خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

جا ماندن کلید پشت درب

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

جا ماندن کلید پشت در

جا ماندن کلید پشت درب یکی از میشکلاتی است که ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد. این امر بسیار ساده است و برای هر شخصی ممکن است پیش بیاید ولی در ساده ترین حالت ما را به درد سر بیندازد. به نظر شما راهی وجود دارد که خیلی سریع مشکل جا ماندن کلید پشت درب رو را حل کند. در پایین این مقاله قراره انواع راه کار های سریع و راحت برای زمانی که کلید خود را پشت درب جا گذاشته اید معرفی کنیم تا در سریع ترین زمان این مشکل را حل کنید.

جا ماندن کلید پشت درب معمولی

در برخی از این موارد میتوان بدون استفاده از کلید ساز سیار این مشکلات را به راحتی حل کرد و در برخی مواقع شما نیاز به تجربه و مهارت کلید ساز برای باز کردن درب ها دارید در ادامه انواع مشکل و روش ها رو برای باز کردن درب های معمولی به شما معرفی میکنیم.

باز کردن درب با کارت

اولین روش و تو دسترس ترین راه استفاده از کارت است. این کارتی که شما همراه دارید باید ضخامت مناسب برای عبور از درز قفل و درب را دارا باشد همچنین باید به حدی مقاوم باشد که زبانه درب را به عقب بکشد تا درب باز باشد. در این روش شما میتوانید از کارت های مترو، کارت بانکی، کارت ملی، کارت تلفن و مواردی که شبیح به این کارت ها است استفاده کنید.

در صورت نیاز به خدمات کلید سازی درب محل میتوانید از کلید ساز آنلاین استفاده کنید

برای باز کردن درب ابتدا باید کارت را از سمتی که قفل قرار دارد، بین شکاف درب و چهارچوب قرار دهید و از سمت بالا به پایین بکشید تا درب باز شود. زمانی که کارت را به سمت پایین می کشید حتما درب را همزمان به داخل فشار دهید. این کار باعث می شود زبانه درب به عقب کشیده شود و زمانی که کارت را می کشید درب را باز کند و مشکل جا ماندن کلید پشت درب را حل میکند.

باز کردن درب با استفاده از سنجاق

در روش قبلی اموزش دادیم که چطور با استفاده از کارت اعتباری درب را باز کنید. در صورت در دسترس نبودن کارت شما میتوانید با استفاده از یک سنجاق مو، سنجاق قفلی، و یا گیره فلزی درب را بدون کلید باز کنید.

زمانی که کلید پشت در جا مونده و شما به دنبال راهی برای باز کردن درب میگردید و روش قبلی جواب نداد میتوانید با استفاده از یک سنجاق مشکل جا ماندن کلید را حل کنید، روش کار بدین صورت است.

نزدیک ترین کلید ساز به من خدمت جدید از ایزی کلید است که با داشتن نیرو در سراسر تهران نزدیک ترین کلید ساز را برای شما ارسال می کند.

برای این کار دو سنجاق آماده کنید، از یکی از سنجاق ها برای جا به جا کردن مغزی درب و از دیگری برای باز کردن پین ها استفاده کنید. توجه داشته باشید این کار نیاز به مهارت و تجربه دارد پس اگه در بار اول موفق نشدید درب را باز کنید اصلا نگران نباشید و به تلاش خود ادامه دهید.

سنجاق اول زا به شکل L دربیاورید و سنجاق دوم را از وسط و انتها ی آن حدود 150 درجه باز کنید. سنجاق اول رو که به شکل L خم کردید در شیار های پایین مغزی قرار دهید و آن را به چپ و راست حرکت دهید تا سنجاق در شیار قرار بگیرد همزمان که دارید سنجاق اولی رو در شیار قرار میدید سنجاق دوم را وارد مغزی قفل کنید و آن را به بالا و پایین حرکت دهید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که پین ها باز شوند.

هنگامی که یکی از پین ها باز شود صدای تیک را می شنوید اما نکته ای که وجود دارد این است که پین ها به ترتیب باز نمی شوند به همین منظور شما نباید منتظر باز شدن پین ها به ترتیب باشید. در این زمان سنجاق دوم را مدام تکان بدید تا پین ها کامل باز شود. بعد از باز شدن تمامی پین ها سنجاق اول را به سمت چپ و راست تکان دهید تا قفل درب بسته شده باز شود.

در صورت نیاز  داشتن به خدمات کلید سازی درب محل میتوانید از خدمات کلید ساز سیار ایزی کلید استفاده کنید.

جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت

جا ماندن کلید پشت درب یکی از مشکلاتی است که بسیار اتفاق اعصاب خورد کن است و این کار زمانی بد تر می شود که شما کلید خود را پشت درب ضد سرقت جا گذاشته باشید.امروزه بسیاری از مکان ها مانند منازل مسکونی و اپارتمان از قفل های ضد سرقت استفاده می کنند. کمک گرفتن از این قفل ها باعث شده تا میزان چشم گیری امنیت ساختمان ها افزایش پیدا کنه و از سرقت جلوگیری بشه. این درب ها به دلیل ساختار های متفاوتی که دارند، باز کردن درب های ضد سرقت آن هم بدون کلید کار دشوار تری خواهد بود.

تنها راه حل برای باز کردن درب های ضد سرقت سوییچ آن است و روش دیگری برای باز کردن این درب ها وجود ندارد. زمانی که کلید خود را پشت درب ضد سرقت جا گذاشتید نمیتوانید با استفاده از ترفند های که در بخش بالا گفته شد درب ضد سرقت را باز کرد ولی در ادامه راه کار مناسب برای باز کردن درب های ضد سرقت به شما معرفی میکنیم.

اگر کلید خود را پشت درب ضد سرقت جا گذاشته اید به شما توصیه میکنم مقاله جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت را مطالعه کنید. در این مقاله به طور کامل در مورد باز کردن درب های ضد سرقت و انواع حالت های که ممکن است برای شما پیش بیاد رو کامل توضیح دادیم.

بهترین راه برای جا نگذاشتن کلید پشت درب

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم امروزه به دلیل تقاضای زیاد افراد به افزایش امنیت، قفل های متعدد و با ساختارهای مختلفی تولید می شوند. یکی از قفل هایی که امروزه خواهان زیادی دارد و می تواند ضریب امنیت محل را افزایش دهد قفل های دیجیتالی است. این قفل ها شما را از نگرانی هایی مانند جا گذاشتن کلید پشت درب راحت می کند.

در صورت بروز هر گونه مشکل با قفل و کلید خود در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از خدمات کلید ساز شبانه روزی ایزی کلید استفاده کنید

قفل‌های دیجیتالی با توان انتخابی که به ما میدهند , ما‌را از شر نگرانی و گرفتاری مستمر جا ماندن کلید و سوییچ پشت درب خلاص می کنند. قفل‌های دیجیتالی در اشکال گوناگون کارتی , رمزی , تشخیص چهره و اثر انگشت وجود دارند و دیگر نگرانی بابت فراموش کردن کلید وجود نخواهد داشت. شما با استفاده از قفل های دیجیتالی دیگر نگران فراموش کردن کلید خود نخواهید بود چون کلیدی که لازمه درب رو باز کنید (صورت اثر انگشت) همیشه همراه شماست.

دسته دیگر قفل‌های دیجیتالی همانگونه که به آن اشاره کردیم , آن مدل از قفل‌های دیجیتالی میباشند که به صورت رمزی عمل مینمایند و تنها شما بایستی رمزتان را مراقبت نمائید و برای گشودن در از آن به کارگیری نمائید . قفل‌های دیجیتالی جدیدتر دارنده یک اپلیکیشن می‌باشند که بر روی موبایل شما نصب میشوند و به محض رسیدن پشت در منزل کافی است از روش تلفن همراه‌تان در را گشوده ‌کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206