خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب ساینا

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب ساینا

شاید با خود فکر کنید که باز کردن درب ساینا آن هم زمانی که کلید خودرو را همراه ندارید یک کار غیر ممکن است، اما اصلا این طور نیست، در این مقاله قراره انواع روش ها برای باز کردن درب ساینا آن هم بدون استفاده از کلید رو به شما اموزش بدیم تا در زمان بروز مشکل به سرعت وارد عمل بشید و درب خودرو را باز کنید.

اموزش باز کردن درب ساینا

خیلی از موارد پیش میاد به دلیل داشتن مشکلات زیاد سوئییچ خودرو را فراموش یا گم میکنیم. زمانی که در این موقعیت قرار گرفتید ابتدا ارامش خود را حفظ کنید تا از تصمیمات اشتباه جلوگیری کنید. در این مقاله قراره به شما نحوه باز کردن درب ساینا رو آموزش بدیم تا در زمان بروز مشکل با استفاده از این روش ها درب خودرو را بدون داشتن سوئیچ آن باز کنید.

نکته ای که در مودر این روش ها وجود دارد این است که امکان دارد در بار اول موفق به باز کردن درب نشوید، حتما چندین بار این روش ها رو امتحان کنید تا موفق به باز کردن درب خودرو خود شوید. روش هایی که برای باز کردن درب ساینا قراره به شما معرفی کنم روی انواع مدل های این خودرو مانند سینا s و ساینا EX قابل اجراست پس جای نگرانی نداره.

در صورتی که نتوانستید در خودرو را باز کنید و نیاز به کلید سازی شبانه روزی دارید با مجموعه ایزی کلید تماس بگیرید و از خدمات کلید سازی ما استفاده کنید، ایزی کلید به صورت 24 ساعته و سیار خدمات کلید سازی را در سراسر تهران ارائه میدهد.

باز کردن درب ساینا بدون کلید

در این بخش قراره نحوه باز کردن درب ساینا آن هم بدون استفاده از کلید رو به شما آموزش بدیم، نکته ای که در مورد این روش ها هست این است که بعضی از این راه حل ها نیاز به تخصص دارد و در صورت وارد نبودن ممکن است به سیستم قفل خودرو ساینا شما آسیب جدی وارد کند و موجب پرداخت هزینه اضافه برای تعمیر شوید، به همین علت به شما توصیه میکنم در صورتی که در زمینه قفل سازی اطلاعات کافی را ندارید از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید تا در کمتر از 30 دقیقه درب خودرو را برای شما باز کنیم.

استفاده از نخ، طناب یا بند کفش برای باز کردن درب ساینا

برای اجرا این روش شما به بند کفش یا طناب نیاز دارد وسط بند گره ای بزنید که با کشید دو طرف بند گره سفت شود بین درب فضایی ایجاد کنید و بین فضا یک وسیله ای بگذارید تا درب بسته نشود یا از کسی بخواهید که این درب را برای شما به سمت بیرون بکشد، بعد به آرامی نخ را از فضای ایجاد شده رد کنید به سمت قفل ببرید و بعد از اینکه حلقه داخل اهرم قفل شد هر طرف بند را به گوشه های شیشه برده و سفت کنید بعد از اینکه مطمعا شدید سفت شده است قفل را به سمت بالا بکشید.

باز کردن درب ساینا با استفاده از پیچ گوشتی

این روش نیاز به تجربه است و ممکن است خطر ناک باشد و به قفل شما اسیب برساند پس اگر حس می کنید نمی توانید این کار را انجام ندهید. در این روش شما باید یک پیچ گوشتی را از زیر دستگیره ی درب رد کنید تا وقتی که ببیندی قفل در حال تکان خوردن است پیچ گوشتی را به سمت جلو تکان دهید تا قفل باز شود. همان طور که گفته شد این روش کمی دشوار و نیاز به تجربه است در صورت عدم توانایی میتوانید از خدمات کلید سازی آنلاین استفاده کنید.

باز کردن درب صندوق ساینا

یکی از بهترین روش های باز کردن صندوق عقب استفاده از اهرم یا ضامن آن است که زیر صندلی وجود دارد با کشیدن آن به بالا درب صندوق باز می شود. یکی دیگر از آن روش ها استفاده از دکمه ی روی کنسول است که برای بعضی از ماشین ها وجود دارد برای بعضی ها هم وجود ندارد شما برای باز کردن صندوق باید چند ثانیه روی این دکمه نگه دارید تا درب باز شود، یکی دیگر از راه ها هم این است که از ریموت برای باز کردن صندوق عقب استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 2.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206