماشین، به سیم‌های موجود در درب آسیبی وارد نشود. همانطور که ذکر شد برای باز کردن ماشین‌های گران قیمت که قفل های اتومات دارند بهتر است که از روش‌های بیان شده استفاده نشود؛ زیرا در درب این ماشین‌ها سیم های رابط زیادی موجود است که با انجام این روش‌ها ممکن است به آنان آسیب بزنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206