خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

در زمان گم کردن سوئیچ خودرو چه باید کردن

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

گم کردن سوئیچ خودرو

در زمان گم کردن کلید ماشین چه باید کردن. شاید بار ها برای شما پیش آمده باشد که به دلیل داشتن دغدغه های فکری زیاد کلید خودرو خود را گم کرده باشید و یا دیده باشید افراد دیگر کلید خود را گم کرده باشند. در این مواقع خیلی از افراد به فکر سرزنش کردن خود یا اطرافیان می افتند اما باور کنید اصلا راه کار مناسبی نیست، در این مواقع باید فکر کنید که چطور درب خودرو را باز کنید و راه حل های موجود را برسی کنید.

نکته ای که هست و باید بدانید، زمانی که کلید ماشین خود را گم کرده اید، شما در حال تجربه یک مشکل پر هزینه هستید و دوست ندارید با آن رو به رو شوید. در ادامه این مقاله دلایلی را عنوان خواهیم کرد مبنی بر این که چرا به کلید یدک احتیاج داریم.

در زمان گم کردن کلید ماشین اصلا نگران نباشید شما میتوانید از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما حل شود.

زمان گم کردن سوئیچ خودرو افراد متوجه می شودند که این اتفاق چقدر میتواند دردسر ساز باشد. برای جلوگیری از بسته شدن درب خودرو و امادگی برای زمانی که کلید خودروی خود را گم کرده اید این است که همیشه کلید یدک خودرو را همراه داشته باشید. قطعا شما که داری این مقاله را مطالعه میکنید کلید خودروی خود را فراموش کرده اید و به دنبال راه حل برای باز کردن دب خودرو خود میگردی. نگران نباشید در ادامه این مقاله انواع روش ها برای باز کردن درب خودرو زمانی که کلید خود را گم کرده اید را به شما میگویم تا هر چه سریع تر این مشکل را حل کنید.

در زمان گم شدن کلید خودرو چه باید بکنیم؟

زمانی که شما سوئیچ ماشین خود را گم کرده اید باید چند نکته مد نظر داشته باشید. اولین مورد این است که اصلا اظطراب نداشته باشید. داشتن ترس و اضطراب هیچ کمکی به پیدا شدن کلید خودرو شما نمیکند و فقط شرایط را دشوار تر میکند. برای حل این مشکل ما یک راه حل خیلی سریع داریم که میتوانید به کمک آن هر چه سریع تر از این مشکل رهایی یابید.

خدمت نوین از ایزی کلید، خدمات کلید سازی نزدیک من نزدیک ترین کلید ساز به شما در سراسر تهران کافیه وارد این لینک بشید و تماس بگیرید تا در کمتر از 30 دقیقه خدمت رسانی کنیم.

زمانی که کلید خودرو گم می شود اصلا شرایط خوبی نیست اما انجام کار های که هیچ فایده ای ندارد مانند دنبال مقصر گشتن، سرزنش کردن خود یا دیگران و داشتن ترس اضطراب هیچ کمکی برای حل این مشکل به شما نخواهد کرد و فقط شرایط رو برای شما سخت تر می کند. به شما توصیه میکنم در این موارد آرامش خود را کاملا حفظ کنید.

 

کلید گم شده خودرو مال کدام مدل بوده

امروزه افرادی که کلید خود را به دلایل مختلف فراموش میکنند بسیار زیاد شده است. تعداد خودرو ها بسیار زیاد است و کلید های مختلف با یک دیگر مطابقت ندارد و فقط برای باز کردن یک خودرو طراحی شده است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی اوضاع کمی پیچیده تر شده. زمانی که کلید خودروی خود را گم کرده اید اولین نکته این است که بدانید کلید ماشین از چه نوعی بوده است. در ادامه انواع کلید های خودرو را به شما معرفی میکنیم.

كليد از راه دور یا کلید تراسپوندر

این نوع کلید ها معمولا در ماشین های مدرن استفاده می شود.این کلید ها طوری طراحی شده تا بدون همراه داشتن کلید و با ریموتی که در اختیار شما قرار میدهند بتوانید درب خودرو را باز کنید. به این نوع کلید های از راه دور یا کلید تراسپوندر نیز میگویند. بیشتر خودرو های که در اواخر دهه های 90 تولید می شود دارای کلید های از راه دور است. این کلید ها درد سر های گم کردن کلید خودرو را تا حد امکان کم کرده است.

ريموت ورودي بدون كليد

این ریموت ها نیز نوعی دیگر از کلید های از راه دور است. نام دیگر این کلید ها fob است. در برخی از اتومبیل ها، fob های کلیدی با کلید های از راه دور یا تراسپوندر جفت می شود. در طی این سال ها کلید های قدیمی رفته رفته از دور خارج شده و جای خود را به کلید های ترانسپوندر داده اند و شکل جدید کلید ها به ریموت های بدون کلید تبدیل شده اند. این کلید ها زمانی که نزدیک خودرو می شوند به طور مداوم با خودرو شما اتباط برقار میکند و خودرو را برای شما قابل دسترس تر میکند. این امر موجب شده تا ایمنی خودرو ها تا حدی بالا برود.

خدمات کلید سازی شبانه روزی شمال تهران اماده خدمت رسانی در سراسر مناطق شمال تهران در کمترین زمان ممکن کافیه تماس بگیرید.

داشتن یک ریموت از راه دور و بدون کلید مزایای بسیار زیادی دارد اما وقتی کلید های fob را گم کنید و کلید یدک نیز نداشته باشید شرایط کمی برای شما دشوار تر میشود نکته ای که هست ساخت کلید یدک از راه دور همچین اسان نبوده و هزینه های زیادی را برای شما به همراه دارد. سعی کنید در حفظ و نگه داری این کلید ها دقت داشته باشید تا احتمال گم کردن سوئیچ خودرو کمتر شود.

كليد هاي سنتي اتومبيل

کلید های سنتی خودرو از قدیم وجود داشتند. این کلید ها سال هاست که استفاده می شوند و هنوز هم که هنوزه مورد استفاده قرار میگیرد. این کلید ها به راحتی کپی شده و هزینه کمی را دارد.

خدمات کلید سازی سیار ایزی کلید اماده خدمت رسانی در سراسر تهران است کافیه تماس بگیرید تا افراد ایزی کلید در کمترین زمان ممکن خدمات کلید سازی درب محل ارائه دهند

از کلید های سنتی در خودرو های قدیم استفاده میشد، البته در صنعت خودرو سازی ایران هنوزم که هنوزه از این کلید ها استفاده می شود ولی در صنعت خودرو سازی خارج کم کم کلید های سنتی جای خود را به کلید های از راه دور دادند. استفاده از کلید های سنتی باعث کاهش امنیت خودرو می شود. خیلی مهم است که شما در مورد کلید و قفل ماشین خود اطلاعت داشته باشید تا زمانی که کلید خودرو خود را گم کرده اید دستپاچه نشوید و راه حل داشته باشید. خوبی استفاده از کلید های قدیمی برای ماشین این است که دیگر مجبور نیستید برای ساخت کلید یدک برای خودرو سیستم الکترونیک داخلی اتومبیل را با کلید جفت کنید.

راه حل برای زمانی که کلید خود را گم کرده اید

یک راه حل سریع و مطمئن به شما پیشنهاد میکنم تا در زمان گم کردن سوئیچ خودرو از آن استفاده کنید. باید بگم راه حل های زیادی وجود دارد اما بهترین آن ها این است که از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید. شما در هر منطقه از تهران که باشید کافیه با ایزی کلید تماس بگیرید و موقعیت خود را اعلام کنید افراد ایزی کلید در کمترین زمان ممکن به شما میرسند و خدمات کلید سازی را به صورت سیار و درب محل به شما ارائه میدهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206