خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

در زمان جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت چه باید بکنیم

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت

جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت یکی از مواردی است که ممکن است برای هر فردی پیش بیاد. حتما برای شما این مشکل پیش آمده. گاهی مواقع به دلیل دغدغه، فکر و استرس زیاد و یا گاهی مواقع عجله داشتن کلید را فراموش یا گم کردیم و پشت درب مانده ایم. اگر درب خانه ضد سرقت باشد، باز کردن درب برای شما سخت تر خواهد شد زیرا ساختار این درب های ضد سرقت طوری اس که با درب های معمولی متفاوت بوده و برای حفاظت از خانه ها و مکان های مهم بسیار مناسب است. در این مقاله قراره در مورد راه حل های برای زمانی که کلید پشت درب ضد سرقت مانده است رو به شما معرفی کنیم تا در صورت بروز مشکلاتی با درب های ضد سرقت سریع از این راه حل ها استفاده کنید.

جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت

جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت می تواند برای شما مشکلات زیادی را به وجود آورد. در زمان های گذشته درب های اکثر خانه ها و مغازه ها قدیمی بود و در صورت جا ماندن کلید و یا فراموشی میتوانستند درب را به راحتی باز کنند. امروزه بیشتر منازل برای حفظ امنیت خانه خود از درب های ضد سرقت استفاده میکنند و زمانی کلید پشت درب های ضد سرقت جا می ماند باز کردن آن برای افراد بسیار سخت و گاهی مواقع غیر ممکن است چون ساختار و چهارچوب درب های ضد سرقت به شکلی است که نمیتوان آن را به راحتی باز کرد. به شما توصیه میکنم اگر دست به آچار نیستید و تخصص ندارید از خدمات کلید سازی سیار ایزی کلید استفاده کنید.

خبر خوب برای افرادی که درب های ضد سرقت دیجیتالی دارند، این افراد خیالشان راحت است زیرا درب های ضد سرقت آن ها مجهز به قفل های هوشمند است و نیازی به کلید ندارند. زیرا باز کردن این قفل ها با اثر انگشت، رمز و اپلیکیشن های موبایل است. این برنامه مخصوص شرکت سازنده قفل بوده و روی گوشی های مختلف نصب می شود. در این جور مواقع دیگر نیازی به کلید نیست و از طریق روش های جدید و راحت میتوانید درب ها را باز کنید.

باز کردن درب ضد سرقت بدون کلید

در ادامه انواع روش های باز کردن درب ضد سرقت رو به شما آموزش می دهیم ولی قبل از این که اقدامی به باز کردن درب ها بکنید به یاد داشته باشید که اگر تخصصی در این مورد ندارید بهتر است با خدمات کلید سازی شبانه روزی تماس بگیرید قبل از این کار شما منجر به خرابی قفل و هزینه اضافی برای شما شود. قبل از این که اقدامی برای باز کردن درب های ضد سرقت انجام بدید حتما موارد پایین را برسی کنید زیرا هر مشکل نیازمند یک راه حل جداگانه است.

درب ضد سرقت بسته شده اما قفل نشده

در این حالت فقط زبانه درب بسته شده و مشکل خاصی نیست. زمانی که درب ضد سرقت بسته شد شما میتوانید با استفاده از یک کارت عابر بانک، کارت تلفن و یا مواردی که شبیح به این است استفاده کنید. باز کردن درب ضد سرقت با استفاده از این ابزار اصلا سخت نیست ولی نکته مهمی دارد که درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی درز کمتری دارد برای همین باز کردن این درب برای افرادی که تخصص و تجربه ندارد کمی سخت و دشوار خواهد بود

روش باز کردن درب ضد سرقت با استفاده از کارت اعتباری

برای باز کردن درب ضد سرقت با استفاده از یک کارت بانکی یا مواردی شبح کافیه مراحلی که در ادامه میگن رو اجرا کنید.

سعی کنید کارتی که استفاده میکنید به اندازه کافی بزرگ و انعطاف پذیر باشد. همان طور که گفتم درز درب های ضد سرقت کم بوده و این انتخاب کارت مناسب باعث سهولت کار شما می شود.

کارت را در لای درز درب ضد سرقت قرار بدید و از طرف بالای قفل کارتی که انتخاب کردید را پایین بکشید. همزان که این کار رو انجام میدهید درب را جهت داخل فشار بدید.

این کار باعث عقب رفتنن زبانه درب و باز شدن درب ضد سرقت بودن  همراه داشتن کلید می شود.

 درب ضد سرقت قفل شده

باز کردن درب های ضد سرقت زمانی که قفل شده و کلید همراه شما نیست کار بسیار سخت خواهد بود. این مواقع بهتر است از یک کلید ساز ماهر و با تجربه استفاده کنید تا اسیبی به قفل نرسد. برای این امر میتوانید از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید استفاده کنید.

یک نکته مهم در مورد درب های ضد سرقت این است که قابلیت باز کردن این درب ها برای هر کس آسان نخواهد بود. اگر باز کردن درب ضد سرقت برای هر شخص راحت و اسان باشد بدین معنی است که این درب ها امنیت کافی را نداشته و برای محافظت اصلا مناسب نیستند. بر این اساس باز کردن درب ضد سرقت قفل شده آسان نبوده و برای افرادی که تجربه و مهارت در کلید سازی ندارند یک کار غیر ممکن است.

هر قفلی با ساچمه رمزگذاری می شود. برای گشودن درب های ضد سرقت اونم زمانی که قفل شده باید قفل درب را تخریب کردن. کلید ساز ها با خارج کردن ساچمه ها از داخل قفل ان را تخریب کرده و با استفاده از یک پیچ گوشتی آن را بدون این که درب ضد سرقت صدمه ای ببیند باز کند. پس از تخریب و خارج کردن قفل یک قفل جدید را جایگزین قفل قبلی میکنند.

این نکته را به یاد داشته باشید که باز کردن درب ضد سرقت اونم زمانی که قفل شده نیاز به مهارت بالایی است که هر کلید سازی این مهارت رو ندارد و ممکن است به درب ضد سرقت صدمه بزند . برای جلو گیری از این امر میتوانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید استفاده کنید.

کلید پشت درب ضد سرقت جا مانده

زمانی که کلید پشت درب ضد سرقت جا بماند تنها راه باز کردن این درب تخریب و تعویض قفل است. امنیت این نوع درب ها به شدت زیاد بوده و اگر با همچین مشکلی بر خورد کردید راهی جز تخریب قفل برای باز کردن درب نخواهید داشت. در صورت وجود کلید ساز شاید بتواند این درب را بدون تخریب باز کند در غیر این صورت قفل درب ضد سرقت باید تعویض شود.

ساخت کلید جدید برای درب ضد سرقت

زمانی که پشت درب ضد سرقت جا ماندید ممکن است به فکر ساخت کلید جدید بیفتید. ساختن کلید های درب ضد سرقت کار دشواری نبوده مانند ساخت کلید های دیگر امکان پذیر است ولی مسلماً این کار زمان‌بر خواهد بود و روش‌هایی که در بالا گفته شده زمان کمتری رو از شما میگیره و شما سریع تر درب را باز میکنید. نکته ای که باید به شما گفته بشه این است که اگر از کلید یک نسخه کپی تهیه کنید، زمانی که کلید پشت درب ضد سرقت مانده نیز نمیتوان قفل را باز کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206