خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

علت بسته نشدن درب ضد سرقت

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

علت بسته نشدن درب ضد سرقت

علت بسته نشدن درب ضد سرقت چیست. چه عواملی موجب می شود تا درب های ضد سرقت به درستی در جای خود قرار نگیرد. امروزه درب های ضد سرقت به دلیل داشتن امنیت بالا خیلی مورد استفاده قرار میگیرد و در مجتمع های تجاری و مسکونی بسیار استفاده می شود. این درب ها بعد از گذشت زمان و قرار گیری در برای شرایط محیط نیاز به رگلاژ و یا تعمیر دارند. پس اگر با درب های ضد سرقت خود به مشکل خوردیدی اصلا نگران نباشید چون این یک امر طبیعی است. در این مقاله قرار عواملی که باعث بسته نشدن درب ضد سرقت می شوند رو برسی کنیم و بهترین راه کار رو به شما ارائه بدیم تا مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید.

علت استفاده از درب ضد سرقت

یک از علت های اصلی استفاده از درب های ضد سرقت افزایش امنیت می باشد. شما با استفاده از درب های ضد سرقت احتمال سرقت را کاهش داده و سارقان برای باز کردن درب های ضد سرقت به دردسر می انداز به همین علت از باز کردن درب های ضد سرقت صرف نظر میکنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در قفل و کلید خود می تواند از خدمات كليد سازي شبانه روزي غرب تهران استفاده کنید، لازم به ذکره که خدمات کلید سازی ایزی کلید در غرب تهران به صورت سیار بوده و اماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است

امروزه اکثر ساختمان ها تجاری و مسکونی برای بالا بردن امنیت ساختمان خود علاوه بر دزدگیر و کلید های الکتورنیکی از درب های ضد سرقت نیز استفاده میکنند تا احتمال سرقت از ساختمان کمتر شود.

برخی از مشکلات درب ضد سرقت

همان طور که از فواید درب های ضد سرقت برای شما گفتیم، در این بخش قراره برخی از مشکلاتی که قراره با داشتن این درب ها داشته باشید را به شما بگوییم، دانستن این اطلاعت خالی از لطف نبوده و کاربرد دارد.

از ساخت اولین درب ضد سرقت تا به حال تغییراتی در قفل و قاب انجام شده که کار را برای سارقان سخت تر کند. نکته ای که این درب ها دارند با کوچک ترین مانع باعث می شود تا درب ضد سرقت بسته نشود یا در برخی از موارد ممکن است لولا، چشمی و یا دستگره درب ضد سرقت دچار خرابی شود.

کلید سازی اطراف من خدمت جدید از ایزی کلید، خدمات رسانی نزدیک ترین کلید ساز سیار در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن.

نکته ای که هست هزینه تعمیر و نگه داری از این درب ها می باشد، سرویس و تعمیر درب های ضد سرقت با درب های معمولی متفاوت است و علاوه بر هزینه بیشتر نیاز به تعمیرکار متخصص دارد. علت این است که فقط یک متخصص میداند درب های ضد سرقت چند عدد لولا و در چه فاصله های نیاز دارد. به شما توصیه میکنم کار به کاردان بسپرید ولی اگه میخواهید خودتان مشکل بسته نشدن درب ضد سرقت را حل کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چون به طور کامل در مورد علت بسته نشدن درب ضد سرقت برای شما گفتیم.

بسته نشدن درب ضد سرقت

"</p

هنگامی که درب ضد سرقت به درستی در جای خود قرار نگرفت اولین کار این است که این چند مورد را حتما برسی کنید. این عواملی که در ادامه میگم اصلی ترین عامل بسته نشدن درب ضد سرقت است.

  1. خرابی در بخش لولا درب
  2. خرابی قفل یا زبانه درب
  3. خرابی دستگیره درب
  4. خارج شدن رگلاژ درب

درب صورتی درب ضد سرقت به درستی بسته نشد این 4 عامل را حتما برسی کنید زیرا این عوامل باعث می شود درب به درستی در جای خود قرار نگیرد یا درب به درستی بسته نشود. در ادامه تمامی این عوامل را برسی خواهیم کرد.

خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید اماده خدمات رسانی در سراسر تهران به صورت شبانه روز است.

برسی قفل درب ضد سرقت: اولین عاملی که باعث بسته نشدن درب ضد سرقت می شود لولا و قفل درب می باشد. در صورتی که درب بسته نمی شود و صدا می دهد حتما باید قبل بروز مشکل درب را تعمیر کنید.

لولا درب ضد سرقت: در صورتی که قفل درب را برسی کردید و متوجه شدید علت بسته نشدن درب ضد سرقت از قفل نبوده پس حتما مشکل از لولا درب است. یکی از مشکلاتی که لولا درب ضد سرقت دارد این است که بعد از مدتی به حالت ناهموار در می آیند و به طور صحیح در جای خود قرار نمیگیرند. برسی کنید ببینید درب ناهموار است یا نه. به این نکته دقت داشته باشید که فاصله های لولا درب باید به یک اندازه باشد.

ساده ترین راه حل برای بسته شدن درب ضد سرقت زمانی که مشکل از لولا است، لولا مرکزی درب را تنظیم کنید چون تاثیر مستقیم بر روی بسته نشدن درب های ضد سرقت دارند. برای تنظیم لولا درب کافیه که پیچ لولا را شل کنید تا به پشت آن دسترسی داشته باشید، سپس تکه ای مقوا برش دهید و در پشت لولا قرار دهید و پیچ های لولا را سفت کنید تا در جای خود قرار بگیرد.

بسته شدن درب ضد سرقت به طور خود به خود

"</p

هنگامی که درب ضد سرقت به خودی خود بسته شد باید آن را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید چرا که تنها افراد متخصص می دانند چه ابزار لازم است، در این بخش به طور کامل در مورد نحوه تعمیر درب ضد سرقت زمانی که بسته نمی شود را توضیح می دهیم.

  1. برای انجام این کار ابتدا باید ابزار های چکش، پیچ گوشتی و نوار کاغذی را کنار خود بگذارید.
  2. لولا وسط را خارج کنید برای بیرون آوردن ابتدا پین لولا وسط را باز کنید، پیچ گوشتی را انتهای لولا قرار بدید و با چکش ضربه بزنید تا لولا بیرون بیاد.
  3. نوار کاغذ را به جای پین داخل لولا قرار بدید، برای این کار کافیه نوار کاغذ را لوله کنید تا کمی از عرض نوار کم شود سپس آن را داخل لولا قرار بدید، آن را به گونه ای داخل لولا بزارید که سر جایش بماند.
  4. پین ها را داخل لولا قرار بدید و چکش به ارامی ضربه بزنید تا لولا سر جای خود قرار بگیرد.
  5. بعد از پایان این فرایند درب را امتحان کنید ببینید آیا درب همچنان مشکل دارد و به درستی بسته نمی شود. نواری که داخل لولا قرار داید باعث می شود تا لولا تنگ تر شود و در همان جایی که نیاز است بماند.

نکته: در صورتی که این فرایند به درستی انجام نشد باز هم این کار را تکرار کنید و با آزمون و خطا این مشکل را حل کنید. به شما توصیه میکنم اگر دست به آچار نیستید اصلا این کار را انجام ندید و هزینه اضافه برای خود درست نکنید.

جیر جیر کردن درب ضد سرقت

جیر جیر کردن درب ضد سرقت

گاهی موارد ممکن است درب ضد سرقت صدای جیر جیر دهد، در ادامه راه حلی برای زمانی که درب ضد سرقت به صدا افتاد رو به شما خواهیم گفت.

ابتدا از کمی روغن چرخ یا راوغن سوخته استافده کنید. البته شما میتوانید از روغن های دیگر برای نرم کردن لولا درب ضد سرقت استفاده کنید اما از روغنی استفاده کنید که مخصوص فلز ساخته شده باشد.

در این بخش پین لولا ها را در بیارید و با سیم شست و شو دهید و در جای خود قرار دهید. برای جلو گیری از تعویض لولا ها کافیه پین را داخل لولا سفت کنید سپس پین را با پیچ گوشتی و با ضربه های چکش محکم کنید و در جای خود قرار دهید. از یک نفر درخاست کنید تا لولا را نگه دارد و شما با چکش ضربه بزنید، با این کار کار شما راحت تر از قبل می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که ضربه محکم به لولا وارد نکنید، اگر لولا زنگ زده یا پوسیده باشد موجب خرابی می شود.

در اخر تمامی لولا ها را روغن کاری کنید زیرا لولا ها بعد از گذر زمان لولا ها سفت شده و با روغن کاری مشکل برطرف می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206