خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

راه کار سریع و قطعی برای باز کردن قفل گاوصندوق

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن قفل گاوصندوق

در این مقاله قراره یکی از سریع ترین راه ها برای نحوه باز کردن قفل گاوصندوق رو به شما معرفی کنیم. گاوصندوق یکی از مهم ترین و سازه ها برای حفظ و نگهداری انواع اسناد، مدارک و اشیاءخیلی مهم و ارزشمند است. گاوصندوق ها دارای انواع مختلفی است مانند گاوصندق دیجیتالی، گاوصندوق قدیمی که معمولا به وسیله کلید باز می شوند. امروزه به دلیل مشکلات فراوانی که وجود دارد، اضافه شدن روز به روز دغدغه باعث تصمیمات اشتباه و فراموشی می شود. فراموشی رمز و کلید گاوصندق یکی از مواردی است که ممکن است برای هر فردی پیش آید به همین دلیل قراره نحوه باز کردن قفل گاوصندق رو به شما اموزش بدیم تا در صورت لزوم از ان استفاده کنید.

نحوه باز کردن قفل گاوصندوق

سوالی که شاید برای شما پیش بیاد این است که نحوه باز کردن گاوصندق به چه صورت است. گاوصندوق ها به دو دسته قدیمی و دیجیتالی دسته بندی می شود. باز کردن قفل گاوصندق قدیمی به وسیله کلید بوده و گاوصندوق های جدید به وسیله رمز باز می شود.

در زمان گذشته زمانی که شما کلید گاوصندوق را گم میکردید باید برای باز کردن گاوصندوق با آن خداحافظی کنید چون کلید ساز ها برای باز کردن درب گاوصندوق مجبور می شدند درب را کامل تخریب کنند و گاو صندوق کاملا بی استفاده می شد. با گذشت زمان و وارد شدن ابزار های تخصصی جهت باز کردن درب گاوصندوق آمده که می توان به راحتی برای باز کردن درب گاوصندوق از آن استفاده کرد. لازم به ذکره که برای باز کردن گاوصندوق شما نیاز به مهارت، تجربه و ابزار دارید، در صورت لزوم میتوانید از خدمات کلید سازی سیار در تهران استفاده کنید.

باز کردن قفل گاوصندق دیجیتال

روش باز کردن قفل گاوصندوق قدیمی با دیجیتال کاملا فرق میکند زیرا ساختار گاوصندق های قدیمی با جدید کاملا متفاوت است و شیوه های که برای باز کردن استفاده میکنند با هم فرق میکنند. همان طور که فکر میکنید باز کردن فقل های گاوصندوق دیجیتال هزینه بیشتری نسبت به گاوصندوق قدیمی دارد. علت این است که این گاوصندوق ها به وسیله کیت های الکترونیکی باز می شوند که تو دسترس همه افراد نیست و برای این کار میبایست به سراغ افراد حرفه ای بروید. اگر در غرب تهران ساکن هستید بهتره از خدمات کلید سازی سیار غرب تهران استفاده کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206