خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

مشکل گیر کردن کلید

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

مشکل گیر کردن کلید

مشکل گیر کردن کلید یکی از مواردی است که خیلی از افراد باهاش رو به رو می شوند. علت این مشکل میتواند خراب شدن قفل باشد که کلید در داخل قفل گیر می کند و باعث میشه تا شما به مشکل بر بخورید. در ادامه این بخش قراره راهکار هایی برای رفع مشکل گیر کردن کلید به شما معرفی کنید. به شما توصیه میکنم مطلب رو تا انتها مطالعه کنید در در صورت بروز مشکلی در مورد کلید و قفل، بتوانید به راحتی از پس آن بر بیایید.

برسی علت گیر کردن کلید

امروزه در تهران یکی از مشکلاتی که افراد شاغل با آن رو به رو می شوند گیر کردن کلید است که امروزه خیلی مشکل ساز بوده. شاید بار ها این مشکل برای شما پیش امده که کلید را در قفل میچرخانید و شاهد گیر کردن ان هستید و کاری از دست شما بر نمیاد. این مشکل ممکنه برای همه پیش بیاد و شما رو عصبی کنه. در این مواقع میتوانید از کلید سازی سیار استفاده کنید.

نکته مهمی که خیلی از افراد از آن اگاهی ندارند این است که اگر کلید در قفل نچرخید، به زور کلید را فشار ندهید چون یکی از عواملی که باعث شکستن کلید در قفل می شود این است که از زور برای چرخاندن کلید استفاده کنیم.

دلایل گیر کردن کلید در قفل

استفاده از هر وسیله ای به طول دراز مدت باعث میشه تا دچار مشکل شود، قفل هم به همین صورت است، پس از گذشت زمان زیاد از استفاده کردن قفل میتواند میتواند دچار مشکلاتی مانند هرز شدن شود.

اولین مشکلی که برای هر قفلی ممکنه پیش بیاد هرز شدن آن است. هرز شدن یکی از مواردی است که پس از گذشت زمان زیاد برای قفل ها پیش میاد. امکان تعمیر قفل هرز شده نیست و باید با استفاده از یک کلید ساز هرفه ای آن را تعویض کرد. در صورت بروز مشکل در کلید و یا قفل می توانید با کلید سازی شمال تهران مشکلات قفل و کلید خود را به راحتی حل کنید.

دومین علت که میتواند باعث این می شود که کلید در داخل قفل بماند و گیر کند این است که کلید فرسوده باشد. البته لازمه که بگم کلید ها از فلزات با دوام ساخته می شوند که بعد از گذشت سال ها، مقاومت و استحکام خود را از دست ندهد و  در برابر عوامل محیط مقاوم باشد. اما اگر شاهد گیر کردن کلید در داخل قفل بودید، باید کلید را به خوبی برسی کنید. گاهی مواقع ممکن است که یک برآمدگی کوچک در سطح کلید مانع از چرخش کلید در قفل می شود و این علت باید به خوبی برسی شود.

علت سوم که ممکنه شما رو پشت در قرار بده و کلید در قفل نچرخه این است که کلید شما به خوبی پردازش یا ( کپی ) نشده. ساخت کلید نیاز به مهارت، تجربه و تخصص است. کلید ها بعد از ساخته شدن به وسیله یک ابزار مخصوص تراشیده می شوند و دنده های آن به قفل هماهنگ می شود. زمانی که کلید کوچک ترین برآمدگی رو داشته باشد قادر به چرخیدن در قفل نخواهد بود در این مواقع استفاده از زور برای چرخاندن کلید موجب شکسته شدن کلید داخل قفل می شود و هزینه زیادی رو برای شما به همراه داد. در این جور مواقع بهتر است که از کلید ساز انلاین استفاده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206