خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

گیر کردن سوئیچ داخل قفل و استارتر ماشین

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

گیر کردن سوئیچ ماشین داخل قفل یا استارتر

گیر کردن سوئیچ ماشین یکی از مواردی است که ممکن است برای شما هم پیش بیاد. هنگامی که سوئیچ ماشین داخل قفل نچرخید اصلا دستپاچه نشوید. در بیشتر مشکلاتی که برای سوئیچ خودرو پیش میاد میتوان بدون استفاده از کلید ساز این موارد رو حل کرد و در برخی از مشکلات ممکن است که شما به مهارت و تجربه کلید ساز نیاز پیدا کنید. زمانی که سوئیچ داخل سیلندر قفل ماشین گیر میکند و نمی چرخد ممکن است مشکل اصلا مهمی نباشد و خیلی راحت این عیب را بر طرف کنید. در این مقاله قراره برای حل مشکل گیر کردن سوئیچ داخل قفل و استارت خودرو انواع راه های موجود برای حل این مشکل رو به شما معرفی کنیم تا در صورت گیر کردن سوئیچ خودرو سریع این مشکل را حل کنید.

زمان گیر کردن و نچرخیدن سوئیج خودرو باید چکاری انجام بدیم

زمانی که سوئیچ داخل خودرو گیر کرده و اصلا نمی چرخد چند عیب ساده دارد که به راحتی میتوانید آن را حل کنید ولی در صورتی که مشکل شما با این مواردی که در ادامه گفته می شود حل نشد باید از خدمات کلید سازی استفاده کنید تا مشکل شما رو حل کند به همین منظور میتوانید از خدمات کلید سازی 24 ساعته ایزی کلید استفاده کنید.

قرار دادن خودرو در حالت پارک یا دنده خلاص

در برخی از مواقع ممکن است فراموش کنید که خودرو را خلاص یا در حالت پارک قرار دهید. ساختار استارت خودرو طوری است که هنگام قرار نگرفتن در حالت خلاص یا پارک سوئیچ را قفل می کند و اجازه خارج شدن سوئیچ از استارت را نمی دهد. سعی کنید قبل از خاموش کردن خودروی خود ماشین را در حالت پارک یا خلاص قرار دهید تا سوئیچ داخل استارت ماشین قفل نشود. زمانی که نیاز به کلید ساز درب محل داشتید میتوانید از خدمات کلید سازی سیار در تهران ایزی کلید استفاده کنید

خاموش کردن صحیح خودرو

نحوه صحیح خاموش کردن خودرو به این صورت است. اگر به استارتر خودرو دقت کنید حالتی به نام off یا خاموش کردن خودرو وجود ندارد. برای خاموش کردن خودرو باید سوئیچ را به حالت lock بچرخانید در غیر اینصورت سوئیچ خودرو داخل استارت ماشین گیر می کند. بعضی از افراد فکر میکنند این عامل اصلی برای نچرخیدن سوئیچ خودرو یا گیر کردن آن نیست اما این یکی از مواردی است که موجب گیر کردن سوئیچ خودرو می شود. راننده های بسیاری تنها به این دلیل که فراموش کردند سوئیچشان را تا انتها و روی گزینه Lock بچرخاندند در این شرایط قرار گرفتند و با مشکل گیر کردن سوئیچ داخل استارت مواجه شدند. خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت 24 ساعته در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شماست برای استفاده از این خدمات میتوانید از کلید ساز نزدیک من استفاده کنید.

برسی فرمان خودرو

اولین مشکل که ممکن است برای شما پیش آمده باشد قفل شدن فرمان خودرو است. در صورت بروز این مشکل اصلا جای نگرانی نیست چون به راحتی این مشکل حل می شود. ساده ترین راه حل برای رفع گیر سوئیچ خودرو تکان دادن فرمان به سمت چپ و راست است. با قرار دادن دنده به حالت خلاص و خاموش شدن صحیح خودرو اگر باز هم سوئیچ گیر می کند کافیست فرمان را به سمت چپ و راست تکان دهید. اگر همان بار اول فرمان در مقابل چرخیده شدن مقاومت کرد، باید بدانید شما سیستم قفل فرمانتان را فعال کرده اید. این یک مکانیزم ایمنی برای جلوگیری از حرکت خودروست و باعث می شود تا زمانی که سوئیچ درون استارت قرار نگرفته، اتومبیل در همین وضعیت باقی بماند. این سیستم همچنین باعث می شود در صورت وارد کردن سوئیچ اشتباه، خودرو شروع به کار نکند. اگر در زمینه قفل و کلید نیاز به کمک داشتید از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید استفاده کنید

تمیز کردن استارت خودرو

هر وسیله مکانیکی بعد از گذر زمان نیاز به سرویس برای بهبود عملکرد خود دارد، این امکان وجود دارد که با هر بار وارد و خارج کردن سوئیچ مقداری گرد و غبار وارد استارت خودرو شود و عملکرد استارت را ضعیف کند. همین امر ممکن باعث شود تا سوئیچ داخل استارت گیر کند. برای جلوگیری از گیر کردن سوئیچ خودرو داخل استارت میتوانید از اسپری های روان کننده WD 40 استفاده کنید. این کار باعث افزایش طول عمر استارت و عملکرد بهتر آن می شود. این اسپری ها علاوه بر این که سوراخ کلید را روان تر می کند باعث تمیز شدن داخل استارتر می شود. اسپری های روان کننده WD40 جرم و کثیفی حاصل از گرد و غبار را از کلیه قطعه های داخلی استارت تمیز میکند و عملکرد بهتری به شما نمایش می دهد. ایزی کلید با داشتن نیرو در سراسر تهران خدمات کلید سازی سیار رو در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد کافیست تماس بگیرید.

شکستن سوئیچ خودرو داخل قفل

در موارد نادر مشاهده شده که بعضی از افراد زمانی که سوئیچ داخل قفل گیر میکند با استفاده از فشار زیاد سعی در در آوردن کلید میکنند که این راه کاملا اشتباه است و ممکن است سوئیچ داخل قفل شکسته شود و کار را برای شما دشوار کند.

نحوه در آوردن سوئیچ شکسته در قفل خودرو

زمانی که سوئیچ داخل قفل شکسته باشد کار برای شما سخت می شود اما جای نگرانی نیست امکان این که بتوانید سوئیچ را از داخل قفل دربیاورید و نیاز به کلید ساز نداشته باشید وجود دارد.

برای شروع با یک فرچه سیمی روی استارتر را تمیز کنید. با استفاده از روغن روان کننده که ترجیحا به صورت اسپری باشد بر روی جایی که فرچه کشیدید بزنید. این کار باعث میشود تا سوئیچ گیر کرده به راحتی خارج شود. حالا کافیه با استفاده از یک قلاب بافتنی و یک پیچ گوشتی نصف دیگر کلید را به آرامی بیرون بکشید. دقت داشته باشید که در این مراحل اصلا فشار زیاد وارد نکنید چون باعث خرابی استارت خودرو می شود. زمانی که اندکی از سوئیچ بیرون آمد آن را با انبر دست بگیرید و به بیرون بکشید.

شکستن سوئیچ برای آن دسته از افرادی که ترجیح می دهند از کلید کپی به جای اصل استفاده کنند محتمل تر است. این گونه کلید ها استقامت کافی را ندارند و تا حدی مستعد شکسته شدن و یا آسیب دیدن هستند. کلید های اصلی نیز در معرض صدمات وابسته به استفاده طولانی مدت هستند.

برسی سلامت باتری ماشین

برق یکی از پایه های اصلی برای راه اندازی خودرو است و امروزه بیشتر سیستم های خودرو با برق کار می کند. دقت داشته باشید که اگر برق به خوبی به کامپیوتر ماشین نرسد سوئیچ را قفل می کند و باعث می شود سوئیچ در ماشین گیر کند. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است هر چند وقت یک بار باتری خودرو را برسی کنید.

با استفاده از ابزار ولت متر می توانیدانرژی باتری خودرو را به طور دقیق برسی کنید تا در صورت عدم کارکرد صحیح اقدام به تعویض کنید. همچنین شما می توانید با روشن کردن چراغ جلوی ماشین این موضوع را کنترل کنید. اگر چراغ ها روشن نشدند باتری ماشینتان تمام شده. شما می توانید با کمک شخصی دیگر باتری ماشینتان را شارژ کنید و یا شاید نیاز باشد باطری اتومبیل را عوض کنید.

تعویض کلید خودرو و قفل های سوئیچ

بعد از اتمام تمامی مراحی که به شما گفته شد و شما باز هم با مشکل گیر کردن سوئیچ خودرو داخل استارتر و یا قفل رو به رو شدید بهتر است از سوئیچ یدکی خودرو استفاده کنید.

در صورت رفع گیر کردن سوئیچ در قفل با سوئیچ ی دک باید کلید خامی تهیه کرده و با چیپ الکترونیکی نسبت به ساخت سوئیچ یدک اقدام کنید. در صورت گیر هنگام جا انداخت سوئیچ یدک شک نکنید که مغزی سوئیچ معیوب است و باید نسبت به تعویض کلید و قفل های درب و استارتر خودرو اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206