خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

راه حل جا ماندن کلید داخل ماشین

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

جا ماندن کلید داخل ماشین یکی از مشکلاتی است که ادم رو دچار اظطراب میکند. این مشکل ممکن است برای هر فردی به شکل های مختلف پیش بیاید. در برخی مواقع سوئیچ داخل ماشین جا می ماند و در برخی موارد دیگه سوئیچ در مکان دیگیر جا می ماند. در این شرایط شما به هر دلیلی نیاز دارید که درب ماشین را باز کنید اما نمیتوانید. به نظر شما در این جور مواقع باید از چه روش های استفاده کرد. در این جور شراط بهترین کار کمک گرفتن از خدمات کلید سازی ایزی کلید است. اما اگر میخواهید خودتان این مشکل رو حل کنید این مطلب رو تا انتها دنبال کنید چون روش های باز کردن درب رو به شما خواهیم گفت.

جا ماندن کلید داخل ماشین

فکر و استرس زیاد باعث فراموشی برخی از اطلاعات در ذهن افراد می شود. جا ماندن کلید یکی از اتفاقات وحشتناک است که ممکنه برای هر فرد پیش بیاد. این اتفاق می توانید شرایط نامناسب را برای شما و اطرافیان شما ایجاد کند. برای باز کردن درب ماشین بدون سوئیچ راه حل های مختلفی وجود دارد و در ادامه قراره با این روش ها آشنا بشید تا درصورت فراموش کردن سوئیچ خودرو از این روش ها برای باز کردن درب خودرو استفاده کنید.

ماشین ها انواع مختلفی دارند و روش های باز کردن درب هر یک از خودرو ها با یکدیگر متفاوت است برای مثال قفل برخی از خودرو های جدید با قفل های برقی و یا اثر انگشت صاحب ماشین باز می شود بعضی دیگر از ماشین ها به وسیله سوئیچ های معمولی باز می شوند. اگه جا ماندن کلید در داخل ماشین برای شما شده عادت و این مشکل بار ها و بار ها برای شما پیش آمده به شما توصیه میکنم ادامه مطلب رو مطالعه کن و از راه حل های که قراره گفته بشه استفاده کنید.

افرادی که خودرو های آن ها دارای قفل های جدید و اتوماتیک است اصلا به خودی خود اقدامی برای باز کردن درب خودرو نکنند. برای باز کردن این نوع قفل ها باید مهارت و تجربه کافی داشته باشید. ساختار این قفل های طوری بوده که اگر بخواهید اقدام به باز کردن آن بکنید سیم های رابط در آن آسیب میبینند و هزینه تعمیر به هزینه های دیگر نیز اضافه خواهد شد. این سیم ها طوری است که باعث افزایش امنیت ماشین و جلوگیری از سرقت سارقان می شود.

جا ماندن کلید داخل ماشین و باز کردن آن با بند کفش

یکی از اولین و دم دستی ترین روش هایی که میتوان به وسیله ان درب خودرو رو باز کردن استفاده از بند کفش است. بند کفش وسیله ای است که همیشه و در همه جا یافت می شود. این روش برای قفل های استفاده می شود که قدیمی و رو به بالا باز می شوند و برای قفل های جدید نمیتوان از این روش استفاده کرد.

زمانی که سوئیچ خود را داخل ماشین جا گذاشتید و قصد باز کردن درب خودرو را دارید کافیه یک بند کفش بردارید و یک گره به صورت دایره ایجاد کنید که با کشید بند هر دو طرف این دایره تنگ شود. زمانی که موفق به انجام ساخت گره شدید آن را از لای درز درب خودرو داخل کنید و گره را به سمت قفل هدایت کنید. این کار کمی سخت و نیاز به تمرکز دارد پس اگه در بار اول موفق نشدید نا امید نشید و باز هم این کار رو انجام بدید.ممکن است به خود بگویید که وجود نوار پلاستیکی مانع از ورود بند کفش به درون مااشین می شود. در این هنگام می توانید نوار پلاستیکی را جدا کنید تا فاصله ایجاد شود.

باز کردن درب ماشین با استفاده از کاغذ

یکی دیگر از وسایلی که در دور و اطراف زیاد پیدا می شود کاغذ است. استفاده از کاغذ یکی دیگر از روش هایی است که شما میتوانید زمانی که با مشکل جا ماندن کلید داخل ماشین رو به رو شدید استفاده کنید.

این روش به این صورت است که یک کاغذ را برداشته و ان را به طور چند لایه تا بزنید تا مقاومت بیشتر داشته باشد. دقت داشته باشید که ضخامت کاغذ تا شده جوری باشد که امکان عبور ان از لای درب خودرو فراهم باشد. بعد از این که کاغذ رو آماده کردید ان را از لای درب ماشین داخل بفرستید و سعی کنید که قفل رو به سمت بلا بکشید. استفاده از ابزار های دیگر مانند نوار های پلاستیکی نیز میتواند مشکل شما رو در این مورد حل کن البته به شرطی که زیاد ضخیم نباشد.

باز کردن درب ماشین با استفاده از اسلیم جم

اسلیم جم نوعی وسیله است که ماموران نیروی انتظامی برای باز کردن ماشین هایی که کلید ندارند استفاده می کنند. این وسیله ابزار تخصصی برای باز کردن درب انواع خودرو است که در دسترس هر شخصی قرار ندارد. اگر سوئیچ خود را در خودرو جا گذاشتید و میخواستید با ابزار اسلیم جم درب خودرو را باز کنید باید دقت و مهارت کافی را داشته باشید. شما با استفاده از این ابزار میتوانید مشکل خود را به سرعت حل کنید. توجه داشته باشید که اسلیم جم وسیله ای است که اگر دقت نکنید ممکن است به قفل درب خودروی شما اسیب وارد کند. به شما توصیه میکنم اگر توانایی کار با این ابزار تخصصی رو ندارید بهتر است از ان استفاده نکنید تا به قفل خودرو اسیب وارد نکنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206