خدمات کلید سازی ایزی کلید 24 ساعته اماده خدمت رسانی است

اموزش باز كردن قفل درب انواع اتاق

ارائه خدمات کلید سازی در کمتر از 30 دقیقه

باز کردن قفل درب انواع اتاق

یکی از مشکلاتی که برای افراد شاغل در تهران خیلی پیش میاد جا گذاشتن و یا گم کردن کلید درب خانه و اتاق است. این مشکل برای قفل های قدیمی بسیار پیش میاد و افراد را دچار مشکل می کند. در این مقاله قراره انواع روش های باز کردن انواع درب رو به شما اموزش بدیم.

انواع روش باز کردن قفل درب اتاق بدون کلید

پشت در ماندن مخصوصا زمانی که مشکل و یا عجله دارید خیلی کلافه کنندس، سعی کنید در این مواقع حساس خونسردی خود را حفظ کنید و موقعیت رو به خوبی بسنجید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید. برای مثال اگر کلید داخل قفل شکسته بود شما میتوانید با استفاده از یک چسب حرارتی کلید شکسته رو از قفل به راحتی در بیارید فقط کافیه تا سر چسب رو کمی حرارت بدید تا نرم بشه و داخل قفل قرار بدید تا به راحتی کلید را از قفل بیرون بکشید.

اگر به هر علت نتوانستید از این تکنیک استفاده کنید و یا جواب نداد میتوانید با استفاده از یک انبردست، دم باریک یا موچین برای بیرون کشیدن کلید شکسته استفاده کنید.

همچنین اگر کلید از پشت درب است و باعث شده شما پشت درب بمانید، کافیه از کلید یدک استفاده کنید، به این صورت که کلید را داخل قفل قرار میدید و با ضربات اروم و آهسته کلید پشت درب رو از داخل قفل در میارید.

زمانی که اصلا به کلید دسترسی ندارید مثل زمان گم شدن، خراب و یا جا گذاشتن آن داخل اتاق، با استفاده از چند روش میتوانید درب اتاق را بدون همراه داشتن کلید باز کنید. در ادامه تمامی روش ها رو به شما توضیح میدیم و در صورتی که نتوانستید از هیچ کدام از این روش ها نتیجه بگیرید ما بهترین روش که صد درصد جواب میده رو میگیم که میتوانید از ان استفاده کنید.

چگونه قفل درب اتاق را بدون کلید باز کنیم

زمانی کلید خود را همراه ندارید و یا فراموش کردید و فرصتی برای پیدا کردن تعمیر کار وجود ندارد و قصد دارید خودتان دست به کار شوید چند روش برای باز کردن درب اتاق بدون کلید هست که به شما معرفی میکنم.

1- باز کردن قفل درب اتاق با گیره کاغذ و سنجاق

این روش کمی مهارت و حوصله میخواد مخصوصا زمانی که برای بار اول است از این روش استفاده میکنید.

گیره یا سنجاق خود را به شکل L تبدیل کنید و ان را داخل قفل کنید. و گیره دوم رو از بخش پایین وارد کنید و ان را تکان دهید تا صدای با شدن قفل را بشنوید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع به خدمات ایزی کلید

اخرین مقالات

مناطق تحت پوشش

09397666206