خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

باز کردن درب تیبا بدون اسیب رساندن به قفل خودرو

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن درب تیبا

باز کردن درب تیبا بدون سوئیچ برای تمامی رانندگان یک دردسر بزرگ است. در برخی موارد برای رسیدن به محل قرار یا کار مهم متوجه می شوید که کلید ماشین تیبا رو فراموش یا گم کرده اید. در چنین شرایطی که خیلی هم عجله دارید به دنبال روش های سریع می گردید که درب خودروی تیبا را بدون کلید باز کنید. این مشکل احتمالا برای شما هم پیش آمده که درب خودروی تیبا شما به دلیل های مختلف از داخل و یا خارج باز نشود.

در صورت بروز مشکلاتی در مورد درب خودروی تیبا مانند فراموشی کلید، گیر کردن و یا جا ماندن کلید داخل خودرو اصلا نگران نشید و خونسردی خود را حفظ کنید چون در این مقاله قراره انواع روش های باز کردن درب تیبا رو به شما معرفی کنم تا در صورت بروز مشکل به راحتی از آن استفاده کنید و مشکل خود را حل کنید.

فیلم آموزش باز کردن درب تیبا

قفل شدن اتوماتیک درب تیبا

قفل شدن اتوماتیک درب تیبا

سیستم های جدید خودرو درب ها رو قفل می کند این ممکن است برای خودروی تیبا هم پیش بیاد. زمانی که درب خودروی تیبا به صورت اتوماتیک قفل شد و کلید داخل ماشین جا ماند اول خونسرد باشید و آرامش خود را حفظ کنید. در چنین مواقع حساس تصمیم گیری های اشتباه می تواند برای شما بسیار گران تمام شود به همین دلیل باید به درستی عمل کرد.

در صورتی که این راه کار ها برای باز کردن قفل تیبا کاربرد نداشت مقاله باز کردن قفل خودرو را مشاهده کنید چون 14 راه کار عالی برای باز کردن قفل انواع خودرو را به شما معرفی کردیم

خیلی از افراد در همچین مواقعی خودرو را ترک کرده و به دنبال کلید ساز می گردند که یکی از اشتباهات رایج است. شما با این کار دارید به سارقان فرصت سرقت خودروی تیبا را می دهید. برای باز کردن درب تیبا اونم زمانی که خود به خود قفل شده و سوئیچ داخل مانده به شما روش هایی رو معرفی میکنیم که از آن استفاده کنید. اما اگر موفق نشدید درب تیبا را باز کنید می توانید از خدمات کلید سازی ایزی کلید که به صورت سیار هست استفاده کنید تا در سریع ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود.

درب خودرو بعد از گذر زمان نیاز به رگلاژ دارد وگرنه در جای خود به درستی وصل نمی شود، به شما توصیه میکنم مقاله نحوه رگلاژ درب خودرو را حتما مطالعه کنید.

اما نگران نباشید روش های هست که احتمالا در بری از شرایط میتوان درب خودرو تیبا را بدون کلید باز کرد البته این رو هم اضافه کنم که امکان داره این روش ها برای خودرو های تیبا جواب بده چون دسترسی به خودرو جدید اونم با قفل های اتوماتیک و همراه نداشتن کلید کاری بسیار سخت است و احتمال باز نشدن درب تیبا بالاست.

باز نشدن درب تیبا از داخل یا خارج

باز نشدن درب تیبا از داخل یا خارج

یکی از قسمت های تیبا که بسیار آسیب پذیر است چفت قفل می باشد که می تواند باعث باز ندشدن درب تیبا از داخل یا خارج شود. معمولا باز کردن درب خودرو اونم زمانی که کلید همراه نداشته باشید و یا داخل خودرو جا مانده باشد بسیار سخت است. به خاطر این که خودروها بیشتر در معرض سرقت هستند، شرکت های تولید کننده خودرو برای حفاظت، سدهای امنیتی مختلفی برای آن ها در نظر می گیرند که همین موضوع باعث می شود در زمان بروز مشکل، حل کردن آن کمی سخت باشد.

در زمان بروز هر نوع مشکل با قفل و یا کلید درب تیبا میتوانید از خدمات کلید سازی آنلاین ایزی کلید استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

بهترین راه در این مواقع استفاده از کلید یدک خودرو است. از شخصی بخواهید که کلید یدک خودرو را برای شما بیاورد این کار هم از خراب شدن قفل جلوگیر می کند هم برای زمانی که کلید ساز اون اطراف شما وجود نداشت.

یکی از بد ترین حالت هایی که میتوان در پشت درب تیبا ماند این است که چفت درب در حالت قفل باشد و شما سوئییچ یدک خودرو را نداشته باشید. زمانی که شما از یک قفل ساز برایی حل این مشکل کمک بگیرید کار بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود زیرا احتمال این وجود دارد که نیاز باشد علاوه بر عوض کردن قفل درب خودرو تیبا، دزدگیر و یا سنسورهای مرتبط با آن را هم غیر فعال کرده و مجددا راه اندازی کند.

خدمات کلید سازی شبانه روزی در شمال تهران آماده ارائه خدمات کلید سازی و قفل سازی می باشد، با خدمات کلید سازی در شمال تهران نگران باز کردن درب نباشید.

به یاد داشته باشید که در این شرایط به هیچ وجه برای باز کردن درب تیبا خود شیشه را نشکنید زیرا شکستن شیشه دراین موقعیت وضعیت را بدتر می کند. این کار شاید مشکل شما رو حل کند اما شما هزینه بیشتری برای تعویض شیشه رو متحمل می شوید. بهترین راه در این شرایط این است که از تعمیر کار قفل خودرو کمک بگیرید تا به صورت تخصصی مشکل شما رو حل کند. کلید سازی شبانه روزی ایزی کلید اماده خدمت رسانی 24 ساعته به شما عزیزان است.

بازکردن درب تیبا بدون کلید

در ادامه این بخش قراره انواع روش های باز کردن درب تیبا بدون استفاده از کلید رو به شما معرفی کنیم. به شما توصیه میکنم مطلب رو تا انتها دنبال کنید.

باز کردن درب تیبا اونم بدون سوئیچ برای تمام افراد یک دردسر بسیار بزرگ است. به این نکته توجه داشته باشید که نوع خودرو و مکانیزم قفل آن در ماشین های مختلف، متفاوت است و هر کدام این خودرو ها روش های جداگانه برای باز کردن دارند. برای باز کردن درب تیبا بدون کلید میتوانید از ورش های که در ادامه به شما معرفی میکنیم استفاده کنید و در تیبا رو بدون داشتن کلید باز کنید، دقت داشته باشید برای باز کردن درب تیبا نیاز به مهارت و ابزار دارید. در صورتی که هر یک از این دو مورد را نداشتید حتما از خدمات کلید سازی نزدیک من استفاده کنید. برای باز مردن قفل تیبا روش های مختلفی وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از یک بند کفش یا سیم قفل تیبا را باز کنید.

روش باز كردن قفل در ماشین تیبا

قفل درب های تیبا در مدل های جدید همگی داری قفل برقی بوده و برای باز کردن در آن ها نیاز به ریموت قفل می باشد اما در مدل های قدیمی درب به صورت دستی باز می شود. در برخی از خودرو ها، دستگیره درب در پایین پنجره و درداخل ماشین است و برخی دیگر دارای دستگیره ای هستند که باید آن را به سمت خود بکشید تا درب باز شود. اگر شما صاحب خودروی تیبا هستید و با مشکل باز نشدن درب تیبا مواجه هستید حتما با ما همراه باشید چون قراره انواع روش های باز كردن قفل در ماشین تیبا رو به شما معرفی کنیم. قراره که انواع روش های باز کردن درب تیبا رو به شما اموزش بدیم تا در صورت باز نشدن درب تیبا از این مشکل برای باز کردن آن استفاده کنید و مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید. مشکل باز نشدن قفل درب تیبا ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. وارد شدن به ماشین هایی که داری قفل دستی یا اتوماتیک هستند و یا حتی ورود به ماشین از صندوق عقب کار خیلی سختی نیست البته به شرطی که از قبل مهارت و آمادگی مواجه شدن با چنین شرایطی را کسب کرده باشید. ایزی کلید در غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است کافیه از خدمات کلید سازی شبانه روزی غرب تهران ایزی کلید استفاده کنید.

آموزش بازکردن درب تیبا با استفاده از روش های مختلف

در ادامه این مقاله دو روش برای باز کردن قفل تیبا رو به شما آموزش میدم که به راحتی بتوانید درب خودرو را باز کنید، توجه داشته باشید که این روش فقط برای باز کردن خودرو تیبا نیست و برای دیگر خودرو ها نیز میتوان استفاده کرد.

باز کردن درب تیبا نیاز به محارت دارد، در صورتی که مهارت کافی را در کلید سازی ندارید به شما توصیه میکنم از خدمات کلید سازی استفاده کنید تا از خسارت زدن به ماشین خود جلوگیری کنید.

این روش هایی که قراره برای باز کردن درب تیبا به شما معرفی کنم نیاز به مهارت و ابزار دارد و در صورت عدم توانایی ممکن هزینه زیادی را برای باز کردن قفل درب بپردازید.

1- باز کردن درب تیبا با یک بند کفش یا نخ

شما میتوانید با استفاده از یک بند کفش ساده درب تیبا خود را به راحتی باز کنید اونم زمانی که کلید همراه ندارید. برای این کار از یک بند کفش یا نخ که محکم باشه استفاده کنید. وسط بند یا نخی که انتخاب کردید یک گره بزنید به شکلی که با کشیدن هر دو طرف سفت شود. گره ای که زدید از داخل درز درب وارد کنید و سعی کنید با حرکت عقب و جلو نخ را به سمت قفل حرکت دهید. زمانی که گره را داخل زان قفل انداختید آن را محکم بکشید تا گره دور ضامن سفت شود. نخ یا بند را به سمت بالا بکشید و قفل درب تیبا را بدون کلید باز کنید.

2- باز کردن درب تیبا با استفاده از سیم، چوب یا کیسه هوا

در این بخش به شما باز كردن قفل درب ماشین با سیم را آموزش میدهیدم. شما با استفاده از یک سیم میتوانید به راحتی قفل در تیبا را باز کنید.

این روش کمی حساس بوده و در صورت نداشتن تجربه و یا مهارت به شما توصیه میکنم از این روش استفاده نکنید. برای باز کردن درب تیبا ابتدا با استفاده از یک اهرم گوشه درب را کمی فاصله دهید. تلاش کنید از سمت بالای درب چوب را وارد کنید. دقت داشته باشید که کاری که انجام میدید اسیب به رنگ خودرو وارد نکند براز جلو گیری از اسیب دیدن رنگ از پوشش پلاستیکی استفاده کنید. زمانی که درز کمی باز شد کیسه هوا را وارد کنید و با استفاده از پمپ هوا کیسه را باد کنید تا فاصله درب با بدنه خودرو بیشتر شود.

حالا باید کیسه هوا را وارد کنید و به وسیله پمپاژ هوا در درون کیسه بین بدنه ماشین و درب آن فاصله را بیشتر کنید. با فشار دادن تکه چوب به سمت داخل، فاصله ایجاد شده را به حد مناسب و معقول برسانید. سپس با وارد کردن سیم فلزی در درون شکاف، با احتیاط تمام درب را باز کنید. در صورتی که کیسه هوا در دسترس نباشد کمی کار شما سخت می شود ولی با کمی ابتکار و جایگزین کردن وسیله مناسب دیگر، می توانید درب را با همین روش باز کنید.

 

3- باز کردن درب با کمک نوار پلاستیکی

برای باز کردن در تیبا با استفاده از نوار پلاستیکی نیز ممکن است. استفاده از این روش زمانی مناسب است که مدل خودرو شما، نوع قفل خودرو در بالا باشد. در صورتی که قفل ماشین تیبا در داخل درب یعنی کنار دستگیره باشد، باز کردن آن با استفاده از این روش امکان پذیر نیست.

برای باز کردن درب خودرو تیبا بدون استفاده از کلید میتوانید با استفاده از یک نوار پلاستیکی درب را باز کنید. روش کار از باز کردن با بند کفش هم ساده تر بوده. با استفاده از یک کیسه هوا فضا را برای وردو نوار اماده و سپس قفل را به سمت بالا می کشیم تا درب ها باز شوند.

4- باز کردن درب تیبا با کمک آویز لباس

امکان دارد این روش زیاد برای شما کار آمد نباشد چرا که آویز لباس وسیله همیشه دم دست نیست ولی یکی دیگر از روش هایی است که بدون استفاده از کلید میتوان درب خودرو را باز کرد. استفاده از یک آویز برای باز کردن درب خودرو انواع مدل های تیبا مناسب است و میتوانید از این روش استفاده کنید.

برای شروع کار ابتدا آویز را به یک میله بلند تبدیل کنید، طوری که یک طرف آن کاملا صاف و سمت دیگر آن به صورت قلاب باشد، شما قراره از سمت قلاب برای بالا کشیدن قفل مرکزی استفاده کنید. نکته ای که هست این است که در صورتی که قفل تیبا اتوماتیک است از روش های دیگر برای باز کردن قفل درب تیبا استفاده کنید.

برا انجام کار ابتدا در کنار درب راننده بایستید و میله را از کنار محافظ شیشه وارد کنید. سعی کنید آن را به دستگیره درب برسانید. حتما از قبل در مورد محل قرار گیری قفل مرکزی تیبا تحقیق کنید تا جای دقیق آن را یاد بگیرید. در ادامه دستگیره درب را به طرف داخل بچرخانید، این فرایند ممکن است برای شما کمی سخت باشد برای همین به تلاش برای پیدا کردن دستگیره درب ادامه بدید.پس از پیدا کردن دستگیره قلاب را به دور آن حلقه کنید و به سمت بالا بکشید تا درب تیبا باز شود.

در صورتی که از تمامی روش ها استفاده کردید ولی جواب نداد از خدمات کلید سازی سیار برای باز کردن درب خودرو کمک بگیرید.

5- باز کردن درب تیبا با کمک آنتن

این روش کمی حساس است ولی در صورتی که مجبور شدید از این روش نیز میتوانید استفاده کنید. ابتدا انتن خودرو را باز کنید و آن را به ارامی از دستگیره درب خودرو وارد کنید. بعد از این که قفل شروع به ایجاد صدا کرد و متوجه برخورد با قفل شدید آنتن را به سمت جلو فشار بدید تا درب های خودرو باز شود.

6- باز کردن درب تیبا با کمک برف پاک کن

برای باز کردن درب خودرو با استفاده از این روش باید شرایط آماده شود، یا کمی از پنجره باید باز باشد یا با استفاده از کیسه هوا باید فضا میان درب ایجاد کنید.

برای این کار ابتدا برف پاک کن را باز کنید، در صورتی که کلید داخل خودرو جامانده میتوانید با مقدار فضای کم و با استفاده از برف پاک کن کلید را بردارید. ولی اگر کلید خود را گم کرده اید و یا همراه نداشتید سعی کنید برف پاک کن را به سمت دکمه قفل خودرو هدایت کنید و آن را فشار دهید تا درب های خودرو باز شود.

با استفاده از ابزار های دیگر میتوان این کار را آنجام داد اما اگر در شرایطی بودید که وسلیه خاصی دم دست نداشتید میتوانید از این روش استفاده کنید.

7- باز کردن درب با قفل های اتوماتیک یا الکتریکی بدون ریموت

در این روش نیز باید با استفاده از ابزار های مناسب فضایی بین درب و ستون خودرو ایجاد کنید و این نکته رو در نظر داشته باشید که به خودرو اسیبی وارد نکنید. پس از ایجاد فاصله مناسب با استفاده از یک سیخ یا میله بلند درب خودرو را باز کنید.

وسیله مورد نظر را از میان فضای خالی وارد کنید و سعی کنید با ضربه های ارام به قفل آن را باز کنید. شاید با خود فکر کنید که باز کردن درب تیبا با استفاده از این روش ها کمی سخت باشد ولی با چند بار تکرار و دقت میتوانید به راحتی درب خودرو را باز کنید.

8- باز کردن درب تیبا از طریق صندوق عقب

یکی دیگر از روش ها برای باز کردن درب تیبا از طریق صندوق عقب ماشین است. هنگامی که کلید داخل ماشین جا مونده و درب تیبا قفل شده همچنین درب صندوق باز است شما میتوانید برای باز کردن از صندوق عقب ماشین اقدام کنید.

برای باز کردن قفل از داخل صندوق عقب به دنبال سیم صندوق اضطراری بگردید. معمولا این سیم را در درب یا سقف صندوق قرار می دهند. پس از پیدا کردن سیم اضطراری آن را به سمت خود بکشید. این کار باعث رها شدن صندلی های عقب ماشین می شود و با کمی فشار صندلی ها به سمت جلو می روند. با استفاده از فضای ایجاد شده برای باز کردن درب تیبا به داخل خودرو بروید و با برداشتن سوئیچ قفل را باز کنید. این روش بستگی به موقعیت دارد که در خیلی از موارد اتفاق نمی افتد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206