خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

معرفی بهترین راه کار برای باز کردن قفل فرمان خودرو

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن قفل فرمان خودرو

گم شدن کلید قفل فرمان میتواند برای شما درد سر ساز باشد، برای شما هم پیش آمده که نیاز به خودرو دارید ولی به با قفل شدن قفل فرمان رو به رو می شوید و یا کلید قفل فرمان را گم کرده اید. قفل فرمان یکی از روش ها برای افزایش امنیت خودرو است که باعث جلوگیری از سرقت خودرو می شود. این قفل ها ممکن است در برخی موار با داشتن مشکل در مغزی به درستی عمل نکند و شما نیاز دارید که خیلی سریع قفل فرمان را باز کنید و حرکت کنید.

ما در این مقاله بهترین راه حل هایی را برای باز کردن قفل فرمان به شما معرفی میکنیم تا در زمانی که کلید قفل فرمان را گم کردید و یا به هر دلیلی نتوانستید آن را باز کنید، بدون استفاده از کلید قفل فرمان را باز کنید.

باز کردن قفل فرمان

باز کردن قفل فرمان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه بیشتر خودرو ها از سیستم های ضد سرقت استفاده میکند. انجام این فرایند باعث شده تا امنیت خودرو ها به حد چشم گیری افزایش پیدا کنه و آمار سرقت خودرو های بروز کم بشه. یکی از ابزار های مورد استفاده برا عدم سرقت خودرو استفاده از قفل فرمان است. با استفاده از این وسیله با هم امکان سرقت وجود دارد ولی درصد آن را کاهش می دهد. استفاده از قفل فرمان برای ماشین باعث به زحمت انداختن سارقان می شود به همین دلیل خیلی از سارقان به دلیل داشتن قفل فرمان از سرقت ماشین صرف نظر می کنند.
اگر نیاز سریع به کلید ساز دارید و میخواهید هر چه سریع تر مشکل قفل فرمان خود را حل کنید از خدمات کلید سازی شمال تهران ایزی کلید استفاده کنید. خدمات کلید سازی ایزی کلید به صورت شبانه روزی بوده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است
در برخی موارد ممکن است قفل فرمان را نتوانید باز کنید. همچنین ممکن است کلید در قفل شکسته یا گم شود. در چنین شرایطی بهترین اقدام این است که به یک کلید ساز معتبر و سیار تماس گرفته و بخواهید قفل را موقتا باز کند. چرا که قفل فرمان به راحتی و با روش های ساده باز نمی شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع قفل فرمان، و نحوه باز کردن آن به طور کامل آشنا شوید.

نحوه کردن قفل فرمان خودرو

نحوه کردن قفل فرمان خودرو

قفل فرمان یک قطعه فلزی محکم و نسبتا سنگین که به صورت عصا طراحی شده و برای جلوگیری از سرقت خودرو انجام از قفل فرمان استفاده می کنند. این قفل فرمان ها طوری طراحی شده که برای استفاده برای انواع خودرو مناسب باشه و قابلیت تغییر اندازه رو داشته باشد تا به راحتی تنظیم و متصل شود.
خدمات کلید سازی نزدیک من شیوه جدید خدمت رسانی ایزی کلید است که تا در سریع ترین زمان ممکن به شما خدمت رسانی کند
همان طور که از نام آن مشخص است، استفاده از این وسیله باعث مسدود شدن و بلا استفاده ماندن غربیلک فرمان می شود، بخش مهم که اگه درست عمل نکنه هدایت خودرو غیر ممکن می شود حتی در صورت تعویض خودرو میتوانید از این ابزار استفاده کنید زیرا قابلیت تنظیم برای انواع خودرو را دارد.
باز کردن این قفل ها برای سارقین راحت نیست، خیلی از این سارقین برای باز کردن قفل فرمان ریسک نمی کنند و در صورت مشاهده قفل فرمان از این کار صرف نظر می کنند.
گاهی مواقع پیش میاد که شما به دلیل فراموشی یا عدم حواس کلید قفل فرمان را گم کرده باشید یا کلید را گم کرده باشید، در این بخش قراره انواع روش های باز کردن قفل فرمان را به شما معرفی کنیم.

باز كردن قفل فرمان بدون كليد

باز كردن قفل فرمان بدون كليد

برای باز كردن قفل فرمان بدون استفاده از كليد، از دست چپ برای تکان دادن فرمان به سمت چپ و راست استفاده کنید. در این شرایط قفل فرمان مستقیما به سیلندر متصل شده که برای باز کردن آن باید نیروی قابل توجهی به آن وارد کنید. همزمان هم با دست راست کلید استارت را از حالت lock به ACC (لوازم جانبی) یا Start بچرخانید. برای باز کردن قفل فرمان قفل شده با احتراق بدون کلید، باید به کمک دست چپ خود نیروی زیادی به قفل وارد کنید. قفل فرمان در واقع یک پیچ الکترونیکی است که باز کردن آن زمانی که کلید ندارید، کمی با روش قبل متفاوت است. در این روش همزمان از دست راست خود برای ضربه زدن روی دکمه start- stop استفاده نمایید. این مرحله باید احتراق شما را در حالت ACC قرار دهد. به گونه ای که بدون روشن کردن موتور خودرو، قفل فرمان را باز کند. بعد از باز کردن قفل فرمان باید ترمز را فشار داده و دکمه احتراق را فشار دهید تا خودرو روشن شود. ما در بخش بالا طریقه باز كردن قفل فرمان ماشین بدون كليد را به شما گفته ایم اما ما به شما توصیه میکنم اگه دست به آچار نیستید از خدمات کلید سازی انلاین استفاده کنید زیرا ممکن است موجب خرابی فرمان شود و هزینه زیادی متحمل شوید.

گم شدن کلید قفل فرمان خودرو

گم شدن کلید قفل فرمان خودرو

شاید برای شما نیز سوال شده باشد که طریقه باز كردن قفل فرمان ماشین بدون كليد به چه صورت است. اصلا امکان باز کردن قفل فرمان بدون کلید امکان پذیر است. در ادامه قراره راه حل باز کردن قفل فرمان ماشین را به شما معرفی کنیم.

در زمانی که کلید قفل فرمان را گم کردید و یا همراه ندارید، باز کردن قفل فرمان به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. در صورت وارد کردن فشار زیاد به قفل فرمان امکان شکسته شدن آن وجود دارد و باید به طور کامل تعویض شود علاوه بر این، در این شرایط باید کل ستون قفل را از روی فرمان جدا کرده تا قفل باز شود. این روش، روش آسانی نیست و بسیار وقت گیر خواهد بود.
در این شرایط بهترین اقدام این است که باز کردن قفل فرمان خودرو را به کلید سازهای سیار بسپارید. مجموعه ایزی کلید با داشتن چندین نیروی خبره و حرفه ای به آسانی انواع قفل فرمان ماشین را برای شما باز میکند و شما از پرداخت هزینه اضافی بابت خرابی جلوگیری خواهید کرد.

اشنایی با انواع قفل فرمون ماشین

اشنایی با انواع قفل فرمان ماشین

در شرایطی که کلید قفل فرمان را گم کرده اید، باز کردن آن برای شما کمی سخت خواهد بود چرا که با وارد کردن فشار به قفل فرمان خودرو، قفل یا فرمان خودرو خراب شده و هزینه اضافی برای شما به همراه دارد. علاوه بر این، در چنین شرایطی  باید کل ستون قفل را از روی فرمان جدا کنیم تا قفل باز شود و زمان زیادی می برد، این روش برای زمانی که خیلی عجله داردی اصلا توصیه نمی شود.

در زمان گم شدن کلید قفل فرمان و عدم باز شدن آن بهتر است باز کردن قفل را به کلید سازی سیار بسپارید. ایزی کلید با داشتن نیرو های متخصص انواع قفل فرمان را در کمترین زمان ممکن باز میکنند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206