خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

چگونه قفل گیر کرده را باز کنیم

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن قفل گیر کرده

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای قفل ها پیش میاد گیر کردن آن است. بعد از مرور زمان و استفاده مکرر قفل ها نیاز به تعمیر دارند و در صورتی که این کار انجام نشه قفل گیر میکنه و درست کار نمیکنه. شاید برای شما سوال پیش بیاد که چگونه قفل گیر کرده را باز کنیم، ما راه کار هایی برای باز کردن قفل گیر کرده رو به شما بگیم تا در صورت بروز همچین مشکلاتی بتوانید به راحتی قفل ها را باز کنید.

دستگیره در می چرخد اما قفل را باز نمی‌کند

داخل دستگیره های در از ضامن های فنری استفاده می شود. چرخاندن دستگیره در باعث میشه تا با وارد کردن فشار فنر فشرده شده و ضامن را درگیر کند.در حالت های مختلف قفل، فنر ازاد است. وقتی در را قفل میکنیم باعث میشه تا ضامن عمل نکند. اگر دستگیره چرخید ولی قفل باز نشد احتمالا مشکل از عدم واکنش مناسب ضامن است و باید این مشکل توسط متخصص برسی شود.

نحوه باز کردن قفل گیر کرده

معمولا قفل ها بعد از مرور زمان دچار مشکل می شوند و به درستی عمل نمیکند. به شما توصیه میکنم اگه دست به آچار نیستید به هیچ وجه دست به قفل نزنید چون اگه امکان تعمیر قفل معیوب وجود داشته باشه با دستکاری شما ممکنه به جای تعمیر قفل گیر کرده، تعویض بشه و این یک هزینه اضافه برای شما خواهد بود. در این مواقع که با مشکل قفل و یا کلید رو به رو شدید به شما توصیه میکنم از خدمات کلید سازی سیار ایزی کلید استفاده کنید. ایزی کلید با داشتن تیم حرفه ای و مجرب در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن خودشان را به شما می رسانند.

در نظر داشته باشید که انجام تعمیرات قفل و کلید سازی نیاز  به مهارت و تجربه است و نمیتوانید با داشتن ابزار مشکل را حل کنید، شما نیاز به یک متخصص دارید که این مشکل را برای شما حل کند.

اولین احتمال گیر کردن کلید امکان داره از دستگیره باشه، برای تعمیر دستگیره ابتدا باید انحرافات اتصالات را شناسایی کنید.

در مرحله اول باید دستگیره را باز کنید که معمولا به وسیله دو عدد پیچ بسته شده اند. در مرحله بعد قطعات را باز کنید و برسی کنید که ایرادی نداشته باشند. سپس از یک میله صاف برای چرخاندن اهرم استفاده کنید، برسی کنید ببینید ایا دستگیره به درستی کار میکند یا نه. اگر دستگیره به درستی کار نکرد احتمالا مشکل از ضامن باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206