خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب تارا

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب تارا

باز کردن درب تارا آن هم بدون همراه داشتن کلید یک کار بسیار سخت و دشوار است، شاید بار ها برای شما پیش آمده باشد که میخواهید درب خودرو را باز کنید اما کلید همراه ندارید و یا داخل ماشین جا گذاشته اید. در این مقاله قرار به شما نحوه باز کردن درب تارا بدو کلید رو اموزش بدیم تا در زمانی که کلید همراه نداشتید و یا گم کردید به سرعت وارد عمل بشید و درب خودرو را باز کنید.

نحوه ی باز کردن درب تارا

تارا ماشینی است که تازه وارد بازار ایران شده و به دلیل شباهت زیاد داخلی که به پژو داشته است مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است اما این ماشین منتاژ زیاد خوبی ندارد که این باعث می شود مشکل امنیتی برایش بوجود بیاید.

اما زمانی ممکن است سوئیچ ماشین را گم کردید باشید یا سوئیچ داخل ماشین جا مانده باشد و درب ماشین هم قفل شود و شما عجله داشته باشید که درب ماشین را باز کنید.

باید به شما بگوییم اصلا استرس نگیرید و خون سردی خود را حفظ کنید بعد دور بر خود را نگاه کنید ببنید چه ابزاری دم دستان است که به وسیله آن ها درب ماشین را باز کنید. شما برای باز کردن درب ماشین نیاز به یک چوب لباسی یا یک سیم بلند است.

باز کردن درب تارا بدون سوئیچ

ماشین تارا از قفل برقی روی دسته ی درب استفاده می کنند و شما باید میله را به سمت آن ببرید تا بتوانید درب را باز کنید.

اگر از چوب لباسی استفاده می کنید باید با یک دم باریک یا یک سیم چین چوب لباسی را به شکل یک سیم بلند در بیاورید، بعد از انجام این کار شما باید سر سیم را به شکل قلاب مانند در بیاورید تا میله بتواند به اهرم قفل گیر کند .

بعد از اینکه وسایل مورد نیاز را برای باز کردن درب تارا آماده کردید باید از یک کسی کمک بگیرید تا درب را برای شما بکشد، تا فضایی بین درب ایجاد شود و شما بتوانید میله را داخل ماشین ببرید.

زمانی که بین درب فضایی ایجاد شد باید میله را به آرامی وارد ماشین کنید تا جایی که به اهرم قفل برسد بعد از اینکه به اهرم رسید باید سر میله که به شکل قلاب مانند در آوردید را بندازید دور اهرم و به آرامی به سمت بالا بکشید تا درب باز شود.

در این روش شما باید بدون آسیب رساندن به ماشینتان این کار را انجام دهید و ممکن است موفق نشوید یا اینکه به سختی موفق شوید و اینکه این روش نیاز به دفعات انجام زیادی دارد.

اما اگر روش قبلی را تست کردید و دیدید جواب نمی دهد باید به فکر یک متخصص یا کلید ساز بوفتید که این کار را برای شما انجام دهد. که کلید ساز ایزی کلید با بهترین ابزار ها بدون اسیب به ماشین شما و در کمترین زمان و با بهترین قیمت این خدمات را به صورت شبانه روزی به شما ارائه میکند.

پس اگر در هر ساعت از شبانه روز سوئیچ ماشین خود را گم کردید و می خواستید در سریعترین زمان درب ماشین خود را باز کنید، فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید

باز کردن صندوق عقب تارا

در ماشین های تارا اتوماتیک سنسور هایی زیر سپر عقب وجود دارد که شما برای باز کردن صندوق باید بین فاصله ی 30 سانتی از صندوق قرار بگرید و پای خود را زیر سپر ببرید تا درب صندوق باز شود البته باید بگوییم که این آپشن هنوز در حال بهبود است و ممکن است در بعضی مواقع کار نکند.

اما اگر از داخل ماشین هستید و می خواهید درب صندوق را باز کنید، می توانید از دکمه ی وسط کابین ماشین استفاده کنید این دکمه شکل صندوق عقب را دارد که با نگه داشتن آن به مدت 2 ثانیه تا 5 ثانیه درب صندوق عقب باز میشود

باز کردن درب باک تارا

معمولا برای باز کردن درب باک دکمه ای روی کابین ماشین یا اهرمی زیر صندلی وجود دارد که با آنها می توانید درب باک را باز کنید بعد باز شدن درب باک شما یک درب پلاستیکی دیگر میبینید که باید آن را مخالف عقربه های ساعت بچرخانید تا درب باک پلاستیکی باز شود.

باز کردن درب کاپوت تارا

برای باز کردن درب کاپوت تارا شما باید از اهرمی که زیر فرمون قرار گرفته استفاده کنید بعد از کشیدن اهرم صدایی میشونید که این صدا نشان دهنده ی باز شدن درب کاپوت است بعد شنیدن صدا شما باید به سمت کاپوت بروید و دستتان را زیر کاپوت ببرید یک اهرم دیگر انجا وجود دارد که در بعضی از ماشین ها باید آن را کشید و در بعضی دیگر با به سمت چپ و راست آن را هل داد تا درب کاپوت باز شود. بعد از باز شدن کامل درب کاپوت کنار باطری ماشین یک سیمی وجود دارد که آن سم برای نگه داشتن کاپوت است. البته در ماشین های جدید این سیم کاپوت را خودکار بعد از باز شدن نگه میدارد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206