خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب سمند

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب سمند

شاید با خود فکر کنید که باز کردن درب سمند یک کار غیر ممکن است آن هم زمانی که کلید خودرو را همراه ندارید اما در جواب باید بگم اصلا این طور نیست، شما میتوانید با یک سری از ابزار هایی که  در هر جایی پیدا می شود درب سمند را بدون کلید باز کنید. در این مقاله قراره به شما آموزش باز کردن درب سمند آن هم بدون استفاده از کلید رو به شما اموزش بدیم تا در صورت گم کردن سوئیچ خودرو یا فراموش کردن آن سریع اقدام به باز کردن در خودرو سمند خود کنید.

آموزش باز كردن قفل ماشين سمند

سمند بر اساس پلتفرم 405 ساخته شده ، این ماشین اول قرار بود جای پیکان را بگیرد ولی بخاطر هزینه های طراحی این اتفاق نیوفتاد،

سمند ماشینی است که ایمنی بالایی دارد و از بدنه ی محکمی هم برخوردار است. این ماشین برای راحتی سرنشینان صندلی های خوبی طراحی کرده ، این ماشین برای مسافرت های طولانی خیلی خوب است و از ابعاد خوبی برخوردارد است، این خودرو از فرمان پذیری خوبی هم برخوردار است که در جاده های پر پیچ و خم احساس راحتی کنید.

در سال 1384 ایران خودرو یک ماشین از نوع سمند ارائه کرد و اسمش را سمند Lx گذاشت که این ماشین همان سمند است ولی در بعضی جاهای خودرو تغییراتی جزئی در بدنه و ظاهر سمند ایجاد شده است سمند Lx به یکی از ماشین های معروف ایران خودرو تبدیل شد که سالانه فروش خوبی دارد.

در صورت استفاده از روش های پایین نتوانستید درب خودرو سمند را باز کنید از کلید سازی شبانه روزی ایزی کلید کمک بگیرید. خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت شبانه روزی و سیار آماده ارائه خدمات کلید سازی به سراسر ایران می باشد.

آموزش باز كردن درب سمند بدون كليد

حالا رسیدیم به بخشی که منتظرش بودید یعنی باز کردن درب سمند بدون در این بخش بهترین راه ها و ساده ترین راه هارا به شما آموزش می دهیم که اگر زمانی سوئیچ خود را گم کردید بتوانید از این روش ها استفاده کنید تا درب خوردو سمند خود را باز کنید

روش اول: در روش اول شما باید ابزار هایی از جمله :اویز لباس، بند کفش یا طناب، سیم مفتول، پیچ گوشتی با حتی آنتن خودرو هم می توانید درب خوردو شما را باز کند یا از یک شیء ای که نازک و اهنی باشد نیاز دارید.

مرحله ی دوم: در مرحله ی دوم  پلاستیک بین شیشه و بدنه را دربیاورید و یک شیء ای از جمله سیم مفتول یا آنتن ماشین را از بین این فضا به سمت قفل ببرید بعد از آنکه حس کردید به یک جسم برخورد می کند آنتن را به سمت جلو فشار دهید تا درب باز شود. ممکن است در دفعه هات اول موفق نشوید باید چند بار این کار را انجام دهید

مرحله سوم: در مرحله ی سوم روش دیگری به شما می گوییم

شما باید با استفاده از یک میله یا به کسی بگویید که در را به سمت بیرون بکشد تا فضایی بین در و بدنه ایجاد شود باید جوری این کار را انجام دهید که به ماشین اسیب نرسد. یک پیچ گوشتی بردارید و به سمت یک سوراخ که در بغل درب قرار گرفته برید و وقتی که پیچ گوشتی به یک میله برخورد کرد آن را به پایین فشار دهید تا درب باز شود

البته باید بگویم که این روش خیلی اسیب رسان است و باعث می شود که به بدنه خودرو شما آسیب وارد شود

روش چهارم:

در این روش شما باید خیلی با حوصله این کار را انجام دهید و ممکن هم است که وقت شما را بگیرد.

در این روش باید یک بند مناسب و نسبتا بلند انتخاب کنید، که بهترین بند در این شرایط می تواند بند کفش شما باشد که با استفاده از آن درب خودرو خود را باز کنید، اما اگر دسترسی به یک بندی که یکم نازکتر و بلند تر و لیز تر باشد داشته باشید گزینه ی خیلی بهتری است که از آن استفاده کنید.

بعد از تهیه ی بند در وسط آن یک گره ی حلقه ای بزنید جوری گره بزنید که با کشیدن بند حلقه سفت شود وقتی گره را آماده کردید باید آن را از بغل یا بالای درب رد کنید، پس بهتر است به کسی بگویید تا با احتیاط کامل درب را برای شما به سمت بیرون بکشد یا خودتان درب را بکشید و یک جسمی را بین درب و بدنه بگذارید تا آن فضایی که ایجاد کرده اید بسته نشود، به آرامی بند را وارد فضایی که ایجاد کردید ببرید تا زمانی که حلقه بند به قفل برسد

بعد از رسیدن گره به قفل هر طرف قفل را به یک گوشه ببرید و به آرامی جوری که گره از قفل در نیاید تا جای که فکر کنید کامل سفت شده است بعد از محکم شدن گره را با سمت بالا بکشید تا قفل باز شود.

همان طور که گفتیم این روش به حساسیت بالایی نیاز دارد و باید با اعتیاد این کار را انجام دهید.

مرحله ی پنجم: این مرحله راحت ترین مرحله که شما اگر در تمام مراحل بالا شکست خوردید از این مرحله استفاده کنید تا بتوانید درب سمند خود را باز کنید در این مرحله شما باید به یک متخصص زنگ بزنید تا این کار را با بهترین نحو برای شما انجام دهد، یا اگر فکر می کنید که متخصص سیار می توانید برای شما هزینه داشته باشد شما می توانید به پلیس یا اتش نشان زنگ بزنید که توصیه می کنم اگر کارتان خیلی ضروری است با این دو مورد تماس بگیرید که برای شما این کار را انجام دهند

نحوه باز شدن صندوق عقب سمند

برای استفاده از صندوق عقب سمند راه های زیادی وجود دارد، استفاده از اهرم زیر صندلی، استفاده از ریموت که در هر ریموتی نحوه ی باز کردن فرق دارد، در بعضی از ریموت ها باز چند بار بزنید و در بعضی از ریموت ها باید کلید صندوق را فشار دهید تا درب صندوق عقب سمند باز شود، ممکن است زمانی برسد که نه روموت در دست دارید و نه سوئیچ که باید در این مواقع از کلید یدک استفاده کنید تا درب صندوق را باز کنید، فرق این کلید با سوئیچ این است که شما فقط با این کلید می توانید درب را باز کنید و ماشین را نمی توانید روشن کنید روش دیگری از داخل کشیدن اهرم صندوق عقب است و یا شاید روی کنسول ماشین دکمه ی صندوق نمایش داده شود که فقط کافی است آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید.

باز كردن صندوق عقب سمند بدون کلید

اگر سوئیچ خود را گم کرده اید و به داخل ماشین هم دسترسی ندارید و می خواهید از صندوق وسیله ی مهمی را بردارید. و به این فکر می کنید که حالا باید چکار کنم باید بگوییم که اولین راه این است که شما به دنبال کلید یدک خود بگیردید چون این کلید می تواند به شما در باز کردن درب سمند خود کمک کند همان طور که گفته بودیم فرق این کلید با سوئیچ اصلی ماشین این است که یوئیچ می تواند ماشین را روشن کند ولی این نمی تواند. راه دوم این است که به متخصص زنگ بزنید تا بیاید درب صندوق شما را برای شما باز کند

باز كردن صندوق عقب سمند از داخل

یکی دیگر از روش های باز کردن درب صندوق عقب این است که شما این کار را از داخل انجام دهید. اولین راه این است که از اهرمی که زیر صندلی وجود دارد استفاده کنید تا بتوانید درب را باز کنید، در مواقعی ممکن است این اهرم را هر چقدر بکشید درب را باز نکند که این یعنی مکانیزم آن خراب شده است یا اینکه اهرم کثیف شده است که باید ببرید و آن را برایتان تمیز کنند.

راه دوم: روی بعضی از سمند ها روی کنسول آن ها یعنی بغل داشبورد، وسط ماشین یک سری دکمه وجود دارد بین اون دکمه ها بگیردید ببینید که کدوم علامت صندوق عقب را نشان داده است، وقتی آن را پیدا کردی باید حدود چند ثانیه روی آن نگه دارید تا درب صندوق عقب باز شود.

 باز كردن صندوق عقب سمند lx

سمند Lx همان سمند است ولی آپشن ها بیشتری نسبت به سمند معمولی دارد، برای باز کردن درب سمند Lx شما باید همان مراحل قبلی که بالا گفتیم را طی کنید یعنی یا از کلید یدک استفاده کنید، یا از اهرمی که زیر صندلی وجود دارد استفاده کنید یا در قسمت کنسول روی دکمه صندوق فشار دهید چند لحظه تا درب صندوق باز شود، استفاده از از ریموت ماشین روی ریموت دکمه ای برای صندوق عقب درست شده است که میتوانید با نگه داشتن روی دکمه درب صندوق را باز کنید ، همه ی این مراحل می تواند درب صندوق را باز کند بستگی به دسترسی شما به هر کدام می توانید هر کدام که دوست دارید یا راحت تر است را انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 2.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206